zieke kindjes en alleenstaande mama gaan niet fijn samen... dat zijn van die momenten...(ik heb eigenlijk nooit steun gehad daarin van mn ex want hij was altijd 'toevallig' weg wanneer mn zoontje ziek was of als er iets serieus was...) Hoe gaat het nu? al iets beter?
mv3hartendiefjes, beterschap met je meisjes, niet leuk! Mukkie, ik vind het een goed idee hoor, iets ondernemen! Hmm leuk vooruitzicht dat je ex volgende week komt, hopelijk valt het allemaal een beetje mee. Zie je er tegenop? Denk je dat je hem irl wel kan overtuigen dat ie niet redelijk bezig is ipv over de mail? One of kind, hoe is het meid? Demi, en met jou, baby nog in de buik?
nou ben nu dus ook dood op al 3 nachten amper geslapen gelukkig gaat het nu iets beter met mn meisjes maar baal nu wel dit weekend worden de kinderen dus gewoon niet gehaald door papa omdat hij moet werken pff echt eh de afspraken zijn er maar goed dan niet kom er ook wel weer ergens al hoewel ik nu echt dood op ben en ik echt mn rust en slaap nodig heb sta op instorten nu op dit moment
lieve meiden sorry dat ik even niet op jullie reageer ik lees alles wel maar kan het even niet verwerken om iets terug te zeggen vergeef me ben dood op slaap al 3 nachten onwijs slecht zo ongeveer 1,5 uur per nacht dus echt helemaal niks hoop vanavond eens lekker vroeg te mogen slapen dit weekend blijven de kinderen ook bij mij omdat ex moet werken vind het niet erg maar poeh ben dood op en wil zo graag ff wat bij slapen maar ja mijn kindjes komen op nummer 1 en ben trots op mijn schatjes ze doen het zo goed eigenlijk gaan ze elk weekend en dinsdag en donderdags avond een soort co ouderschap maar de laatste tijd gooit hij zn petje ernaar en komt ze vaak niet halen alleen voor het sporten en dan snel weer terug jammer eigenlijk maar niks aan te doen hoop ze ooit ben veel blijheid terug kijken naar wat ik voor ze heb gedaan ook al kan ik niet altijd alles voor ze halen en kopen wat ik zou willen hoop ze mij zien als een goede en lieve mama voel me vaak erg eenzaam maar weet het goed zit zo vandaag ook de papieren ingevuld voor een kwijtschelding van bsr wat een papier werk is dat en vond het echt heel moeilijk ze moeten echt alles van je weten en dat vind ik eerlijk gezegt echt heel moeilijk ben bang ik het niet krijg ook al verdien ik slecht ach kom er dan ook wel weer ergens ik wens iedereen een goed weekend en meiden weet dat ik aan jullie denk
Helise hoe schiet het op meid? En heb je nog wat nagedacht? Hier een ziek ventje ocharme en de rest druk bezig geweest met werken. Werd nu wakker en kon ff niet meer slapen.
