Hoi Ik twijfel erg tussen deze drie namen. Welke vinden jullie het mooiste en waarom? Elin Juna Liva Dank
Ik vind Elin het mooist, omdat het het zachtst klinkt, hoewel de andere namen ook zacht klinken Vind het bij Elin ook het meest een zelfstandige naam (lijkt wel op Eline, maar toch ook mooi. Bij Juna denk ik gelijk Luna en bij Liva Lisa. Maar toch alledrie mooie namen hoor
Elin. Hele mooie naam en een mooie betekenis. Helaas heeft mijn nichtje een naam die er ontzettend op lijkt anders was het onze favoriete naam geweest.
Elin is mijn favo naam voor als ik ooit een dochter krijg. Wel anders gespeld omdat ik van 'anders' hou.
Liva. Elin lijkt hoor je nu zo veel en ik vind de combi van een lange EE met het korte lin erachter niet zo mooi. Juna vind ik wat hard klinken.
Elin Leuke en frisse naam. Juna vind ik gewoon niet zo leuk en bij Liva heb ik altijd het idee dat ik nog een i mis (Livia dus)...
Bubblez, hoe zou jij het anders spellen? Ben ik wel nieuwsgierig naar.. Bedankt allemaal voor jullie stem! Ik was erg aan het twijfelen geraakt over de naam Elin.. Deze staat al ruim een jaar voor ik zwanger werd bovenaan mijn lijstje en is vanaf dat ik zwanger ben DE naam voor mij maar op een of andere manier ben ik gaan twijfelen (hormonen?) dus ik ben er nu weer zekerder van. Liva zou een goede tweede naam kunnen worden.. Gelukkig heb ik nog even.. om nog veertien keer van gedachte te veranderen haha Hadden jullie dit ook zo erg?
Fijn om te lezen, al die reacties Ik kom er net achter dat mijn buurmeisje Liva heet. (ze is ongeveer 8 jaar) Hoe toevallig.. Met een speeltuin voor de deur is een tweede Liva misschien niet heel handig, Zou jullie dit tegenhouden je eigen dochter zo te noemen? Ik weet nog niet of dit ook de naam gaat worden, als ik op de poll af moet gaan gaat onze dochter (als het een meisje is.. nog 1 maand, nog 1 maand) dus Elin heten.. Voor een jongen is het helemaal een moeilijke zaak een naam te vinden.. dus als iemand suggesties heeft voor een jongensnaam in de lijn van mijn smaak.. Misschien dat ik ineens denk 'JA dat is 'm! Zou fijn zijn