Nou ja! Blijkbaar heb jij geld zat, aangezien je je COCA COLA kunt veroorloven, dus kun je prima wat uithoesten. Daar mis je niks aan, want morgen haal jij zo weer een nieuwe fles COCA COLA! SCHAAM JE! om daar over te klagen!
Ik vind hem op marktplaats wel belachelijk duur, wordt met gemak nog 1100 euro voor gevraagd. Nou dan koop ik hem wel nieuw. Ik vind bugaboo een fijn merk, heb zelf de Buffalo en zou ook niet anders willen super fijne wagen. En ja daar heb ik wel wat geld voor over.
Jullie hebben tenminste cola, snif snif Toen ik zo oud was als jullie moest ik 3 dagen op blote voeten door de sneeuw lopen, dwars door de bergen heen, door de brandende zon, door bossen en takken, gestampt glas met prikkeldraad - allemaal om 1 fles cola te halen. En dan moest ik ook nog terug!!! Aanstellerts!
Ja, daarom mogen ze mij best gewoon in de zee gooien of zo, bloemen wil ik ook niet, wat heb ik daar nou aan als ik dood ben, geef ze dan liever als ik leef (NOT, krijg nooit bloemen :x) dan heb ik er tenminste plezier van.
Nee dat doe ik niet. Ik heb voor 300 euro een hele mooie en fijne 2e handse ABC Zoom Design gekocht die ik een jaar gebruikt heb (maar heel zuinig op geweest) en toen voor 325 euro weer verkocht heb. Voor de oudste hebben we een complete nieuwe Stokke gekregen en daar ben ik nog alle dagen heel blij mee maar als we hem zelf hadden moeten kopen was dat ook een goede 2e handse geworden, hoor! Maar ik kan het príma velen als iemand anders er wel zoveel geld aan uitgeeft. Iedereen besteed naar gelang die heeft en wat zijn/haar wensen zijn. Prima toch?