Ik heb wat kleertjes maat 44 liggen en geef dit graag gratis weg aan ouders met n prematuur kindje. Die tijd is al heftig genoeg. Het is allemaal van Prenatal en voor zowel jongen als meisje te gebruiken. Gratis op te halen, woon in de buurt van Den Bosch. Verzenden kan ook tegen vergoeding verzendkosten.
Misschien dat de ziekenhuizen er ook belang bij hebben. Mijn moeder heeft de kleertjes van mijn zusje (is nu bijna 4) ook aan het ziekenhuis gegeven waar ze bevallen is, en die waren er zeer blij mee
Owja, het zh. Dat is ook n goeie. Ik ken wel iemand die op de couveuseafdeling werkt waar mijn dochter heeft gelegen. Zal eens informeren!
Wij geven die kleertjes hier aan (heel) jonge (alleenstaande) moeders die begeleid worden door vrijwilligers ivm zwakke sociale situatie en vaak ook financiele problemen. Onze meisjeskleertjes gaan nu naar een te vroeg geboren meisjestweeling!
@MamaVanSimone: Gefeliciteerd! Al hoop ik dat deze lekker blijft zitten hoor tot minimaal 37 wk! Spannend lijkt me deze tijd voor jou. Ik hou die van mij ook maar inderdaad, hoop ze nooooit meer nodig te hebben maar het voelt een beetje de goden verzoeken om ze al weg te doen.. Niet dat ik nu zwanger ben hoor. @TS: Ziekenhuis is inderdaad wel een goed idee, of anders gewoon op MP zetten?
Ik heb ook bewust gewacht met wegdoen toen ons 2e kindje geboren was. Hij kwam netjes met 38w2d dus paste er echt niet meer in! Mirjam, ik wacht even het bericht van ziekenhuis af en als zij geen interesse hebben, gaat alles naar jou toe!!!
Wat lief dat je dit aanbied! Ons kleintje past er niet meer in... Nouja, wij hebben 1 setje 44 van de prenatal en dat gaat nog net, maar de overige prematuurkleertjes niet meer... Ik hoop dat je er iemand gelukkig mee kunt maken!
Mirjam,sorry voor late reactie. Vrienden van me zijn papa en mama geworden van n te vroeg geboren kindje. Zij hadden dus hals over kop de kleertjes nodig. Daarna brengen zij t naar t ziekenhuis. Groetjes!!