Ik vind het helemaal niks...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door beauty2012, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je nog maar 2 weken bezig bent hoef je er ook nog niks aan te vinden. Je zit dan nog midden in de leerperiode en die duurt nou eenmaal zeker 6 tot 10 weken.
    ALLES moet je leren. Fietsen kon je ook niet meteen, lezen ging niet automatisch, autorijden ook niet, lekker spetterend sexen moest je ook leren. Waarom zou je dan borstvoeding wel al meteen leuk moeten vinden? Je voedt niet voor het leuk, je voedt omdat het goed is voor jezelf en voor je kind. Dat leuk dat komt nog wel, moet je gewoon doorgaan. En als je nu stopt, nou dan mis je dat leuke gewoon. En dan blijf je je hele leven denken dat borstvoeding stom is en dat het niets voor jou is.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Je leest overal dat het de eerste weken zwaar is en dat het heel fijn is als het eenmaal loopt.
    Aan jou de keuze of je door wil zetten en die eerste weken er voor over hebt.

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn oudste vond ik het de eerste vijf weken echt loeizwaar, pak kv was al in huis, maar ik ben toch doorgegaan, tips van een lactatiekundige toegepast... En na vijf weken hadden we het ineens onder de knie. Ik heb haar ruim 2 jaar borstvoeding gegeven en had het niet willen missen.

Maar het is jouw keuze! Ik kan alleen zeggen dat ik blij ben dat ik die eerste weken heb doorgeploeterd, ik had kraamvrouwenkoorts dus heb echt moeten ploeteren. Worth it!

4. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    de eerste weken heb ik ook nooit als leuk ervaren, alleen maar als zwaar zwaar en nog eens zwaar.. sterker nog, zeg maar de eerste 2-3 maanden. Maar op een gegeven moment wordt het echt iets heel moois tussen jou en je kindje. Als mijn zoontje nu mag drinken lacht hij en maakt zo'n zalig geluidje.. jamjamjam, omdat hij het zo heerlijk vindt. Echt super is dat. Maar ja, daar moet je wel voor werken. Ik denk dat heel veel moeders dat punt nooit berijken omdat ze al eerder opgeven, en dat snap ik best hoor. kloven, spuw, onderproductie,klusteren en borstontsteking, ik heb het allemaal meegemaakt, en ja dan kan ik me goed voorstellen dat je denkt, dit niet meer. Maar ik ben voor mezelf toch blij dat ik ben doorgegaan.

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu TS?
    Wel leuk om nog even te laten weten ;)

Deel Deze Pagina