Ik vind het helemaal niet meer leuk!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marrie28, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marra

marra Nieuw lid

9 sep 2008
    2
    0
    0
    ik ken dat jammer genoeg..

succes mensen(K)

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @ Janneke1975
    Ik heb drie maanden getemperatuurd, maar dat is inmiddels alweer een half jaartje geleden, misschien nog maar een maandje gaan doen... Voor de zekerheid. Ik wens jou ook al het succes van de wereld en laten we hopen dat het niet eens nodig is om naar de dokter te gaan! ;)

Liefs, Marrie

3. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Heel herkenbaar dit allemaal! Ben inmiddels meer dan een jaar geleden gestopt met de pil maar tot nu toe helaas nog niets.

Probeer niet bezorgd te worden maar je kan het toch niet laten he, zou er misschien iets mis zijn e.d. schieten toch met regelmaat door mijn hoofd.

Lijkt ook echt wel of iedereen zwanger is als ik om me heen kijk heel veel mensen zijn zwanger. Ik ben heel blij voor hen hoor maar ik kan er zelf zo verdrietig van worden.

Vind het ook af en toe wel moeilijk om het zwanger worden nog luchtig te houden in je relatie zet toch wel een druk erop. Mijn vriend heeft ook al een zoontje uit een andere relatie en die heeft zoiets van het komt nog wel.

Moet eerlijk zeggen dat ik wel eens denk met dat stomme w..... :oops: heb je wel een kind waarom nou nog niet met mij!

En dan de vragen die je krijgt of je kinderen wil. Ik wil het nog niet iedereen laten weten dus soms is het behoorlijk bluffen en niet te veel door te laten schemeren dat je idd. al even aan de gang bent.

Ben ook al een tijdje bezig met temperaturen maar daar wordt ik de laatste 2 maanden ook niet veel wijzer meer van.

Ga binnenkort ook maar eens naar de ha. eens kijken wat hij ervan vindt. Maar eerst lekker even genieten van een vakantie :)

Ben ook blij dat ik hier ook af en toe mn hart kan luchten helpt toch wel weer een beetje.

voor alle meiden hier heel veel succes! we houden de moed erin!

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Lieve meiden,

Eigenlijk hoor ik hier helemaal niet thuis, maar ik heb hier ook gezeten en ik snap zooooo goed wat jullie doormaken. Ik ben zelf pas na 23 rondes zwanger geworden. Ook na een jaar naar de huisarts gegaan, vervolgens een paar maanden in het ziekenhuis gelopen waar ze niks konden vinden. Het is zo erg als mensen in je omgeving (snel) zwanger worden en bij jou gaat het voor geen meter... zo frusterend. Ik weet precies hoe het voelt. Ik wil jullie allemaal een hart onder de riem steken. Uiteindelijk heb ik het wat meer met rust kunnen laten (niet meer tempen, geen ovulatietesten meer en weer gevoel krijgen in mijn lijf met hulp van een haptonoom...) en in die periode is het gelukt. Natuurlijk weet ik dat jullie niks hebben aan mijn verhaal maar wellicht putten jullie er nieuwe hoop uit!

Nogmaals, ik weet wat jullie doormaken... en inderdaad, verlies nooit de moed en de hoop!

5. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Poema bedankt voor je positiviteit, dat het dus wel kan, al duurt het langer dan je zal willen!
    Geeft mij in mijn mindere dagen wel weer hoop.
    Bedankt :D

En gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er lekker van want he is zo mooi!

groetjes Hanneke

6. sammiefransie

3 sep 2008
    41
    0
    0
    rotterdam
    hoi hoi

Hier even een verhaaltje miss dat je er iets aan hebt.
    Ik ben zelf net 9 weken en 6 dagen zwanger,we zijn 9 a 10 maanden bzeig geweest..en ik ook zag het even niet meer zitten.
    Ik was er veel mee bezig ..
    Tijdens mijn vakantie en verhuizing had ik het even van me afgezet en dacht ik er niet meer aan..en toen was het raak!
    helemaal ontspannen zijn helpt dus wel ;)
    Een kennis van mij was al 18 maanden bezig en was naar de dokter geweest om te vragen waarom het zo lang duurde...er was niks aan de hand.
    Met 20 maanden was ze zwanger!

Groetjes

Frans en Sam

7. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    Poema, gefeliciteerd met je zwangerschap !
    Geniet ervan ..... je hebt er lang op gewacht.
    Ik wens je een geweldige tijd toe.

x Janneke

8. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Hé allemaal,

Heel herkenbaar alle verhalen. Ik zie het momenteel ook even niet meer zitten en ik wordt echt verdrietig als ik over iemand hoor die zwanger is...

Wij lopen momenteel in het ziekenhuis, maar alles gaat heeel langzaam daar.
    Iedere maand heb ik toch stiekum weer hoop en het doet zo'n pijn iedere maand weer

xxx

9. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Poema! Je geeft me hoop :D Thanks

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ja, meiden, echt, hou hoop! En (hoe moeilijk het ook klinkt en ik kon het toen ook niet goed) maar laat het een beetje los. Ik zag het soms ook echt niet meer zitten en werd helemaal gek van iedereen die zwanger was en van het feit dat ze bij mij niks konden vinden... Toen ik het wat meer losliet, weer gevoel toeliet in mijn lijf en zelf tot rust kwam, gebeurde het zomaar spontaan.

11. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    We moeten de uitslagen van de onderzoeken nog afwachten.... ( we hebben net de intake gehad bij de fertiliteitsarts)
    Het kan best zijn dat het helemaal niet doorgaat omdaat het zaad van mijn man erg weinig en slecht is, maar we blijven hoop houden.

Heb alleen vandaag een kut dag (sorry) de ene zwangere na de andere, kan er vandaag helaas niet zo goed tegen. En nou is mijn vriendin ook nog "ongepland" zwanger. bleh.

Ik hoop dat we allemaal snel een eigen woder mogen hebben.

Liefs C.G.

Deel Deze Pagina