ik vind dit echt NIET normaal

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Laaarrr, 14 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Lol, + 1 !
    Ik denk dat het zo ongeveer gelijk loopt, haha.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ach je hebt druk maken om of je vreselijk verbazen en ik denk dat dat laatste bij de meesten hier het geval is.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

men wat een dure wagen!!! die van ons (duowagen) gaat binnenkort op Marktplaats, we hebben er 325 euro voor betaald, dat vond ik al erg veel geld.

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik ga zo even de rest van het topic lezen.... ;)

Direct reagerend op de OP: ik vind die prijzen ook belachelijk! Ik vond 1100 euro voor de Joolz zelfs al teveel, dus wij hebben een mooie 2e hands kinderwagen gekocht met alles erop en eraan voor een gunstige prijs :) Hele set compleet. Al moet ik zeggen dat ik de prijzen van Mutsy (nieuw) nog best oké vind. Van wat ik begrijp van vriendinnen is het ook een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Ach, weet je: voor ons geldt hetzelfde... het is niet dat we het niet kúnnen betalen. Ik wíl het er gewoon niet voor betalen. Ik geef liever 1600 euro uit aan iets anders (kleertjes, accessoires, kinderkamermeubilair, goede kinderstoel, draagdoek, etc.) dan aan één kinderwagen.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Ja klopt, ik heb 6 jaar geleden een mutsy gekocht en die is nog prima..gebruikerssporen uiteraard, maar technisch nog perfect. Nu voor 2 kinderen gebruikt.

6. Laaarrr

Laaarrr Actief lid

20 dec 2012
    196
    0
    16
    NULL
    Rotterdam
    Ik maak me er eigenlijk niet zo druk om. Ik maak me namelijk niet druk om het feit dat ik het niet KAN betalen, maar dat ik het gewoonniet WIL betalen. OOK IK geef liever mijn geld uit aan iets anders wat voor de baby ook belangrijk is! Vergeten mensen dan dat je ook nog andere dingentjes voor je kindje moet aanschaffen...

Al die mensen die denken dat ik me er druk om maak, integendeel. Het verbaast me gewoon heel erg. En ik vraag me af, waar is de prijs dan op gebaseerd. Ik zie hier reacties voorbij komen van mensen die ook rustig een kinderwagen kopenvan 300 euro, is er dan echt 1300 euro verschil in kwaliteit? Dat denk ik niet, je betaalt hoofdzakelijk voor het merk. En daar ga je NAAR MIJN MENING toch geen 1300 euro voor neerleggen, zodat je op alle verjaardagen kan verkondigen dat je een bugaboo donkey voor je kindjes hebt.

En wat ik nog echt VEEEL verbazinwekkender vindt is de schrijfster die hier haar HONDERDDUIZNDeuro mercedes benz zo in de picture zet. Dat noem ik echt AANDACHTSTREKKERIJ,

ooooh kijk mij ik heb een mercedesbenz auto van 100.000 euro met achterin n hele dure bugabooooo. Opschepper.

Ik bn geen armoedzaaier omdat ik geen bugaboo donkey van 1600 euro koop. En ik ga ook niet verkondigen dat ik een Audi a8 rij, en we 2 oldtimers a la knight rider hebben staan, waarvan één dikke luxe uitvoering de garage en eentje voor daglijks gebruik.

Ik heb trouwens nu wel ter sprake gebracht, ter illustratie maar ik zou dat NOOIT ZOMAAR erbij betrekken zoals mevrouw honderduizenddollar Benz....

7. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Hier mevrouw Benz...
    Ik heb dat genoemd omdat jij zelf met de kinderachtige vergelijking kwam dat een perfect onderhouden gezins auto net zo goed rijdt als een Benz..
    Echt, waar slaat zo'n opmerking op in een topic over een kinderwagen??
    Daarom was ik zo kinderachtig om het aan te halen.;)
    En verder maak ik er maar geen woorden aan vuil. Zonde van mn energie...

