Tja, dan koop je toch een goedkopere? Hier ook dik 2000 uitgegeven aan een kinderwagens (3 keer een nieuwe gekocht). Ik had het er voor over en die anderen had ik op marktplaats alweer verkocht.
Ik heb 5 keer een nieuwe wagen gekocht en daarna voor een mooie prijs weer verkocht op Mp. Handig toch?? Ook leuk voor mensen die geen nieuwe willen kopen. Hebben zij er 1 voor een leuke prijs. Zij blij, ik blij..
Precies dit dus. Afgezien van dat ik een Land Rover rijd dan ipv een benz hahahaha. Tuurlijk is ze jaloers want anders zou ze niet benadrukken dat ze een veeeeeeeeeeeeeeeeel mooiere kinderwagen heeft gezien whaha. Omg. Grow up TS....
Precies... Als er geen nieuwe wagens worden gekocht zou het lastig worden tweedehands kinderwagens te vinden
Het is maar waar je je druk om maakt. Ik zag van de week een jas hangen van 900 euro, vond ik ook te duur. Zal ik daar dan even een topic over openen???? Als je het het geld niet waard vind dan zoek je toch gewoon iets anders?!
Ja precies! En ik was de kinderwagens (quinny, bugaboo en joolz) binnen 1 dag kwijt voor een prima prijs.
Haha ik had precies hetzelfde. Ja het is duur maar ja als iemand dat er voor wil betalen vind ik het prima. Ik heb ook een kinderwagen van 1000 euro. Tja..
Je kan het voor een groot deel ook net zo duur maken als je zelf wil natuurlijk. Wij hadden een duowagen van het merk Kees, inclusief babynestje en regenkap was ik nog geen 350 euro kwijt, helemaal nieuw uit de winkel
Meid, maak je niet zo druk, en ben blij met de wagen die je nu hebt. Natuurlijk zijn er mensen die wel zoveel geld uitgeven voor een tweedehands donkey. Ieder zijn ding toch? Ik had mijn laatste kinderwagen op de rommelmarkt gescoord. Piekfijn, voor 1 kindje gebruikt en ik heb er nu nog plezier van als wandelwagen. Voor 20 euro . Je moet roeien met de riemen die je hebt, en blij zijn met wat je hebt, anders word je zo'n ontevreden mens.
Beetje raar inderdaad to, dat je je hier druk om maakt. Dan koopt je de donkey toch gewoon niet!? Laatst was er ook al een topic over duowagens. Hierin gaf ik aan dat de Bugaboo Donkey relatief waardevast is, ivm goed kunnen verkopen op marktplaats. Nou, toen ging iemand ook helemaal los. De prijzen die ze op mp vroegen waren belachelijk..... Dat betalen mensen nu eenmaal voor de donkey, niks mis mee. Prima wagen wat mij betreft. Groot voordeel van de donkey vind ik dat je 'm ook kunt gebruiken als mono-wagen.
wij hebben m wel.. al 3 jaar in gebruik inmiddels! gebruik hem nog iedere dag! nog niks aan kapot ofzo (op krasjes na natuurlijk) kan hem mooi voor hopelijk nog een kindje gebruiken als mono!
Eh tja, ik vind de prijzen ook belachelijk maar niemand zegt dat je deze hoeft te kopen natuurlijk. Zelf zouden wij voor een goedkopere gaan en wat andere mensen doen, moeten ze zelf lekker weten.
Jeetje wat een overdreven reactie! Voel me bijna schuldig of niet goed bij mijn hoofd dat ik dat geld wel uitgegeven heb aan mijn kinderwagens. Ga genieten van de wagen die je nu hebt en maak je druk om zaken die er daadwerkelijk toe doen.
mee eens Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ook wel mijn bedenkingen heb over de prijs voor een kinderwagen... kwaliteit zal misschien iets hoger liggen...maar ook niet veel. De meeste producten rollen allemaal uit 1 fabriek. Voor de prijs van 1600 euro zou ik eerder een handgemaakt product verwachten. Je wordt eigenlijk een beetje voor de gek gehouden natuurlijk. Maar dat geldt voor heel veel producten. Dat mensen het er aan uit willen geven...ja dat is iemands eigen keus. Ik ben blij met mensen die overal de nieuwprijs voor willen betalen ( kan ik het weer tweede hands kopen) Zelf vind ik het geldverspilling voor een product dat misschien net zo goed is als een wagen dat de helft minder kost.
Ik vraag me af wie zich nu precies drukker maakt; TS om de prijs van de kinderwagen, of al die anderen die zo vallen over de reacties van TS..
Kinderwagens moeten allemaal voldoen aan bepaalde eisen. Elke kinderwagen is dus in principe goed. Sommige willen iets meer luxe en/of een bepaald merk. Tja, die betalen dan 2000 euro. Ik hoop alleen dat deze mensen het geld hebben, en niet een lening afsluiten. Want die gekken heb je ook