Omroep Brabant: Drie zwaargewonden bij schietpartij tijdens kickboksgala in Zijtaart dat verklaart heel de tijd die helicopter hier boven de bunders
Nou inderdaad, een vriend van mijn nichtje was daar en is weg gevlucht omdat er werd geschoten. Nu is het stil met helikopters er wordt gespeculeerd dat er geschoten is in de bunders, het ven en dat in de oranjewijk mensen zijn opgepakt.. Bah allemaal wel erg dichtbij
ik heb wel een hele harde knal gehoord en heb een auto als een gek hier om de rotonde zien rijden kon het kenteken niet. goed zien
ja idd me vriend werkt in 5ploegen als hij nacht heeft dan voel ik me niet veilig met de kids ook al die inbraken in de buurt
Geen idee waarom, maar ik krijg bij dit bericht een enorm deja-vu gevoel. Is dit niet een tijdje geleden (paar jaar?) ook gebeurd. Ergens anders dan lijkt me, maar schietpartij ofzo bij een boksgala klinkt me zo bekend... Hmm kan ook aan mij liggen hoor
Ik ben toch even gaan googlen, vroeg me af of ik nou zo in de war was En inderdaad, 1.5jaar geleden, mei 2011, in Hoorn: Drie gewonden bij kickboksgala in Hoorn | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
De verdachte heeft een aantal jaar geleden ook op de roc hier geschoten. Was toen veroordeeld. Vanmorgen om 6.45 stond er een politieauto in de beatrixsingel... om 13 uur, toen ik was afgewerkt stond ie er nog!