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Nou sorry hoor, je kan 1000 x verkondigen dat je je er niet druk om maakt, je reactie zegt alles. Je maakt je er overduidelijk wel druk om. Waarom anders die uitroeptekens en hoofdletters (heel irritant, zo schreeuwerig)? De jaloezie en afgunst druipt van je woorden. Anders zou je je niet druk maken om iemand die met een Benz rijdt en dit op het forum zet. Dat moet iedereen toch zelf weten?

Als je dit bedrag niet wenst te betalen, prima! Met jou zijn er heel veel anderen. We consumeren met z'n allen en we betalen voor een merk 300 euro meer dan voor een product van dezelfde kwaliteit zonder merk. Zo zit de maatschappij in elkaar. Er zijn mensen die dat willen betalen en er zijn mensen die dat niet willen betalen en ervoor kiezen minder materialistisch te leven. Doe dat dan en maak je niet zo druk om mensen die wel graag hun geld uitgeven aan spullen!

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Serieus mens - take chill pill and relax :$:$:$ je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk!

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

Pffff, relax zeg!

En denk je nou serieus dat iemand een hele dure kinderwagen koopt om daar op verjaardagen over op te scheppen. Whahahaha, dat vind ik best een aparte gedachte :(. Misschien koopt iemand zo'n wagen wel omdat ze 'm mooi vinden en het geld er voor (over) hebben.

Als we dan toch met auto's aan het vergelijken zijn: Wij hebben een Renault Megane Break uit 2001, best een beetje een gaar ding aan het worden, maar ach hij rijdt en wij hebben geen geld voor een gloednieuwe auto. Als we niet op het geld hoefde te letten dan hadden we echt deze auto niet gehad. Waarom niet? Omdat wij dan liever een nieuwe, mooi wagen rijden, omdat we dat mooi vinden. Niet om over op te scheppen op verjaardagen ;).

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Haha je hebt gelijk, ik roep altijd op elke verjaardag dat ik kom dat ik een bugaboo donkey heb, ben er ook zoooo trots op. Kom op hè, t is gewoon een kinderwagen..

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Helemaal niet...

Ze spreekt alleen haar verontwaardiging uit...daarna komen er een hele hoop opgefokte hormonen bommen ;););););););) verkondigen dat ze moet chillen...

Ha ha...

13. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    de prijzen zijn soms schrikkkkkkkkk barend , vind vaak ook dat er gebruik gemaakt wordt van het feit dat je zwanger bent en sommige nieuw moet kopen die maken ze extra duur

net als deo en maandverband en tampons en scheer gel is het feit dan men ze wilt en moet gebruiken net als vele andere producten en dan moet je maar eens opletten die zijn vaak het duurst van allemaal

ga op de aanbiedingen af doe onderzoekjes bij allerlei sites, wij hebben onze mutsy voor 300 euro gekocht in plaats van 550 , kijk voor een goede tweedehands , vraag collega's of hun nog spulletjes hebben die je kan overnemen enz enz

zo kan je portemonnee het ook weer aan ;) hebben wij ook zo gedaan , wij hebben een tweedehands commode en box en maxi cosi maar een duur bedje en weer bedden goedjes van de hema zo compenseer je een beetje alles met elkaar

voor de rest relax en laat die hormonen je niet de baas zijn he ihihih gebeurt mij ook wel eens

14. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haha nou gezellig hier :p dat mensen dat er voor willen betalen vind ik prima, ik heb er niet eens een mening over..

Maar ik zit nu dus WEL mooi met "Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz" in mn kop :x

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    :D

Dat is ook wel een beetje grappig...ik ga proberen het niet mee te zingen in mijn hoofd anders zit ik er straks ook mee

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113

Ennnnnnn bedankt he!!! :x;):D

17. tuc

tuc Niet meer actief

Mevrouw benz:D:D:D

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Meid wat een toestanden zeg.

Wees gerust, er is een markt voor kinderwagens a 1600 euro. Mooi toch? Is goed voor de economie.

19. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Ja... zegt u het maar... 1 donkey voor u? Anders nog iets???

20. tuc

tuc Niet meer actief

Die past niet in mn ford kaatje:D en de grote auto:p heeft de heer des huizes bij;)

Deel Deze Pagina