ik vind net pikant filmpje van vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door blossom85, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Even voor de duidelijkheid: ik bedoelde niet dat jij overtrokken reageerde hoor, maar sommige reacties in dit topic vond ik wel overdreven: van "ik zou hem voorlopig niet meer willen zien en oh wat zou ik jaloers worden" en al die reacties in die trant.

Iemand reageerde of ik niet alles gelezen had, dat had ik dus wel en naar mijn mening vonden de meesten hier dat het hun vreselijk leek om zoiets te vinden (incl TS)

Maar ik zou daar dus echt niet mee kunnen zitten en begrijp gewoon dit soort reacties niet, echt niet, sorry.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit bedoelde ik dus ;)

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Tja ik had 't niet opgelost zoals ts heeft gedaan maar ik zit anders in elkaar.
    Ik zou er met hem over praten dat ik het gezien heb en dat 't niet zo fijn was om te zien.
    Mijn man zou het dan zelf gelijk gaan wissen want die zou zich schamen dat ie 't nog had terwijl hij dat niet meer wist.

Zo zitten we allemaal weer anders in elkaar;) Ik vind het knap dat sommige vrouwen er niet jaloers om zouden worden of er een beetje boos om zouden zijn. Niet dat je gelijk gaat lopen tieren tegen je vriend/man, maar wel dat je liever had gehad dat ie 't al had verwijderd.

4. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Je hebt het goed opgelost hoor, zou het ook zo met een grapje doen. Je kan er om lachen maar tegelijk is het wel even een rare gewaarwording, logisch ook!

Je staat even met je mond vol tanden, heb ooit een keer wat van mijn schoonmoeder gezien op de computer. Nou geloof me ik dacht dat ik nooit meer normaal haar aan zou kunnen kijken maar dat valt mee. Al hoewel als ik er weer aan denk dan krijg ik wel weer de kriebels brrrrrr.

Deel Deze Pagina