oooooh ik lig in een deuk hier, wat een hormonen! Ik heb het op verjaardagen nog nooit over "mijn" abc zoom gehad.........Wát een gemiste kans! Sorry, maar je koopt toch een wagen die je fijn vind, die binnen je budget valt en die je mooi vind. Niet om over op te scheppen op verjaardagen Al moet ik zeggen dat als ik ermee door de stad liep, ik wel vaak aangesproken werd door wildvreemden dat ik zo'n mooie kinderwagen had. en dat is ie ook, maar het zou serieus nooit in me opgekomen zijn om het als een soort van statussymbool te zien......
Ik moet sowieso een beetje lachen om mensen die meer dan 100 euro aan een wandelwagen uitgeven. Dit omdat ik het absurd vind en zelf niet zou doen. Ik heb een tweedehandse kinderwagen (ligbak incl. zitgedeelte voor later) met zonnescherm/regenkap/boodschappenmand etc. gekocht voor 30 euro. En hij was goed, robuust en liep lekker. Daarna hebben we een buggy gekocht voor nog eens 30 euro en klaar, daar doen we het voorlopig mee. Het is in eerste instantie voor een baby; en hij/zij boeit het geen donder waarin hij/zij slaapt. Ten tweede moet hij gewoon fijn in gebruik zijn en de juiste hoogte hebben; uiterlijk komt daarna wel. Ten derde schep ik liever op over mijn kind zelf dan alle onzin-dingen die ik voor hem koop. En ten vierde mag iedereen die erover oordeelt lekker zelf zo'n dure wandelwagen/buggy voor mij kopen als het hem/haar niet bevalt. Ik - let op; persoonlijke mening - vind het van de zotte om meer dan 400 euro uit te geven in totaal voor die twee/drie jaar dat je kindje er gebruik van maakt. Daar koop ik liever andere dingen voor (gezond eten, leuke kleren, perfecte opvang, goed schoeisel, educatief speelgoed etc.). Een kind is ter voorplanting van het menselijk ras; geen mode-accessoire. En ja; het spijt mij, ik heb als mama wel wat beters te doen dan te kijken naar andere kinderwagens en enigszins afgunst te voelen over het feit dat mijn medemama een Bugaboo Donkey (of hoe heet het?) heeft. Ik kijk liever naar haar mooie kind. Dáár gaat het mij immers om. Doe lekker moeilijk p.s. onze auto is per pure toeval mooi - geen statussymbool
Waar maak je je druk om? Ga je ook topics openen over de kosten van kleding, schoenen, rugtassen e.d.? Alles is toch altijd in verschillende prijsklassen te koop? Iedereen heeft dus wat te kiezen uit de prijsklasse die bij zijn portemonnee past. En dan is tweedehands ook nog een leuke optie. Ik heb een tweedehands bugaboo frog die binnenkort wat tender love and care krijgt zodat hij voor onze tweede baby ook weer mee kan. Als ik een nieuwe donkey had kunnen betalen, zonder dat ik dan hoefde te beknibbelen op andere dingen, dan had ik dat wel gedaan. Hij lijkt me super handig met dat boodschappenbakje. Maar helaas moet ik kijken in een andere prijsklasse en gaat het uiteindelijk om de BABY IN de wagen en niet om de WAGEN om de baby Als ie maar comfortabel en veilig is toch? Ik kon in mijn prijsklasse dan wel weer kiezen voor een nieuwe Nuna Pepp buggy, maar als dat niet zo was geweest, dan had ik gewoon wat anders gekozen. Het is maar goed dat er veel keuze is met veel verschillende prijskaartjes
Even serieus. Ik zou dolgraag een wollen Burberry jas twv van 1750 willen hebben. Maar om daar nou boos over te worden Ik heb het geld er niet voor over. Jammer dan. Ik zie het probleem niet zo
Maar waarom zou je niet de wagen kopen die echt het lekkerste rijdt, goed compact op te vouwen is en gewoon erg handig in gebruik wanneer je je daarnaast ook al die andere belangrijke dingen kunt veroorloven? Het is niet altijd of of. Ik geef graag geld uit aan kinderspullen die mij het leven makkelijker maken. Een wagen die niet compact op te vouwen is en zwaar is, til ik niet graag de auto in. Ik heb achter veel kinderwagens gelopen maar ik vind zelf de duurdere klasse wel serieus lekkerder rijden. Maar ik vind een Audi ook beter rijden dan een Opel, al is een Opel een zeer degelijke auto. Ik snap wel dat mensen van luxe houden, ik koop graag spullen die er mooi uitzien. Het gebruik ervan is het belangrijkste natuurlijk.
