ik vind net pikant filmpje van vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door blossom85, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Dat is een mooie moradora. Voor in het bejaarden tehuis. Als we elkaar nu aankijken moeten we ook wel lachen hoor.
    Maar elke keer dat ik zijn gezicht zie denk er onbewust aan.

En achja..er zijn altijd reacties van mensen die er meer achter zoeken of hun man direct niet meer willen. Maar ik ken mijn eigen kerel het beste ;)

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Haha ik zou het gaan kijken en dan na een uur hem keihard uitlachen :D Of misschien is het wel een 10 minuten filmpje;)

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Dat ik het niet meer uit mijn hoofd zou krijgen betekend niet dat ik er voortdurend en elke dag aan zou denken ofzo ;) maar ik snap best dat je er af en toe weer aan terug moet denken omdat het toch iets ranzigs is wat je liever niet wil zien.
    Is dat zo vreemd?

Weet je wat mij juist opvalt bij dit soort topics dat het altijd door sommigen afgedaan wordt als 'oooh nou dat valt wel mee' of ts zich aanstelt.
    Ts begint niet voor niks zo'n topic.. het is gewoon niet leuk. Klaar.
    Ik zou het juist raar vinden als ze een topic had gemaakt op deze manier:
    Hhahhahahaha net een s.extape van mijn vriend en zijn ex gevonden! wel raar maar ook wel grappig!;)

Ik snap dat ze ervan geschrokken is en het niet zo snel weer uit haar gedachten krijgt.

4. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Bah inderdaad!
    ik zou ook jaloers zijn, zou zelfs nog bang zijn of hij niet toevallig regelmatig die usb zou afspelen als ik niet thuis zou zijn :$ Ik denk dat ik dat filmpje dan ook meteen zou verwijderen van die usb ;)

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ieehh bahh.. daar zou ik ook wel even nachtmerries over hebben denk ik :p

6. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hahahaha das wel ff een shock hihi
    Zou zelf niet zo boeien...

Waarom moet verleden helemaal gewist worden???
    Het is je leven... en hoort erbij!

Lekker om lachen en hem die USB geven en niet wissen ofzo

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Omdat je moet vertrouwen?;)
    Pff kom op zeg. Wis gewoon dat filmpje. Dat hoort niet in je relatie thuis vind ik. Ja hij heeft een verleden, dat is prima, maar waarom zou je dit filmpje nog bewaren?

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou het wel grappig vinden :) Het is immers niet voor niets zijn EX. Er is een reden waarom hij niet meer bij haar is en ik zou uit nieuwsgierigheid het filmpje bekijken en eens zien hoe hun avontuurtjes eruit zagen tussen de lakens en gebiologeerd het gehele filmpje doorkijken. Doet hij dingen hetzelfde of juist heel anders? Hoe zit hij psychologisch gezien in elkaar? Zijn er dingen waarvan ik jaloers kan worden? Zo ja, wat dan? :cool: En dát dan aankaarten bij hem, zo van: hee, dat wil ik ook wel. En dat wil ik dus helemaal niet :p

Whahahaha. Jammer dat mijn partner er nog niet over na wil denken om de slaapkamergordijnen open te doen wanneer hij alleen al in zijn boxershort loopt; laat staan ooit zo'n filmpje te maken met wie dan ook. Ik zou serieus verbaasd zijn als ik hem op die manier zou zien en in de lach schieten - puur omdat het niets voor hem is en ik het mij niet kan voorstellen.

Ik denk dat ik wat dat betreft meer te verbergen heb qua filmmateriaal dan hij.

9. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Heb dat ook eens gehad. Weleens waar geen sex met zijn toen, vrouw, maar fijn met zichzelf, echt walgelijk, heb het dus ook weg gegooid...
    Het is nu gelukkig mijn ex, maar als ik dat van mijn huidige vriend zou vinden, zou ik ook niet amused zijn.

10. Antra

Antra Niet meer actief

Oeps.....
    Zal idd wel even lullig zijn om te zien.
    Hoop dat je t snel kan vergeten :D

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Denk ook niet dat ik heel blij zou zijn. Geen idee of ik echt boos zou worden, maar ik zou wel willen dat hij al die USB sticks ff ging nakijken voor de zekerheid. Ik zie jullie zoontje over tien jaar al met een rood hoofd in de klas zitten, oeps ;)

Dat beeld raak je nooit meer kwijt.. Bah :p

12. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hahaha wat een shock! Moest er stiekem ook een beetje om lachen. Ach wie heeft geen jeugdzonde? En ik denk dat het typisch een man is helemaal niet meer stil te staan bij deze usb's. goed dat je het op zijn pc hebt gezet, kan hij nog even in zijn verleden duiken :D

13. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Oh das wel heel erg...

14. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik denk dat ik de volgende sex party in dezelfde stand zou uitproberen kijken wat hij er van vind! Of is dit heel barbaars?

15. Paige

Paige Niet meer actief

Dit!

Ik zou mij er dus niet druk om kunnen maken .. :D Vriend heeft toch niks verkeerds gedaan? Zou er samen met mijn man smakelijk om kunnen lachen! :D:D

16. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik ben inmiddels wel over de grootste schok heen. Ik kan er voorzichtig al wat grapjes over maken.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ben ik nou echt een van de weinigen die zoiets heeft van: nou en??? Ik zou me daar echt geen seconde druk om maken, hooguit nieuwsgierig zijn of "zij" het anders deden dan jullie nu hahaha

En sommige reacties hier: boos worden, in sommige gevallen lees ik zelfs jaloers, waarom dan? Hij is toch niet vreemd gegaan, het is voor TS haar tijd, ik mag toch aannemen dat je elkaars verleden een beetje kent, dus weet of je man een ex heeft. Verwacht je dan dat het dan bij een beetje zoenen en aaien is gebleven? Vervelend om het tegen te komen misschien, maar verder een beetje overtrokken, sorry.

18. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik zou dit ook niet willen vinden!

19. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ooooh hahaha da zou n goeie voor mij zijn. Ik zou hem vragen even achter de laptop te gaan zitten en dan vragen om even iets op stick te zetten. En dan vervolgens deze aanklikken hahahaha

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Eh... niet alles teruggelezen? Bijna alle reacties zijn ongeveer zo. ;)

Over het vergeten of kwijt zijn van dat soort souvenirs.. er moeten ook nog enkele tapejes van mij en een paar vriendjes ergens rondslingeren. En ik weet dus bij god niet waar! :)
    Kan echt overal zijn, ondertussen een paar keer verhuisd dus kan zomaar ergens beland zijn. Of ze kunnen ook nog in mijn ouderlijk huis liggen. Pfff daar kan ik af en toe wel een zweetaanval van krijgen, straks gaat mijn vader grote schoonmaak op zolder houden ofzo..
    "Hee, een tapeje! Wat zou er op staan, ff kijken hoor.. WTF???????"
    :$:$:$

Oh horror!! :):)

Deel Deze Pagina