Op onze nachtkastjes staan twee dimbare lampjes. Ik wil ze nu op de bedrand zetten, ipv nachtkastje. Hiervoor is het snoer te kort. Heb gegoogled en het snoer lijkt gemakkelijk te verlengen door een nieuw snoer te bevestigen. Iemand ervaring? Vind dattoch altijd spannend met electriciteit...
Ik ben ook een scheiterd met stroom haha tevaak oplazers gehad . Maar ja het is wel goed te doen. Stroomkabel doorknippen. En draadjes strippen en dan een verleng stukje ertussen en draadje aan draadje bevestigen en zodra er 2 aan elkaar zitten gelijk aftapen met niet gelijdend materiaal. En dan aftapen met netjes tape . Of knippen -stippen en dan een kroonsteentje ertussen. en mijn laatste tip. Altijd aan je man / vriend vragen:; ow wou jij even dat lampje aanzetten. Dat ben ik vergeten. Als je richting de slaapkamer loopt. Als het stoom uitknalt is het niet goed en als hij een oplazer krijgt ook niet maar dan heb je er geen lastvan en als het goed is kan je ze de volgende dag ze anders zetten maar mooi is het niet om draaidjes te verlengen en houd ook rekening met eventuele kinderen of huisdieren.
Haha okeei. Ook al je ze eventueel ooit weer op de nachtkastjes zou zetten. Dan zou ik het gewoon doen