Ik heb al een tijdje een bescheiden buikje," alleen als ik plat op mijn rug lig, is het weg? Ik vraag me af waar de baby dan wel niet ligt. Het is niet super plat ofzo, maar meer een beetje een vetje wat naar de zijkanten trekt.. Soms word ik s'ochtends in paniek wakker, waar is die? denk ik dan.. dan ga ik weer zitten, en dan komt er weer een bult,, pfjieuw.. haha.. wie heeft dat ook?
Heb dat zelfs nu nog als ik lig is ie een stuk kleiner.. Maar denk dat de beeb dan meer in je rug ligt? Het schijnt dat als je verder in de zwangerschap dat het niet goed is om op je rug te liggen? (weet het ook niet hoor)
ook ik heb dit nu nog. heb een vrij klein buikje die ook nog eens niet super strak staat dor de vorige zwangerschap. dus als ik op mijn rug lig zakt alles een beetje naar de zeikanten en heb ik ineens niet meer een echte bolle buik. je kindje blijft gewoon op de gewone plek liggen, het vruchtwater gaat alleen wat meer naar de zeikanten.
ik slaap ook gewoon op mij zij hoor.. alleen word soms wakker en dan lig ik op mijn rug.. en was net bij cesar therapie en moest een tijdje op mijn rug liggen..echt raar. misschien dat ik hem wel meer naar binnen draag dan.. wel jammer dat ik dan geen bobbel heb.. Maar ben niet de enigste dus!
Jah ik denk dat het dan een beetje naar binnen valt net als je borsten ook kleiner zijn als je op je rug ligt hihi Maar ik slaap normaal altijd om me buik en dat kan nu niet meer ik lig nu op me rechter zij
het valt naar binnen en op zij. Als je staat, sta je waarschijnlijk ook iets meer met je buik naar voren, en met een holle rug. Als je ligt, is de holle rug ook weg en ligt je kindje dus ook daar... dat heeft volgens mij iedereen hoor... net wat iemand al zei, als je ligt, heb je vaak een stuk minder borst ook . Over rugligging: Ik heb er nog steeds geen last van, dus slaap nog steeds veel op m'n rug.
Ik ben m'n buikje ook vaak kwijt hoor Hier is ook nog vrij weinig te zien en als ik 's morgens wakker wordt vraag ik me ook altijd af waar ons kleintje gebleven is
Heb ik ook. Ik slaap s'nacht zelfs op mijn buik....Waar ze dan zit? Ik vermoed in mijn borsten want die zitten wel in de weg en zijn gigantisch!
nog een paar weekjes en dan is jullie buik ook liggend goe dzichtbaar... zelfs als ik nu lig is mn buik stuk minder bol dan als ik sta...en dat terwijl ik al hoogzwanger ben... nog ff geduld
groeit vanzelf hoor! maak je geen zorgen. Mijn buik is nu zo groot, dat ik geen kant meer op kan, hihi