Hallo dames, ik heb een vraagje... Ben nu bijna 5 weken zwanger en heb al met zijn periodes buikpijn daarvoor geen menstruatiekrampen maar ook gewoon soms buikpijn (soms wel menstruatiepijn). Vandaag komt daar nog eens rugpijn bij... Zou dit beteken dat het niet goed zit? alvast bedankt om te reageren
Hoi! gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook 5 weken en nog wat dagen en heb vanaf 4 weken buikpijn gehad, het was als een soort trekkend/stekend gevoel in mijn baarmoeder en ik heb ook rugpijn (vooral lage rugpijn)... Dit is groeipijn; van het groeien van de baarmoeder, en is onschuldig, het kan flink zeer doen en kan even aanhouden bij mij heeft het een week geduurd, sinds eergisteren is het over. zolang er geen bloedverlies bij komt kijken, hoef je geen zorgen te maken. xoxo
Als eerste vannharte gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat je geen bloedverlies hebt zegt niet altijd wat bij mijn eerste zwangerschap had ik ook alle symptomen maar ondanks dat ik geen bloedverlies had kreeg ik wel een miskraam. Ik ben nu weer zwanger en heel veel last van symptomen waaronder nu ook last van mijn onderrug. Hoort er allemaal bij. Wat die pijn in je buik betreft kan bandenpijn zijn omdat alles groeit en opzij word geschoven. Mocht je toch onzeker zijn kun je altijd je verloskundige bellen.
Dames bedankt om te reageren! Vandaag weer geen last dus mss lichaam dat zich aanpast idd... Kan me het gewoon niet herinneren van bij men dochter dat ik dat had daarmee nu ongerust enja bij dochter heb ik keizersnede gehad misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft Bedankt om me gerust te stellen!