Hi meiden! Gisteren hebben een echo gehad en bloed onderzoek omdat ik bloed verlies en pijnlijke steken heb in mn buik. Ik ben nu 4 week eb 5 dagen en gisteren zagen we op de echo een klein vruchtzakje en geen rommelige baarmoeder (zoals bij een miskraam) Mijn hcg is nu 253. Maandag opnieuw prikken. Lijkt dit allemaal goed? Ondanks mn bloed? De steken zitten voornamelijk links en rechts met uitstralen naar mn liezen en kruis maar ze doen best pijn af en toe. Vanmorgen ook nog getest. Met mn tweede plas. Ook weer donkerder dan 3 dagen geleden.. Bedankt! Editi, in de zwarte cirkel zie je een zwart vlekje dat is het vruchtzakje
Je testen lijken goed. Het is ook gewoon nog zo pril om er iets over te zeggen. Wat zei de verloskundige of gyn?
De baarmoeder is inderdaad niet rommelig,maar vind op deze foto je vruchtzakje wel wat rommelig eruit zien,maar ik heb geen bewegend beeld gezien,dus kan heel goed aan de foto liggen. Verder kun je niet zoveel anders dan afwachten.Ik hoop op een goede zwangerschap voor je.
Het vruchtzakje zag er ook netjes uit op de echo. Ze zag niks afwijken. Maar het is natuurlijk nog te vroeg om verder iets te zien 😊
Waar zie jij een vruchtzakje dan 😳? Want m'n beeld met 4+3 zag er heel anders uit ooit. Ik denk dat de arts je het beste in advies kan voorzien. Die heeft een totaalplaatje van de gemaakte echo en verstand van de hoeveelheid hcg. Het lijkt mij voor een net gestarte zwangerschap prima, maar meer kan je ook niet zeggen helaas .
Ps zie nu je vruchtzakje, ben her wel eens met wat Pipo zegt. Maar daarom schreef ik: de arts heeft beelden gezien .
Bij ons oudste kind had ik ook veel bloedverlies. ik ging naar de huisarts (waarnemer) en die liet bloedprikken. HCG was 574 en hij zei reken maar op een miskraam maar voor de zekerheid nog een keer prikken. HCG was toen 2000 oid dus mooi verdubbeld maar omdat ik bleef vloeien kreeg ik de volgende dag nog een echo. Was toen ook een hele prille zwangerschap van krap 5 weken. Gyn was direct enthousiast want de ring rondom de vruchtzak zag er mooi uit. 2 weken later een mooie hartslag en morgen wordt het betreffende kind 12 jaar. Het kan dus alle kanten op en blijft afwachten. Ik weet hoe spannend het is. Sterkte en succes.
Bij m'n tweede overigens hevig bloedverlies. Tig echo's en ze zagen met 6 weken pas dat er een hematoom in de baarmoeder zat. Gelukkig is het hier goed afgelopen, ze slaapt Nu. Heb van week 4 tot week 13 hels gebloed.
Ik ben nu 5,5 week zwanger en sinds het begin vd 5e week ben ik ook begonnen met heel klein beetje bloedverlies (wel helder rood en zonder pijn)..afg maandag echo gehad en vooralsnog zag alles prima uit..ik heb nog af en toe klein beetje vloei maar ik probeer rustig te blijven en het vertrouwen in hebben dat mijn lichaam het doet wat die moet doen! Het is heel moeilijk maar meer dan dat kan ik niet doen..het is dan niet een echte prettige gevoel maar geeft mij wel rust. Hopelijk komt het goed met ons allebei en mogen over een paar weekjes mooie echo foto's hier plaatsen..ik plaats zo mijn echo foto van exact 5 weken...kan iemand mij vertellen hoe een rommelende baarmoeder er uit ziet? En kun je dat ook op mijn foto zien??
Je ziet bijv zwart rondom de vruchtzak zitten of ernaast . Zwarte vlekken duiden vaak op bloedingen in de baarmoeder. Bij jou zie je dus wel wat zwart zitten; wat kan duiden op een klein hematoom. Dit lost zich veelal voor de 12 weken op (was bij mij 97% kans op een mk, want zwt rondom hele vruchtzak) ik had krampen en stolsels, was heel heftig. Maar her zwarte kan ook slagschaduw zijn op je echo. Zolang de arts niks heeft gezegd, zal het wel goed zitten.
Sorry ik was gisteren even druk. Ook nog naar de dokter geweest omdat ik een stuk weefsel verloor. Hcg wqs goed volgens mn arts en de dokter. En mn echo zag er goed uit, niey alsof het verkeerd ging. Zij en de dokter dachten beide aan een blauw plek in mn baarmoeder. En wss ben ik die gisteren verloten, volgens de dokter was dat een klomp eiwitten. Het bloeden is ook aanzienlijk minder nu. Dus ik voel me een stuk beter. Maandag opnieuw bloed prikken en hopen dat die goed verdubbelt s