ik vind net pikant filmpje van vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door blossom85, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papaver

Papaver Niet meer actief

Nu voorzichtig, morgen hard en platvloers :D

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik sluit me hier helemaal bij aan. Lekker belangrijk zeg. Kan me voorstellen dat het heel raar is om te zien en dat dat beeld je wel even bij blijft, maar dat zou het voor mij dan ook zijn.

3. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Tja ik vond het wel heel vervelend om te zien. Maar ik heb er toch verder geen pumt van gemaakt. Weet niet of je al mijn berichten heb gelezen maar ik vind mijzelf echt niet overtrokken reageren.

4. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Oeh jakkes, zou het ook niet erg leuk vinden... Je weet dat zoiets vast wel eens is gebeurd maar om het echt te zien... brrr

Vind het een mooie oplossing die je hebt bedacht hihi

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is ml inmiddels al thuis? of heb ik daar overheen gelezen :D

Ik zou hem ook op zijn bureaublad gezet hebben, haha! denk dat ik ook wel heel even zou denken, hmmm, dat had ik dan weer niet hoeven zien, maar ergens ook wel weer interessant om te zien of hij toen dingen anders deed haha!

6. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoezo gesprek aan gaan? Dat is toch iets van voor zijn tijd? En de gemiddelde man kennende weet die niet eens meer dat dat erop staat.. Ik zou iig niet meteen overal iets achter gaan zoeken, daar wordt je echt niet gelukkiger van..

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

je vind het allemaal walgelijk.... maar toch uit aagje het hele filmpje afgekeken?;)...

8. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Ik snap wel dat hij dat bewaard hij heeft het niet voor niets gemaakt:D

Maar inderdaad zoiets zie je liever niet van je lover nee:cool:

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Haha ja die heb je gemist. Ik heb niet elke sec bekeken hoor. Ik hoef niet te zien wat een andere vrouw allemaal met m doet. Als je dat echt ziet is dat zo weird!
    Ik heb wel een mooier lijf dan haar....uiteraard :D :D Dat had ik dan wel even bekeken :p

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Met dat gesprek aangaan bedoel ik meer je gevoel uiten, ik zeg toch niet hem op ze flikker geven?

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga even teruglezen :p

12. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Hier een keer toen ik nog tiener was een webcam filmpje van mijn jongere zusje gevonden waar ze zich met een ander via webcam sex te keer ging.

Dat was echt bizar ook heel snel duidelijk gemaakt ook naar mam toe dat ze moet doen en laten wat ze wil ( ze was 15 geloof ik ) Maar dat ik het niet wilde tegenkomen op de familie pc.

Moet toch wel bekennen dat ik dat filmpje toch niet van mijn netvlies af krijg en vervagen doet het ook niet.

13. beccie7

beccie7 Niet meer actief

En zo is het! Het zou wel erg naief zijn om te denken dat je vriend " zulke" dingen niet deed met zijn ex. Maar schrikken doe je uiteraard als je zoiets vind.

X

14. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Maar USB sticks bestaan toch nog niet zo lang? Als het van jaaaaaaaaaaaren geleden was zou je op zijn minst mogen verwachten dat het op een floppy disk zou staan. Hoewel het woord 'floppy' hier wellicht niet de beste keuze is... :D

15. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ja joh. Volgensmij bestaan die dingen al 10 jaar ofzo. Stond het maar op een floppy. Dan kon ik hem in elk geval niet in de laptop proppen :D

16. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Dit vind ik dan weer heel erg vreemd. 'Alsjeblieft schat, kun je er lekker naar kijken wanneer je wilt.' Ik zou er echt niet meteen iets achter zoeken als ik zoiets zou vinden (wat overigens niet zal gebeuren), maar me er wel rot om voelen. Zoiets hoor je niet onder ogen te krijgen. Het behoort tot je verleden en daar moet het dan ook maar mooi blijven. Ik snap dat hij in dit geval echt niet wist dat het nog op die usb-stick stond, maar op zich vind ik dat ook wel een beetje jammer. Zorg gewoon dat je dat verwijdert, en hoe kun je dat in vredesnaam vergeten? Fijn als je zo zeker bent over jezelf en je relatie, maar om je man nou lekker te laten kijken naar een seksfilm van hem en een ex, dat vind ik gewoon niet kloppen.

17. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hee jij denkt hetzelfde als ik :)

18. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja ik sta daar dan weer anders in, mijn man zou het niet in zijn hoofd moeten halen om wat voor foto's of filmpjes ofzo van mij te wissen omdat hij het niet trekt om die te zien. Dan kijkt ie er toch niet naar

Mijn filmpjes, mijn eigendom en die worden pas gewist zodra ik dat wil.

(Reactie op Wwrr)

19. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ja idd, het behoort tot zijn verleden en hij gaat niet vreemd, dus ik snap niet zo goed waarom je hem nu straft door voorlopig niet met hem onder de lakens te gaan.
    hem er gewoon luchtig mee confronteren en samen besluiten de video weg te gooien. ;)

20. Deliana

Deliana Niet meer actief

Haha mijn eerste gedachte, beter dat jij hem nu tegenkomt als je kindje over een jaar of 10 :D

Maar dat beeld op mijn netvlies zou ik ook iets minder grappig vinden :(

Deel Deze Pagina