Ook paar ideetjes, excuses als ik ze dubbel post: Julian / Julien Olivier Mats Jens Lewis Lucien Luca Levi Justin
Ferre vind ik ook erg leuk, orginineel! Lucas vind ik een hele mooie naam, maar je hoort die al zo veel... De andere twee namen heb ik niet zoveel mee. Veel succes met kiezen, lastig hoor als jullie smaak uiteen ligt.
Bedankt voor al jullie stemmen en reacties. We zijn er nog steeds niet uit. Lucas vind ik ook erg leuk alleen staat t me tegen dat ie zo hoog in de top 10 staat daarom wil ik t niet. Tot nu toe staat Ferre op de 2e plaats. Ik ben nogal wispelturig op het moment betreft namen dus hoop dat ik deze leuk blijf vinden en manlief begint er ook al wel een beetje aan te wennen geloof ik (mede dankzij jullie stemmen) hij ziet nu ook dat brett niet zo geliefd is haha.
Wij hebben voor onze zoontjes makkelijke maar toch aparte namen. Misschien zijn deze iets voor jullie. J.ulan en R.ubin
Julan vind ik ook erg leuk! We hebben alleen al vrienden waarvan het dochtertje dat Jula heet. Dat vinden we dus een beetje teveel op elkaar lijken..
Misschien...Jesse, Tias, Tren, Lenn, Jorden? Vind Fedde ook wel leuk, Lucas indd veel voorkomend, succes met de keuze!