Hey meiden, @Hartendiefje: veel beterschap met je kindjes, en hopelijk kan jij snel weer een beetje bijtanken! Allemaal druk aan het solliciteren dus.. Hier ook, maar schiet voor geen meter op. Werd van de week gewoon uit gelachen door een uitzendbureau die mij voorlopig op non-actief zetten. Snap het wel zo op t punt van bevallen, maar ben zelfs bereid 1 of 2 weken eerder uit mn verlof te gaan.. dus zo raar is het nou toch ook weer niet dat ik wel actief wil blijven zoeken. En uitlachen vind ik sowieso lekker onprofessioneel! :S Ik moest eerst maar lekker van mn kindje gaan genieten was de boodschap. Uhmmm ja, betaal jij mn rekeningen dan?! Doos! Wat wel heeel fijn is, is dat ik nu in de Wazo zit en tijdelijk 100% van mn laatst verdiende loon ontvang! Heb ineens zo veel ademruimte weer. Gelijk hard sparen dus! Ben nog niet bevallen dus Maandag 39 weken. Wel nog steeds veel voorweeen, en als ik ma wat ontsluiting heb willen ze evt een strippoging doen. Wist nog niet of ik dat wilde, maar denk nu: 'baadt het niet, dan schaadt het niet!'. Vandaag kwam het bericht dat een oud klasgenoot van mij zijn zoontje tijdens/ na de bevalling heeft verloren 2 dagen terug.. Geboorte/rouwkaartje stond op fb.. Ben me rot geschrokken. Was hun eerste kindje en ze keken er zo naar uit. Zijn vrouw liep weekje voor op mij.. Is toch je ergste nachtmerrie, dus heb gelijk weer zoiets van: ok babyboy, kom er maar gewoon uit, dan weet ik tenminste zeker dat het goed met je gaat! Verder heeft de papa van de kleine van de week ineens gebeld en stond op mn vm. Was daar ook even flink van, van de kaart. Had het ergens wel verwacht, maar naarmate de tijd verstreek toch gehoopt dat hij misschien toch wel 'stil' zou blijven.. Weer het bekende verhaal: sorry, sorry, dit is toch rare situatie zo, hij wil met me praten, dingen rechtzetten, snapt wel dat ik hem miss niet wil spreken bla bla bla.. Heb hem een kort mailtje gestuurd dat ik hem idd na alles en zolang radiostilte nu even niet wil spreken. Dat de timing niet erg handig is zo vlak voor mn bevalling en ook na de bevalling een heftige tijd aanbreekt en ik eerst alle rust en ruimte wil om bij te komen. Dat welzijn van de baby en mijzelf voor alles gaat. Dat ik hem tzt wel laat weten dat ik bevallen ben zodat hij evt langs kan komen om de kleine te zien, maar dat moeilijke gesprekken moeten wachten. En dat ik hoop dat hij na 9 maanden afwezigheid mijn wens dat nu dan ook nog even zo te laten respecteert. Was er behoorlijk van slag van, maar nu weer rustig. Heb ook geen reactie meer gehad gelukkig.. Mn hoofd staat er nu echt niet naar..
@ one of kind dank je wel het gaat gelukkig al iets beterder @demi dat is zeker onprofsineel uit gelachen worden pff maar gelukkig heb je nog even adem ruimte sterkte met de laatste lootjes nog even en je kleintje heb je in je armen jeetje wel erg schrikken van een verliezen van n kindje nooit leuk om zulke dingen te horen kan begrijpen je van je ex even adem ruimte wilt en je alles op zijn beloop wil laten gaan en alles even op zijn tijd neem deze tijd ook en gebruik hem nuttig meid
Fijn dat het al iets beter gaat! Thanks! Doe ik ook zeker.. Morgen misschien strippen.. Spannenddd! (sowieso ook het verkeer met die nieuwe sneeuwdrama's die voorspelt worden! )
ik zal flink voor je duimen dat alles goed zal verlopen het is zeker spannend voor je het weet heb je je kleintje in je armen ik denk aan je meid hoop de kleine snel aankondigt knuffels van uit hier
Sterkte! Maar wie weet komt de kleine lekker met sneeuw haha! ach ja, dat kan je niet plannen he?heb je hulp? Concentreer je maar even goed op het moederschap en laat die ex maar eventjes in z'n sop gaar koken
Op zich zie ik niet op tegen het bezoek.Ik blijf me voor houden dat het goed is voor de kleine, maar mn zoontje zei van de week ineens, toen ik zei dat papa gaat komen: "nee papa gaat niet komen, dan gaat papa maar gewoon weg!" oei...van mij krijgt hij dat echt niet door!!! Kinderen zijn goudeerlijk maar ik weet dat hij het leuk vindt dat zn papa met hem gaat 'spelen' zoals hij dat zegt haha! (tja meer was het nooit, een paar uurtjes spelen en de rest kon ik opknappen). Ik ben weleens bang dat mn zoontje op een gegeven moment gaat zeggen dat hij liever bij zn papa woont...daar kan alles want zn papa stelt nauwelijks grenzen (aan zn eigen leven al niet) en speelt muziek en dat is natuurlijk een jongensdroom: een vrij leven doen en laten wat je wil! Zo was het ook voor we een kindje hadden, daar heb ik van mee kunnen genieten maar ik had het er op n gegeven moment mee gehad...en een kind moet gewoon een geregeld leven hebben... Maar goed eerst maar eens deze vier dagen dat mn ex er is overleven! Hopelijk kunnen we buitenshuis ook wat gaan doen (met de kou???) maar het komt vast goed. Ik probeer een ingang te vinden bij mn ex om hem tot inkeer te brengen.Anders moet het maar daarna per mail...