Ik heb overigens niet voor een duowagen gekozen (verschil van 19 maanden) omdat ik beide kinderen meestal draag in dragers of doeken. Ze zaten afwisselend in de wagen en in de doek.
Ik snap niet waarom mensen dringend een mening moeten hebben over iets wat anderen gekocht hebben. Dat zegt dan meer iets over die andere mensen dan over de eigenaar van het ding.
Hier ook een bugaboo donkey twin. Het was inderdaad een hoop geld maar ik zou echt niet zonder de wagen willen. Ik pas door elke deur en zelfs door de kruidvat. Hij heeft dus het voordeel dat hij smal is en ook niet te lang is dus een kleine draai cirkel heeft. Hij is zo ontzettend wendbaar.. Ik doe bijna elke dag boodschappen en dan gaan kids + golden retriever mee en dan ben ik elke keer weer blij dat ik de wagen vol beladen ook met 1 hand goed kan besturen!
Waar je je maar druk om kan maken.. Ik wil ook wel graag een gloed nieuwe Audi, om nou te zeggen dat ze misbruik maken van autorijders omdat hij zo duur is? Ik kan toch ook een dinkytoy kopen, rijd ook. Net als dat je hele dure en goedkope kinderwagens hebt.
Nee, maar goed, wanneer wij een nieuwe auto gaan kopen, hebben wij toch echt een bepaalde prijsklasse in ons hoofd - zelfs als we meer zouden kunnen betalen dan dat. We gaan dus kijken naar de prijscategorie en daarin kijken wat we ervoor hebben. Dus we gaan bij wijze van spreken geen testritten maken in een Ferrari terwijl wij een budget hebben van een Peugeot. Dus er valt dan al een hele hoop af. Want ja, wat heb ik aan een Ferrari met alle snelheidslimieten in Nederland, flitsers en drempels??? Wat heeft het mij meer te bieden? Niks toch? Toevallig hebben wij bizar lage eisen aan een kinderwagen (als ik dit allemaal zo lees) en vonden wij voor 30 euro de perfecte wagen tweedehands. Hij was op onze hoogte, alles erop wat we wilden, in de juiste kleur, hij had brede banden, past achterin de auto en is handig in gebruik. Waarom zou je dan verder zoeken??? Dan moet je jezelf gewoon niet wijzer willen maken - er is altijd wel iets sneller/netter/beter/handiger etc. Maar moet je dat ook willen als je nu al tevreden bent? Ik heb de Bugaboo nooit getest; ik ben dik tevreden met deze wagen. Daarom vind ik het wel grappig dat er mensen zijn die hoog of laag springen bij zo'n wagen; terwijl ik denk: deze doet ook wat hij moet doen - en wij zijn er erg content mee.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat er, 4 jaar na dato, een wereld voor me open gaat. Ik heb toendertijd gewoon een kinderwagen gekocht, die lekker reed en ik dacht ook niet zo duur was Ik had geen idee dat er ook met-1-hand-te-besturen wagens waren, of Donkeys.. Met die van mij kon je iig zowel door de rimboe als door de stad lopen, aldus verkoopster. Toen was ik om
Dus als ik het goed lees, maak je je druk om een kinderwagen die veel duurder en minder mooi is dan degene die je zojuist gekocht hebt? Eerlijk gezegd vind ik DAT niet normaal
1 je betaald voor het merk. Daarnaast zullen de onderdelen duurder zijn. En de wagen zelf zal iets duurder zijn om te maken. Dus de consument betaald ook meer. Ik vind sommige dingen ook belachelijk duur. Dus koop ik het niet. Net zoals dat ik bewust geen pampers(merk) en zwitsel koop. Maar als de rest het wel koop? Lekker boeiend😒.
Nou ik heb het er serieus wel aan uitgegeven en ik heb er geen dag spijt van gehad... Wat een kansloze opmerkingen maak jij. Gelukkig is het niet aan jou waar iemand anders z'n geld aan uitgeeft.. Dat jij het er niet voor over hebt, prima! Maar ga dan niet net doen alsof mensen die dat wel doen niet lekker in hun hoofd zijn. Overigens vind ik dat er op mp ook belachelijk veel voor gevraagd wordt. Ik heb mijn Donkey van 2 jaar oud voor 650 verkocht en dat vond ik een prima prijs voor een wagen die er nog heel goed uit zag, maar wel 2de hands is...