Goedemorgen! Ik ben voor 2 weken terug naar de gyn geweest, echo gehad...de gyn zag dat ik veel baarmoederslijmvlies had en zei, dat ik binnen een week ongesteld zou worden. Week later nog steeds niet ongesteld, zwangerschapstest gedaan...negatief en begonnen met primolut. Na de kuur primolut nog steeds niet ongesteld, het viel me op dat ik veel moest plassen en dat ik veel zweette onder mijn oksels (wat ik normaal nooit heb) Vanmorgen toch maar een zwangerschapstest gedaan en wat denk je?! ZO ZWANGER ALS WAT! Heb een clearblue test gedaan en deze geeft 1-2 weken aan, heb opgezocht of primolut kwaad kan in de zwangerschap, las dat het pas na de 8e week mogelijk schade kan aanrichten. En heel vaag vind ik, dat ik op 1 maart een positieve ovulatietest in handen had en pas 2,5 week later positief op zwanger test. Meer meiden die zoiets hebben meegemaakt? Groetjes L
maar de clear blue geeft 1 a 2 weken aan zeg je he dan ben je dus nu 3 a 4 weken zwanger? nou meid gefeliciteerd super! liefs
Ja, dat weet ik dus niet precies! Ik neem aan dat wat er op het scherm verschijnt, ik ook daadwerkelijk ben? Dus "pas" 1-2 weken zwanger, of moet ik daar dan nog 2 weken bij optellen? Dat ik 3-4 weken zwanger ben?
Hahahaha Mijn vriend heeft deze nick op een andere site en ik dacht...die nick ga ik op deze site gebruiken Meer ter voorkoming dat bekende mij op deze site zouden herkennen!
Super zeg, gefeliciteerd ! Dat hoop ik ook nu mee te maken haha.. Durf niet meer te testen.. Heb afgesproken met mezelf deze week nog af te wachten en als ik dan nog niet ongii ben maar weer te testen!
gefeliciteerd met je zwangerschap. en hoop dat je snel duidelijkheid krijgt hoelang je nu precies bent. altijd fijn om te weten denk ik zo !