hoi lieve meiden, na hoeveel tijd zijn jullie naar de HA gegaan omdat het zwanger worden niet lukte?! alvast bedankt.
Wij zijn na precis een jaar naar de ha gegaan. Was in augustus en hadden weken later de eerste afspraak bij de gyn en weer weken later bij de fa.
Hey, Wij zijn na een half jaar gegaan. Toen we bij HA kwamen om onze kinderwens te bespreken, zei ze dat we als 't na een half jaar niet gelukt was, toch eventjes moesten komen. Misschien ergens wat snel maar, een vmk en een cyclus waar geen bloeding op wil volgen later, ben ik toch zeer blij dat ze ons wil helpen. Zeker als je de verhalen hoort van mensen die enkel "afwachten" horen van de HA en gyn.
@saz & Fieneke, thnxx voor jullie antwoorden. ik denk dat ik van de week ff contact opneem met de HA vind het alleen wel eng hoor...
Ik zat met een half jaar bij de ha. Dit omdat ik een mega lange cyclus had. Mijn moeder had verkleefde eierstokken en een halve baarmoeder. Ik was dus bang dat het bij mij ook niet goed zou zitten.
Mijn LF was niet goed en na ronde 4 ben ik naar de HA gegaan. Deze wilde me na de zomervakantie doorsturen als het nog niet raak zou zijn. Begin van de maand bij de HA geweest, eind van de maand was het al raak! Dat hadden zowel de HA als ikzelf niet verwacht.