Ons babytje wil maar niet indalen Nou geeft dat helemaal niks... maar soms hoor je dat kindjes die al HEEL vroeg indalen, ook eerder geboren worden.. Kan het zijn dat dit kindje dan nog een hele tijd op zich laat wachten of kan het evengoed volgende week al komen?
Volgens mij zegt dat echt niks, hier was de 1e al vroeg volledig ingedaald maar hij bleef toch echt zitten tot 41+5.
Vandaag te horen gekregen dat mijn kleine meid al ingedaald is. Dus heb ik flink rond gekeken op internet. Maar zegt helemaal niet. Vroeg indalen kan alsnog lang op zich laten wachten. Nog geen indaling kan spontaan tijdens de weeën gebeuren. Dus maak je maar niet druk
Hier mijn zoontje ook helemaal ingedaald toen, al vanaf week 36. Maar meneertje vond het pas tijd toen ik 41+2 was! Zeg niets dus! Hopelijk laat ze jullie niet te lang wachten
Mijn zoon en dochter wilde ook niet indalen. Zoon is geboren met 39+4 en dochter met 39 exact. Dus wil niet altijd iets zeggen...
Die van mij wil ook maar niet indalen, is eerste kindje. Heeft nog genoeg ruimte blijkbaar om relaxed rond te dobberen... hopelijk heeft hij er gauw genoeg van, en gaat het toch eens wat lagerop zoeken... Ben benieuwd wanneer hij geboren gaat worden.
mijn jonge dame is ook nog steeds niet helemaal ingedaald maar dat kan zijn omdat ze A de 2de is en B omdat ze in stuit ligt.
Hier ook nog niet ingedaald en ook geen voorweeen of dergelijke. Ik heb het gevoel dat het januari gaat worden.
Hier ook nog niet ingedaald. Vk zei dat dit niks zegt over wanneer de baby komt hormonen die de baby afgeeft zetten namelijk de bevalling in gang. Alleen is er een kans dat de ontsluiting minder snel vordert omdat de baby een 'langere weg' af moet leggen.
Nee het zegt niks. Mijn zoontje lag niet ingedaald, en meldde zichzelf spontaan bij 37+5 in de late avond, en geboren bij 38 precies. Hij daalde na het breken van de vliezen (waar het mee begon) in en de bevalling ging heel vlot. Ben benieuwd wat dit eigenwijsje gaat doen, die ligt voorlopig nog heerlijk in zijn stuitligging:x
Volgens mij zegt het niets, maar mijn kleine man is pas ingedaald tijdens de weeën en ik ben met precies 41 weken bevallen.