even van wiki gekopieerd: De eerste USB-stick verscheen eind 2000 op de markt en had een capaciteit van 8mb
Sorry TS, dit is echt niet leuk voor jou maar dit topic leest wel lekker weg zo vrijdagavond . Ben het helemaal met je eens dat je absoluut niet overtrokken hebt gereageerd. Echt prima en leuk opgelost door je. Wel sneu voor je vriend die misschien na het zien van het filmpje wel extra veel zin in jou heeft (jij die liever, mooier en beter bent in bed...) en jij die er nu helemaal niets van wilt weten
Je leest het verkeerd. Dat is geen straf voor hem maar meer mijn gevoel. Hij krijgt echt geen straf van mij hoor. Maar misschien kan je dan beter de rest ook lezen. Als ik nu aan seks denk moet ik steeds aan dat filmpje denken. Dusseuuhh...voir mij deze week ff niet. Hij heeft het zelf neteen weggegooit en we lachen erom dus.
Ben ik blij dat ik mijn man zijn eerste bed partner ben, geen last van hahaha. Kan me voorstellen dat je het beeld niet meer uit je hoofd krijgt. Alleen waarom kijk je het dan, schijnbaar heb je alles tot in detail gezien. Ik had het dan gelijk uit gedrukt! Verder hebben wij ook een keer een filmpje gemaakt, in het begin van onze relatie. Waarom niet? Spannend toch Sommige zijn wel preuts hoor, hij is niet vreemd gegaan. Het was voor hun tijd, tja dan heb je ook seks met een ander.
Nah ja, beter 'floppy' dan 'sloppy' En ik kan me voorstellen dat je nu effe niet wilt.....moet je gelijk weer aan die capriolen denken.....brrrrr.
ja maar waarom dan niet? dat is toch helemaal niet eerlijk? Dat begrijp ik echt niet, het is iets wat hij jaren geleden heeft gedaan, voordat TO in the picture was (no pun intended ) dus ik snap echt niet waarom hij daarvoor gestraft moet worden. Ook geen pikstraf trouwens.
Sorry TS.... maar ik moest lachen... Niet leuk voor jou dat snap ik ook wel. Je zal wel even vreemd gekeken hebben toen je doorhad om wie het ging
Is het wel straffen wat ts doet als ze het een tijdje even niet zit zitten? Ik kan het me wel voorstellen, tuurlijk heeft hij niet echt iets verkeerd gedaan, maar dat beeld moet wel even uit je kop en met dat op mijn netvlies had ik dus ook echt geen trek in seks met mijn man...
Fijn opgelost! Vaak zijn zulke dingen altijd dramaa-einde-van-de-wereld topics. Fijn om te lezen dat het ook anders kan! Maar ik zie mezelf al zitten met een pruillip! "Lieeefjeeeee, ik heb een horrorfilm gevonden! " Ik ben enorm jaloers en onzeker aangelegd en ik weet dat ik het er moeilijk mee zal hebben als ik ooit zoiets zou vinden. Maar die kans acht ik gelukkig zeer klein.
wow hahaha gatverrr gezien al die meningen snap het allemaal wel.. alleen hier in huis, geen voorwerp waar ik niets van af weet.... ik check alles wat ik " bewaar" ....dus ook toen we gingen samen wonen, ik zoek alles uit..maar ga niet klakkeloos dingen bewaren zonder te weten wat er op staat...nou zou mijn man dat dus niet doen, die gooit alles hup in een tasje....alleen zodra het een laadje in gaat...ben ik degene die het dan gaat bekijken enz...En anders heb ik wel weer tijdens een opruim manie het laadje opnieuw bekeken... man hier gooide wel alles weg wat met ex te maken had...ikzelf heb ook wel brieven of dingen bewaard van vroegere vriendjes of crushes...maar echt geen dingen waar man van zou schrikken of walgen haha Mss toch maar zsm een niuew filmpje maken van jullie samen en dat ff zitten bekijken...
Haha ag ja leuk is anders maar ik zou me er niet te druk over maken. Ik zou wss iets in de trant zeggen dat hij met mij een veel g****r filmpje kan maken dan met die trien. Maarja dat ben ik.
OMG als ik dat zou vinden zou ik ook niet echt amused zijn, maar zou me niet bedreigd voelen omdat ik weet hoe mijn MAN (jaja ff wennen) zijn exen er uit zien . Denk dat ik er wel ff misselijk van zou zijn ja. Zin in seks? Niet direct nee...
dan ben je wel heel erg gehecht aan oude seksfilmpjes ofzo? Ik snap je punt m.b.t. Niet zomaar spullen van de ander weg gooien zonder toestemming. Maar ik mag hopen dat als jou vriend/man aan je vraagt om de seksfilmpjes met je exen weg te gooien dat je daar dan geen punt van maakt?
Haha ik zou het wel grappig vinden! Als ik lees dat sommige vrouwen hun man even niet hoeven zien of seks willen hebben... waarom dan? Het behoort tot zijn verleden. Iedereen experimenteert toch wat?