Hallo Mijn zoontje van 5mnd is toch wel goed verkouden sinds gisteren. Hoesten snotteren geen koorts, hij slaapt wel meer en ik merk dat hij minder eet maar nog niet drastisch minder. Ik geef hem nu neusdruppels wat kan ik hem nog meer geven? Eventueel iets tegen het hoesten? Zou ik nog naar de Huisarts moeten voor t weekend?
Altijd even bellen, bedje schuin, doorgesneden ui onder bed, luuf ergens open zetten of pp een doekje smeren en plaatsen waar je kindje niet bij kan, goed ventileren.
Bedankt dames! Hij drinkt nog voldoende, slaapt wel veel Ui heeft hij vanacht al op zijn kamer gehad.
Ik zou de huisarts niet bellen. Die kan toch niks doen of geven. Bovenstaande proberen. En hopen dat het snel weer over gaat.
Als het langer aan houdt, wel even de huisarts bellen.. Zoontje heeft rs-virus gehad afgelopen maand.. Schijnt te heersen in deze periode.. Goed Letten op flessen, huiduitslag en temp..
Hier werkt Luuf altijd goed. En voor het hoesten kan je een beetje onder zijn voetjes smeren en dan sokjes eroverheen doen. Klinkt een beetje gek, maar helpt wel. Google het maar eens. Beterschap!