Bij dingen die je op maat besteld zoals gordijnen, die ze dus niet zomaar aan anderen kunnen verkopen, moet je bij de kwantum betalen. Wij hebben daar ook gordijnen gekocht en vind de service en kwaliteit erg goed!
Wij hebben vorig jaar bij kwantum gordijnen gekocht. voor 2 slaapkamers, hebben alleen aanbetaald.... ze wouden het hele bedrag hebben en toen zei manlief ook : dat doe ik niet, heb ze niet eens gezien wil best de helft aan betalen maar de rest krijg je pas wanneer we de gordijnen ophalen. wouden ze ook annuleren.... okee zegt manlief : okee annuleer dan maar, ga ik wel ergens anders heen, liever wat duurder en een aanbetaling en straks weten wat je hebt en nu al alle centen kwijt zijn. toen kwam de baas er bij en zei : aanbetaling is ook goed
Dat is bij de Kwantum in Assen dus ook zo. Had hier bij het kopen van gordijnen voor de kinderkamer ook al een discussie over met mijn vriend. Wij vonden het allebei maar vreemd dat we het hele bedrag direct moesten betalen. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen (binnen 2 weken konden we prima gordijnen ophalen), maar ik blijf het een vreemde gang van zaken vinden.
Wij hebben in november j.l. nog gordijnen bij Kwantum in Assen gekocht (vind het een vreselijke winkel maar hun aanbod aan gordijnen vind ik super) en ook allemaal op maat laten maken. Ook ik kreeg in eerste instantie te horen dat ik meteen het volledige bedrag moest betalen en dat anders de bestelling geannuleerd werd. Heb gevraagd of haar leidinggevende er bij kon komen en heb hem uitgelegd dat ik best een kleine aanbetaling wil doen maar niet het hele bedrag nu al betaal. Hij stelde voor om een aanbetaling van 20% te doen en de rest bij levering. Prima.
Dank je! Dan weten wij dit ook voor de volgende keer! En het is inderdaad een vreselijke winkel. Vind het vooral boven (waar de gordijnafdeling zit) zo benauwd, maar dat is bij de Leen Bakker net zo. Verder is het maar een erg ongezellige winkel.
Als ze iets op maat maken (zoals gordijnen dus) betaal ik liever niet vooruit. we hebben dat met onze bank gehad. daar was een defect aan en wij kregen vervolgens een waardeloze service aangeboden. Als we het totaalbedrag nog niet hadden betaald, hadden we het bedrijf veel meer onder druk kunnen zetten, nu ben je afhankelijk.
Ik ben dus niet helemaal de enige die het een vreemde gang van zaken vind.. Het is dat ze bij de Leen Bakker niks hadden wat ik leuk vond anders was ik wel naar hun overgelopen. Maar misschien dat er meer mensen daar komen die niet heel het bedrag willen betalen aangezien het meisje ook al een beetje vreemd reageerde. Ik ben trouwens bij de Kwantum in Tilburg geweest.
Ik ben niet anders gewend dan dat je bij Kwantum en Leen Bakker het hele bedrag moet betalen. Bij Leen Bakker zit er iig wel een garantie op voor als je echt iets heel anders krijgt als dat je besteld hebt etc
ik werk zelf bij kwantum en vind het eerlijk gezegt ook een beetje krom dat er geen mogelijkheid is om een deel te betalen en de rest bij het ophalen. ze zijn er wel mee bezig om aan te passen maar daar heb je nu niet zoveel aan. kwantum valt onder de cbw en als kwantum dus failliet gaat krijg je het wel vergoed. als de gordijnen verkeerd gemaakt zijn (dus anders dan op de bon staat waarvoor je getekend hebt) worden ze terug gestuurd en opnieuw gemaakt. er is een risico maar dat is niet heel erg groot. begrijp je helemaal hoor. liefs doris
Ik heb nu het idee dat als ik niet tevreden ben met de gordijnen, ik gewoon pech heb en ze toch maar moet nemen. Maar goed, we zullen zien. Er zat ongeveer 3 weken levertijd op.
Je bent zelf niet eens verplicht een aanbetaling te doen. En als je dat wel doet is 10% van het bedrag meer dan genoeg. Erg vreemd dat ze jou dat willen verplichten
dat is beetje onzin eigenlijk om hele bedrag te betalen ik bestel daar altijd mijn gordijnen filiaal kerkrade. en ik moet 20 % aanbetalen. heb al 4 keer ( voor verschillende huizen en kamers ) voormij bestel en is iedere keer hetzelfde...