En daar zijn mijn zorgen weer.... Ik vind de echo zo onduidelijk.... (gynaecoloog zei dat t komt omdat het nog vroeg is en omdat er wat vet zit hahaha... tja.. ik heb wel een beetje een chips buikje) Heb de foto wat vergroot... maar ik zie er gewoon niks in... t is dat we een hartje zagen kloppen maar ben nog steeds niet gerust... door die stomme hormonen verneem ik dat ik nog onzekerder ben dan dat ik van mezelf al ben. Wie vrolijkt mij op? Hihi (Echo is gemaakt met 6.4 weken)
Er is op die termijn ook nog niet echt iets te zien. Alleen twee flubbertjes. Eentje is de baby de andere de dooierzak. Don't sorry. Je hebt een hartje zien kloppen.
Ik weet niet hoe een echo is met 6,4 weken. Ik begrijp je onzekerheid. Deze echo van mijn jochie is met 7 weken uitwendig gemaakt (wel ingezoomd) met hartactie.
Deze is via de buik gemaakt? Omdat je het hebt over buikvet die in de weg kan zitten? Dan vind ik het juist een heel duidelijke echo, aangezien je normaal wat meer moeite hebt om op die termijn via de buik iets te zien Ik vind het er in elk geval prima uitzien.
Nee, inwendig... ze kon het niet duidelijker krijgen ivm wat buikvet... nou ben ik echt geen dikkie dik... 1.78 meter en maatje 43/44 ... maar ik heb dus wel een mini zwembandje haha... ze zei het ook heel grappig hoor en we hebben er ook om gelachen....ik had alleen verwacht dat we een mini garnaaltje zouden zien en een dooierzakje.... ik zag 1 groot ding met een kloppend hartje... ben gewoon erg onzeker...
Ok, nou dan nog vind ik het geen slechte echo hoor. Het is een beetje wazig, maar dat ligt aan de apparatuur denk ik. Ik zag met 6 weken ook alleen een vormpje, zo'n zelfde als jij. Mijn echo was alleen heel scherp, omdat ik in het LUMC liep en ze daar goede apparatuur hebben. Om dit beeld zou ik me geen zorgen maken, op deze termijn zijn ze nog maar een mm of 6 klein, met een klein flikkerlichtje erin.
Met precies 6 weken zag ik alleen een knipperlichtje. Deze is al duidelijker dan die van mij ooit was . Het garnaaltje komt geloof ik ook pas later. Probeer je niet te veel zorgen te maken, voor nu ziet het er echt wel goed uit.
Zo herkenbaar. Ik had afgelopen week precies hetzelfde... eerst moest ze goed zoeken (ik dacht bij mijzelf, oke dit is het dan... zit niet goed) daarna gelukkig precies hetzelfde te zien als bij jou echo... maar mede door dat zoeken vooraf, slecht zicht, ben ik ook nog steeds onzeker....
Heel herkenbaar hoor! Bij mij met bijna 8 weken en uitwendige echo was er alleen een soort van worstje te zien! Met een knipperend hartje... Vk was er heel tevreden over, dus daar vertrouw ik op. Volgens mij is het pas vanaf een week of 10 beter te herkennen als kindje
Wow kloppend hartje! Genieten hoor!! Bij 7 weken zag ik alleen een streep met een hartje en ben nu al 14 weken.