Ik vind het echt knap als iemand hier een NUB op kan vinden Echo is van 12 weken 3 dagen: Ik plaats even 2 berichten want ik heb 3 foto's EN 2 filmpjes
En dan hier de laatste foto en de links naar 2 filmpjes op youtube waar het hopelijk wel op te zien is: echo 27-3-12.MOV - YouTube en echo 27-3-12 2.MOV - YouTube Ik ben ZOOOOOO benieuwd wat jullie denken
Jeetje dat zou wel heel cool zijn want werkelijk iedereen hier denkt jongen (niet gebaseerd op NUB hoor, maar op gevoel en op de snelheid van de hartslag) dus ik had al bijna helemaal me erbij neergelegd dat het een jongen wordt. Wat geweldig is natuurlijk! Maar een meid vind ik toch ook wel heel erg leuk hihihi Ben nu nog benieuwder!!
Spannend! Heb je hem al op het NUB forum gezet? (Je hebt mij ook op ideeën gebracht, ga het fotootje zo posten)
Nub staat volgens mij aardig gelijk met de ruggengraat dus ik denk ook een meisje! Pin je er trouwens niet teveel op vast want bij mij dacht bijna iedereen een jongen maar is waarschijnlijk toch echt een meisje.