Toen ik juf was zaten er altijd een paar jongetjes met hun hand in hun broek. Dat is voor die leeftijd niks vreemds hoor maar als ze daarna mij een hand wilde geven vond ik dat vies...
ik vind dit een knap antwoord. en ik hoop dat je je niet rot voelt over alleen opmerkingen. ik denk heel eerlijk gezegt dat je er echt niks aan kan doen en er zijn ook nog veel viezere dingen en het is prima voor de weerstand. ik neem aan dat je kindje ook de fase heeft gehad alles in de mond stoppen enzo. dusja maar kan me voorstellen dat je het niet leuk vind maar niks aan te doen.
wat kunnen we hier toch over woorden vallen! sorry hoor als ik je beledigd heb. Maar tot dan vond ik iedereen vrij hard overkomen. Maar misschien ben ik een watje.
Ik snap het wel een beetje hoor... en heb echt geen smetvrees. Mijn dochter duimt ook ( alleen 's nachts en als ze ziek is) maar als ik dat rimpelige, natte duimpje dan zie dan vind ik dat ook echt niet fris hoor, terwijl die gewoon van mijn eigen dochter is! Het ziet er gewoon niet fris uit. EN tuurlijk weet TS dat er nog veel viezere dingen zijn, maar ja, iedereen heeft zijn afwijking toch?
Ik denk dat we een lichtelijke vorm van smetvrees hebben want ik krijg ook al rillingen bij het idee!! En bij zulk soort dingen