Ondanks dat er nu een klein ventje in mn buik zit herken ik dit gevoel enorm.. Meis, dit heeft iedereen in dit traject. Het is zwaar. Het is verrot. Het doet pijn en maakt je boos.. absoluut.. je pakt jezelf iedere keer weer in je nek en hoopt dat jullie droom uiteindelijk uit komt. Vorig jaar dit weekend(afgelopen vrijdag op de dag af en vandaag op de datum af) verloor ik ons eerste vruchtje.. ik was net zwanger en was zoooo blij. Toen het mis ging heb ik me helemaal dood gejankt en als ik er nu aan denk ga ik weer kapot. Hoe ik die feestdagen door ben gekomen weet ik niet eens meer. Wij hebben daarna zelfs even pauze genomen van alles. Even niks. Geen gedoe aan mn lijf en even terug naar elkaar. 4 maand later zijn we weer begonnen en dat kleine ventje staat op het punt om de wereld te leren kennen. Ik bedoel te zeggen dat alle wanhoop, pijn, woede en verdriet en alles er tussen wat wij gevoeld hebben.. het heeft ons nu wel gebracht tot waar we zijn als echtpaar en we zijn gelukkiger dan ooit dat hij bijna bij ons is. Hij is en was het vechten zo waard.. Houd hoop. Huil wanneer nodig en probeer die hoop te houden. Ik hoop met heel mijn hart dat het jullie allemaal lukt en jullie het mooiste geschenk ooit krijgen! ❤❤❤
Sterkte, vooral in deze periode waarin alles zo 'gezellig' moet zijn. Het is vooral een geestelijke mindgame. Wist je maar zeker dat je uiteindelijk beloon wordt met een kindje, al moest je er 100 behandelingen voor doen. Dat maakt het slopend, niet wetend hoe deze reis eindigen zal.
Thanks meiden! Echt superlief van jullie. Nu weer vol goede moed verder, die paar dagen even niks hoeven te doen en ook echt even een beetje down te mogen zijn doet goed Morgen weer starten met Puregon! Ik hoop ook echt dat 2017 een prachtig en vruchtbaar jaar mag gaan worden voor ons allemaal. Dat gun ik jullie enorm!
Hoop ik ook! Ook hier in de zomer van 2014 een kinderwens en pas afgelopen zomer gestart met medicatie. Paar mooie kansen gehad en toch niet zwanger. Of zulke momenten denk je dan echt 'what happened..??
Ja precies, zo erg dat we ons af en toe ook afvragen of we misschien iets fout doen tijdens het seksen haha
Veel sterkte meis! Ik herken het ook zeker! Wij hebben gelukkig afgelopen weekend wel een positieve test in handen mogen hebben. Dit was na onze 3e IUI behandeling. Ik hoop heel erg voor je dat je zeer binnenkort ook een positieve test mag hebben! Succes meid!
Meis het is zo herkenbaar hoe je je voelt... lekker even flink janken en dan weer vol goede moed verder! Heel herkenbaar dat er weer een jaar verder is zonder kindje!! Maar geef niet op wonderen bestaan!! Als je er maar in blijft geloven. Weet als geen ander dat het moeilijk is op sommige momenten! Maar probeer de positieve kant de overhand houden! Liefs en sterkte en veel succes bij je volgende poging!
Nee maar serieus. En dan hoor je mensen bloedserieus: 'we hebben maar 1x seks gehad.. toen ik dronken was..' Dan denk ik echt 'donder op, wij hebben 4 dagen verplichte seks en nóg lukt het niet. Bitch' :x. Bewaren