Ik vind het zo moeilijk (verdrietig)

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    In 2011 had ik mijn dochter van 7 maanden voor 10 dagen bij mijn moeder gelaten. En was zelf naar turkije gegaan. Het was wel moeilijk, maar 10 dagen zijn snel voorbij gegaan. Ik had internet ds elke dag heb ik haar gezien via smartphone. Laat het los en geniet van je droomvakantie..

Fijne vakantie

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ohhh das relaxt ja, dat je daar een slaapplekje hebt! Tnx voor de tip van de pass, ga ik zeker aanchaffen!

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ow kan het me goed voorstellen hoor. Mijn zoontje is nu ruim 2 en net voor de 2e keer pas 2 nachtjes bij opa&oma geweest. Ik vond het verschrikkelijk en ben blij als hij weer thuis is. Verder gaat hij wel regelmatig een nachtje naar opa&oma hoor. Maar langer dan 2 nachtjes? Hell no! :)

Ik wil je wel alvast heel veel plezier wensen in New York, klinkt erg leuk! Denk ook wel dat doordat je daar zoveel bezig ben, dat je tijd heel snel gaat. Tuurlijk zal je hem missen, maar anders dan als je thuis zou zijn bijv.

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik ben 9 dagen naar spanje geweest met onze oudste dochter en heb onze jongste zoon van toen 11 maanden achtergelaten bij pappa, KDV en oma. Niets van gemerkt bij terugkomst hoor! Nu is hij 1,5 en is heel erg gehecht aan zijn mamma! Ik had hem mee kunnen nemen maar hij had niets aan die hitte en voor hem was het beter om lekker in zn eigen bedje te gaan slapen met zn eigen dagelijkse ritme.

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Jonge kinderen hebben nog geen tijdsbesef en wat betreft de binding is het niet nodig om je daar druk over te maken. Ik ben zelf 10 dagen op vakantie gegaan toen mijn dochter 1 jaar oud was. Als alleenstaande moeder vond ik het heerlijk om gewoon weg te kunnen gaan (bv 's avonds naar een terrasje). Ik heb er enorm van genoten. Vol energie kwam ik weer terug.
    Ik zie dat veel ouders van jonge kinderen om mij heen gaan scheiden. Een klein kind veranderd veel in je leven. Het is goed dat papa en mama even tijd voor elkaar hebben. Even ervaren hoe het vroeger was, weer even verliefd(er) worden. Het is goed voor je relatie en daarmee ook goed voor je kind. Ga en geniet!

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Sterkte... ik heb al veel moeite met 1 nachtje .. hoop dat je er van genieten kunt.

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies dit dus! :) Een gelukkige papa en mama is een gelukkig kind. ;)

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Jeej meis wat erg dat je er zo mee zit.. Maar ik snap dan eigenlijk ook niet zo goed dat je toch gaat.. Niet maar bedoeld hoor! NY staat hier ook op het droom lijstje (zelfs 2x tickets gehad maar tot 2x toe moeten annuleren :( ).
    Maar geen haar op mijn hoofd dat ik hem nu een week kan missen! Hij gaat straks gewoon lekker mee naar NY over een paar jaar! En nu nemen we hem ook gewoon mee naar Barcelona over 2weken..

Maar goed je zal ergens toch 'de knoop doorgehakt' hebben en echt willen gaan.. Dus kop op, geef die kleine straks een hele dikke knuffel, zorg dat je kunt skypen/bellen oid, en GENIET! Want een hele week treurig op je droomvakantie heeft niemand wat aan..

9. flerk

flerk Niet meer actief

Dit heeft geen enkele invloed op de hechting, je kind kan dit aan. Jij hebt er meer moeite mee. Heel goed te begrijpen maar ik zou ´t toch een kans geven.

10. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.700
    2.511
    113
    Gossie, rot dat je je zo voelt.
    Veel sterkte en probeer toch te genieten. Hij is in vertrouwde handen.

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Heel erg naar dat je je zo rot voelt.

als ik heel eerlijk ben snap ik dan niet dat je gaat... waarom niet wachten tot hij wat ouder is en mee kan of je hem duidelijker uit kan leggen hoe en wat.

Moet iedereen voor zich weten maar als was het nog de reis van mn dromen, zonder mn dochter ga ik gewoon niet.

12. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.254
    1.015
    113
    Zuid-Holland
    ter geruststelling: hechtingsproblemen loop je voornamelijk op in het eerste levensjaar, dat is echt cruciaal. En nee hechtingsproblemen loop je echt niet op door 8 dgn door opa en oma verzorgt te worden.

VEEL PLEZIER!!!!!!!!

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dit dus!!

14. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Als je een hele week nodig hebt om een beetje tijd voor elkaar te hebben en om de relatie overeind te houden. ..zou ik denk ik niet zo gelukkig worden. ...

Volgens mij is het veel belangrijker om in het dagelijks leven aandacht en tijd voor elkaar te hebben. ..

Maar ondanks dat ik er niet voor zou kiezen, kan ik wel zeggen dat het echt niet slecht is voor de hechting als je eens in het jaar een weekje weg bent. .. dus ga ervan genieten! !

Deel Deze Pagina