ik vind net pikant filmpje van vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door blossom85, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nou, ik zou het ook niet weggooien...
    (Maar goed... Bij mij in de slaapkamer wordt niet gefilmd dusikben zal niet zo snel voor die keuze staan)

Maar inderdaad... Dat ie het bewaard is 1 ding... Maar dan graag ergens diep in een laatje, ver weg.. Zodat ik het niet per ongeluk tegen kom.

Er boos om worden is een beetje onzin... (Wat hij toen met z'n ex deed.. Tja.. Dat is nou eenmaal gebeurd) maar ik zou toch duidelijk even minder zin hebben denk ik :)
    E die usbstick... Brrr gauw in een laatje waar IK hem niet meer tegenkomen graag :)

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Kom op joh, doe ff gezond!

3. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ah okee, ja dat kan ik me ook wel voorstellen dat dat beeld even
    moet vervagen :D
    goed dat jullie het hebben opgelost en er beiden nog om kunnen lachen. :)

4. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    #124 RSL, 31 aug 2013
    Laatst bewerkt: 31 aug 2013
    ik zou het ff melden, joh schat, heb een sextape gevonden van je, en heb m ff voor je verwijdert.. denk ik :D

fijn dat jullie er nu om kunnen lachen

xx;)

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ja alles is koek en ei hier hoor. Het staat al niet echt meer op mijn netvlies gedrukt.
    Ik heb er achteraf geen vervelend gevoel aan over gehouden. Het moment op zich was echt heel erg weird. Ik vind het niet erg dat hij het heeft weggegooit haha
    En intimiteit is achteraf toch ook niet zo lastig gebleken :p Beter mijzelf herrinneren dat dat mens op een usb stick haha

6. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb jij niet nog wat sexy foto's (o.i.d.) van een vorige relatie liggen.... ;)
    Maar samen er om kunnen lachen werkt natuurlijk het beste!:D

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113

Nou dat weet ik niet, maar daar ging het niet om. het ging erom dat je dan zelf, zonder te vragen het filmpje ging wissen.
    En nee, ik ga niet klakkeloos alles wissen wat mijn man vraagt. Ik heb een keer alle foto´s van een vakantievriendje moeten verscheuren van mijn ex, en dat vind ik nog steeds erg.

8. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Waarom? Omdat jij een sexfilmpje hebt gevonden van hem en zijn ex ,waar hij jaren geleden een relatie mee had. Misschien is hij vergeten dat hij dat filmpje nog op een USB stick had staan. Niet meteen overal wat achter zoeken. Ik vind de reacties " dan hoef ik hem voorlopig niet te zien " en " voorlopig geen feest in bed " echt zwaar overtrokken.

9. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Ach ja , zo vond op de oude telefoon ( die hij mij heeft gegeven ) van mijn vriend laatst een pikant filmpje van een meid waar hij even iets mee gehad heeft.
    Heb het verwijderd en that`s that! Zie niet in waarom ik daar een heisa om zou moeten maken, omdat hij vergeten was om dat filmpje er af te gooien.

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Als ik na zoiets te zien krijgen niet meteen weer zin heb is dat toch mijn gevoel? Wat bepaal jij dat mijn gevoel overtrokken is?
    Nogmaals. Ik doe dat niet expres om hem te straffen, ik ben totaal niet boos op hem. Maar volgensmij lezen mensen vaak niet verder door in topics.

11. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Wat los jij het op een kinderachtige manier op.
    Was het niet verstandiger om het er op een volwassen manier met hem over te beginnen en er op een rustige manier naar te vragen

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik vind dat ze het juist heel volwassen heeft opgenomen én opgelost.

Blossom, ik lees ook helemaal geen overtrokken reacties in jouw posts. Ik denk dat sommige mensen die hier reageren met "wat een overtrokken reacties allemaal" niet jóúw reactie bedoelen, maar die van anderen op jouw situatie.

13. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Lezen ! Ik vind de reacties overtrokken , niet dat jij voorlopig even geen zin hebt in sex.
    Je " straft " hem in feite wel door dat filmpje op zijn bureablad te plaatsen. ik had het igg op een andere , volwassen manier opgelost.

14. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Dat jij over andermans gevoel denkt te kunnen oordelen vind ik nogal onvolwassen. En ik heb dit naar hem toe met een grapje opgelost en uitgepraat. No issues.

15. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik zou ook zoiets gedaan hebben met de woorden: "Schat ik heb nog een filmpje voor 'Funniest Home Video's' gevonden :D"

16. Amare

Amare Niet meer actief

Tja ik zou zeggen, tijd voor een nieuw filmpje haha:p

ik zeg het wel,maar zou het zelf niet durven haha

17. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vind het juist een grappige oplossing met lef! Alleen oppassen dat andere het niet per ongeluk openen :)
    Wie weet had die zelf helemaal niet eens meer door dat dat filmpje nog ergens lag, kan gebeuren toch?

18. fruitdruifje2006

fruitdruifje2006 Actief lid

27 sep 2011
    244
    0
    16
    Dit zou ik dus ook doen ;)

Ik heb een soortgelijke situatie ook eens gehad. Gelukkig niet in een relatie. Mijn collega vroeg aan mij of ik wat vakantiefilmpjes op dvd wilde zetten. Nou ik het eerste bandje in de camcorder en wat ik daar zag.... Zo wil ik mijn collega met vriendin niet zien :(:( Toen ik hem confronteerde kregen ze beide een :):) hihi, ze hebben vervolgens eerst maar eens hun filmpjes gecontroleerd voordat ik ze kreeg hahaha

19. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Iedereen oordeelt over anderen en heeft wel een mening over het een en het ander , ook jij;) Dat mag je onvolwassen vinden maar zo zit de mens inelkaar. Als je daar niet tegen kunt , kun je beter geen topic openen of dat er in het vervolg beter even bij vermelden dat je alleen om " meedeleven " wilt;)

20. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dan heb ik een betere tip voor ts; alle zanikreacties al bovenstaande gewoon negeren.. Irritant voor degene die het plaatst en zo krijg je nooit discussies :)

Deel Deze Pagina