Vanmorgen vroeg een kruidvat test gedaan, gister was hij omo wit en bleef dat ook de hele dag. Vanmorgen na 5 min een licht maar wel zichtbaar streepje. Vanmiddag action test gedaan maar ook die is omowit. Ik ben vandaag 3 dagen overtijd. (Woensdag was mijn NOD) Ik twijfel of ik morgen met een digitale test dan wel een duidelijke uitslag zou hebben? Iemand daar goede ervaringen mee?
Een digitale zou ik sowieso nog niet doen. Als kruidvat test niet positief is gaat een digitale dat ook niet zijn. Hoe weet je dat je overtijd bent? Ovulatietesten gedaan? Getemperatuurd?
Ik heb iui behandelingen en op mijn 2e echo controle op dag 11 bleek ik mijn eisprong gemist te hebben. Vandaar dat ik dan op dag 27 al overtijd zou zijn. Kruidvattest was gister wel licht en vroeg me af of een digitale dan wel al duidelijker zou zijn. Maar helaas werd ik vanmorgen toch ongesteld. We gaan op naar ronde 35 ;(
O dat is echt wel heel erg balen zeg! Heb je net beetje hoop door het streepje wordt het al weer ontnomen. Sterkte meid en succes volgende ronde
bedankt allemaal voor de reacties, Het kostte wat moeite om me eroverheen te zetten maar gaan nu weer positief door. Maandag weer 1e echo om verder te kijken.. Nog 2 rondes IUI met hormonen en daarna evt ivf. we gaan duimen dat het toch niet zover komt..
Wow ronde 35 meid ik gun het je van harte! Hopelijk snel een mooie zwangerschapstest in je handen! Goed dat je zo positief blijft