ik vind net pikant filmpje van vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door blossom85, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0

Hahaha, wel zielig voor hem! Hij weet natuurlijk van niets en had niet eens door dat het er nog opstond. Ben wel benieuwd naar zijn reactie. Laat je het nog even weten?

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ieder z'n mening, ik zou dit soort dingen gewoon niet willen vinden van mijn man. Maar gelukkig kan dat ook niet.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hmmm ik zou er ook niet blij van worden mijn man zo te zien, maar ja.. je kunt het hem niet kwalijk nemen. Ik denk eigenlijk dat ik gewoon niks zou zeggen. Waarom zou je hem ongemakkelijk of beschaamd willen laten voelen terwijl hij niets fout heeft gedaan. Proberen te verbannen, die herinnering denk ik maar. ;)

4. flerk

flerk Niet meer actief

Deze reactie begrijp ik echt niet. Waar is hij dan schuldig aan?

Wij bewaren allemaal wel dingen die we nooit meer gebruiken of inkijken. Maar nu is het opeens een soort 'crime' of zo. Nee, het zou iets anders zijn als het duidelijk was dat hij elke avond 'effe dit filmpje bekijkt' , maar zover ik het kan beoordelen is dit puur iets wat ts uit zijn verleden heeft gevonden. Daar hoeft hij zich toch niet voor te verantwoorden? Het is toch geen schande dat hij ook een sexleven had voor zijn huidige vriendin? waarom op zijn bureaublad plaatsen? Moet ts niet uitleggen waarom ze iets van hem heeft gebruikt?

Overigens, TS, kan ik me wel voorstellen dat je het niet wilt zien.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Oh gatver, denk niet dat ik zulke beelden uit m'n hoofd zou kunnen krijgen. Als ik alleen al bedenk dat wat mijn man met mij doet, hij dat ook met z'n ex heeft gedaan, word ik al onpasselijk.

Ben wel benieuwd hoe je man reageert. Kan goed zijn dat hij het bestaan van die tape allang vergeten is.

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    haha goeie. Kun je zijn reactie misschien filmen? :D
    Ach als ik dit zou vinden zou ik ook niet happy zijn maar boos, nee. (bijna) Iedereen heeft toch wel eens iets gedaan met een ander? Alleen hij is zo stom geweest het op film te zetten

7. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Poh ja.. Ik vind de reacties hier ook weer een beetje overtrokken.. Ik zou schrikken als ik zo'n filmpje per ongeluk zou tegenkomen en hem dan, wanneer hij thuis zou komen, lachend vertellen wat er gebeurd was.

Ik weet dat mijn vriend veel dames in zijn bed gehad heeft, ex-marinier, altijd op reis en hij heeft wel eens verteld hoe dat dan ging. Ik kan me er niet druk om maken, want ik ben ook niet heilig.

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou dat vind ik dan weer onnodig!

Je woont samen in 1 huis, jullie huis. Dan zijn het ook jullie spullen ookal heeft de 1 die voor het samenwonen al aangeschaft. Als de ander daar niet aan mag zitten/ mag gebruiken dan hoort het niet in een gezamenlijk huis te zijn!

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Haha, lol! Meld je zijn reactie hier straks ook even:p?

10. flerk

flerk Niet meer actief

Deze reactie had ik wel verwacht, en ja, daar heb je gelijk in. Dat is ook onnodig. Maar het is ook onnodig om vriend ter verantwoording te roepen. Zij mag gewoon spullen gebruiken , hij mag een verleden hebben.

11. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0

Ik zou me er ook niet druk om kunnen maken. Ik heb ook nog wel een paar pikante souvenirs. Ik denk daar gewoon niet meer aan.

Maar goed TS vindt het wel erg vervelend dus on-topic misschien gewoon het gesprek aangaan en hem vertellen hoe je je er bij voelt. Waarschijnlijk wist hij ze dan wel uit zichzelf.

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dat mag ook! Maar ik vind het niet netjes dat zo'n filmpje in huis is waar je met een ander woont. Vergeten? Je maakt mij niet wijs dat je vergeet dat je sex filmpjes maakt en ook niet dat je vergeet dat je die hebt op geslagen. Dat je vergeet op welke stick dat kan ik me wel voorstellen. Maar dan check je gewoon iedere stick ff op het moment dat je ze in/ uitpakt.

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nogmaals, dit is gewoon mijn mening. Ik zeg niet dat iemand het met me eens moet zijn, ik zeg niet dat hij zich moet verantwoorden, ik zeg alleen dat IK er heel veel moeite mee zou hebben en vind dat TS het goed opneemt.

14. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Zeggen dat zijn vader (of andere familie) een USB stickje nodig had en dat je er één uit de kast hebt meegegeven. hahaha

Waarschijnlijk weet hij niet eens dat dat er ligt en/of dat die film er nog op staat. CRTL-ALT-DELETE
    En misschien wil hij het wel bewaren, vernietigen jullie alles wat je met je ex hebt gedaan?

15. flerk

flerk Niet meer actief

ok.

16. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dat soort dingen wel ja!!!! Waarom bewaren? Om nog een keer naar te kijken terwijl je met een ander bent?

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Damn wat een reacties hier!!! Tis voor haar tijd en dat is ie vast gewoon vergeten man, komop zeg

18. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Nou..meneer was wel even versteld ja. Hij wist serieus niet dat het nog ergens opstond. Er liggen hier veel meer oude usb sticks met schoolwerk ed. En dat dacht ik ook wel. Ik ken mijn vriend en die is echt altijd van ex is ex en weg ermee. Dus verontrust ben ik niet hoor.
    Wel geschrokken!! Ieeuw heb echt geen eetlust meer.
    Hij heeft heel erg zijn excuses aangeboden dat ik dit moest vinden. Vind ie echt heel erg.
    Filmpje is nu verwijdert en usb stick kapot!

Over het gebruiken van zijn spullen..het lag gewoon hier in het dressoir hoor, bij meer sticks en tussen gezamelijke spullen. Wij mogen gewoon elkaars spullen gebruiken. Lijkt me niks raar.

19. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Is hij al thuis? Mijn vriend gaf een goeie suggestie ;). Als hij thuis is en je vraagt nonchalant of je die usb kunt gebruiken omdat je er eentje zocht en reageert neutraal dan was hij echt vergeten dat die er nog lag. En als hij beetje nerveus aangeeft dat je beter een andere kunt gebruiken zit er misschien meer achter.
    Maar als het al op het bureaublad staat en hij heeft dat al gezien kun je dat trucje natuurlijk niet meer proberen ;).

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik zou ook niet gelijk verontrust zijn hoor, maar bahhhh dat is echt niet leuk om tegen te komen.

Deel Deze Pagina