Misschien kunnen jullie me helpen? Ik heb nog wel even om wat te bedenken, gezien ik pas 13 weken ben, maar het voelt zo rot dat ik niks kan verzinnen. Toen we er achter kwamen dat onze zoon een jochie was, hadden we vrijwel meteen een naam. Het paste bij zijn achternaam, twee lettergrepen, internationaal (belangrijk voor buitenlandse familie). Nu weten we nog niet wat we krijgen zoon of dochter, maar ik kan voor beide geen naam bedenken waar ik zo zeker van ben als toen met mijn zoontje. Ik wil zijn naam liever hier niet neerzetten, maar hint: het is het eerste deel van de naam van een Duits kledingmerk dat ook geurtjes verkoopt.. Als je het nog niet weet, pb Welke namen passen daarbij, in gedachten houdend dat het ook goed moet klinken in het Engels. Voor zowel jongen als meisje suggesties welkom ♥️
Cheryl Zoe Dana Amaya Freya Norah Raven Maite Willa Ella Rory Gunnar Toby Ezra Liam Lucas Jonas Emmett River Viggo
Ik snap hem ook niet hihi Misschien eens op namensite s zoeken op de naam van je zoon soms geven ze suggesties voor broertjes en zusjes Of in reacties staat soms ook wel leuke ideeën hoe mensen dan hun andere kindjes genoemd hebben. Had je toen je zwanger was van je zoon nog andere namen in gedachten of vallen die nu allemaal af?
Denk ik goed als er veel reclame van die geurtjes was met ontblote mannen en vrouwen die met hun vingers knippen? Maar als dat het is: super originele naam. Lastig inderdaad om daar iets moois bij te bedenken. Philan Arvan Chico Marán Yina Zara
Er is maar 1 die bekend is Maar goed is Luc dan niet wat? Alex Marcus Felix Max Philip Oliver Jim Roy
Is zijn naam dan H? Pepijn Floris Olivier Fedde Stef Rick Tim Lennart / Lenn George Lucas Otis Sophie Janna Demi Charlotte Jasmijn Isabel Naomi Rosa Livia Florine Lola Lara Louise
Ja zijn naam is H inderdaad Fijn alle suggesties! Ik zie namen voorbij komen waar ik nooit aan gedacht zou hebben ❤️
Nou ik denk dat ik de naam van je zoon ook weet - Rogier/Roger - Liam - Xander - Alex - Maurice - Nathan - Lucas - Evan - Ezra - Ilai - Benja
Deze namen passen er goed bij: Giorgio, Ralph, Louis, Coco... Sorry, nu even serieus: Simon Casper Felix Julian / Julius Olivier / Oliver Lucas Lauren Tara Amber Eva Anna Loïs
Geen PB ontvangen maar inmiddels wel aan de weet gekomen om welke naam het gaat. H. en... Tess Rosa Roxy Britt Emma Ava Ella Lux Kjell Matthias Midas Floris Florian Julian Julius
Eigenlijk wel en ook bij de achternaam! Hij heeft het geluk een heel 'stoere' achternaam te hebben en Ralph zou ook een goed geheel maken