Ik vind het eng..

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Erg he, dat ze niet eens met hun handen van je kind af kunnen blijven.
    Mijn nichtje en neefjes zitten ook op de klinkert, dus iedereen is erg oplettend.
    En inderdaad vind ik het ook wel gek dat ze het kind hebben kunnen opvangen toen ze uit de auto stapte en daarbij verder helemaal niets hebben kunnen doen.:(
    Ik hoop dat het verder rustig blijft in Oudenbosch.
    En net wat die vrouw bij het nieuws ook zei, nu is iedereen allert, maar wat over een paar maanden he.
    Ik hoop dat die griezel snel gevonden wordt.

2. beautiful

beautiful Actief lid

10 feb 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    bizar he snap je gevoel hoor zou het ook doodeng vinden dan komt het ineens wel erg dichtbij allemaal indd.. mijn moeder leerde me vroeger al heel vroeg niet met onbekenden te praten en om keihard te gaan gillen als iemand ongewild aan me zat zodat het opviel voor andere mensen eromheen. denk dat het belangrijk is om kinderen al vroeg te leren wat ze wel en niet moeten toestaan!

kinderen zien ergens niet snel het kwaad van in en praten tegen iedereen

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ik liep vandaag in oudenbosch me me kleine in de maxi nou uh ik was op me hoede overal politie..durf gewoon niet meer over straat met de kleintjes..

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Zie nu pas dit topic. Ik schrok er van vanmorgen op het nieuws. Woon niet ver van oudenbosch en kom er geregeld. Eng idee zeg zo'n griezel zo dichtbij. Ben blij dat mijn meisjes nog nergens zonder mij komen. Zo wordt het grote loslaten wel eng hoor als er zulke gekken op de wereld lopen.

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Zag het net weer op het nieuws.....wat eng...... Is bij mij ook vlak
    "om de hoek"...

Gijs speelt nog niet buiten (alleen dan) maar je word zo toch bang om je kind nog buiten te laten spelen...pff eng...

6. Krijg ik vandaag een brief van de 'burgemeester', dat er een ontvoering is geweest en dat hij alle inwoners door middel van die brief op de hoogte wilde stellen.. Nu weet ik dat ze hier in Gemeente Halderberge redelijk onderontwikkeld zijn, maar je moet wel onder een steen leven, wil je niet weten wat er de afgelopen dagen aan de hand is geweest ;)

Ik vind het ook nog steeds eng.. Politie rijdt nog steeds dag en nacht rondjes door het hele dorp.. Laatst stonden er hier 2 van zulke auto's bij het parkeerplein bij de Aldi, in het GROEN EN BRUIN, en de politie blééf er maar omheen rijden.. Ze zijn er schijnbaar van overtuigd dat hij nog in Oudenbosch moet zijn.. Nouja, ze zijn er in ieder geval nog druk mee bezig.

Deel Deze Pagina