@Helise: hoe gaat het met het huis? al een beetje opgeschoten? het weer werkt niet echt mee natuurlijk... Beterschap voor de ziekenboeg!!!Hoop dat het ons bespaard blijft... Wij hadden deze dagen veel te doen. Ook in de sneeuw gespeeld, familie verjaardag met veel lieve mensen, erg leuk, ik heb scholen bezocht en heb maandag en dinsdag ook weer afspraken en gisteren zijn we naar een peuterfestival geweest met muziek en theater.Kleine vond het leuk maar was helemaal over de rooie toen de trommels (waar hij DOL op is) weer wegmoesten: krijsen, gillen, boos boos boos!!! gelukkig was hij daarna weer rustig en konden we naar peuterdans... In april heb ik ons opgegeven voor muziek met peuters.dat gaat hij heel leuk vinden!Thuis hebben we een speelgoed sax, xylofoon, monsharmonica, trommels en nu een kleine gitaar (wel echt hout).Hij loopt er al twee dagen mee te sjouwen en zn eigen liedjes te maken! haha! Zn laatste hit heeft de volgende tekst: Olifantje, olifantje, ben je in de lucht, moet je dan lopen, moet je dan rennen, JA OF NEE!!!?! hahaha! En dan met gitaar "begeleiden"... Ach ja, wat wil je met een pa als muzikant! We gaan een pittige week tegemoet, ook voor mn zoontje zal het even heftig zijn met zn papa, maar ik ben er voor hem...nachtmerries heeft hij toch al vaak, van jongs af aan...veel prikkels...we slaan ons er wel doorheen! Fijne week allemaal!
Mukkie heel veel succes en sterkte! Kinderen zijn idd goud eerlijk! Helise ik ben heel nieuwsgierig naar de foto's hihihi mv3hartendiefjes hoe is het met je wondertjes nu? Hier vandaag beetje emotionele dag. De sleutel van mijn app overgegeven aan de nieuwe huurster. Hele lieve meid, en ik zit nu al vanaf 11 december bij mijn ouders maar als je de sleutel moet afgeven is het toch ff een emo moment. Had verwacht daar jaren met mijn kleine ventje te gaan wonen maar door omstandigheden niet. Nu afwachten tot ik hier in M'tricht een woning krijg. Kan ff proberen te sparen.
Hee meiden! Beterschap met alle zieke kindjes, niks aan.. Hier is de kleine nog nooit echt ziek geweest, en als ie wel een keer koorts heeft stuitert ie gewoon vrolijk verder. Met m'n huis gaat het de goede kant op. Alle muren zijn gestuukt nu dus ben vanmiddag begonnen met sauzen. Een kamer af nu, met een andere begonnen maar was alleen vandaag dus het ging niet zo snel. Ouders zijn vanacht vertrokken op vakantie dus de komende weken zal het niet zo snel gaan vrees ik. Geen oppas en een hulpje minder. Ex heeft dus weer heel het weekend de kleine gehad, dus dat was wel handig voor mij. Verder hebben we samen afgesproken dat hij heel de week uit het werk, hij is om 16.00 vrij, naar mij toe komt om op Sem te passen zodat ik aan de slag kan in mijn woning. Dus dat is heel fijn. Weet zeker dat de kleine man het ook fijn vind zijn papa zo veel om zich heen te hebben want hun band is de afgelopen weken echt ineens enorm gegroeid. Maar goed, overdag kan ik dus niet veel doen in m'n huis omdat ik geen oppas heb maar de avonden dus wel dus dat scheelt weer. Demi, nah! Lekker onproffesioneel zeg. Echt goed van je hoe je het aangepakt hebt met je ex. En wat een naar bericht van dat overleden kindje, ja dan word je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt.. Mukkie, aaah wat een heerlijk ventje heb je! Geweldig, hij heeft zijn eigen hit Nou hoop voor je dat het aankomende week allemaal mee gaat vallen en dat je ex voor rede vatbaar is! Hopelijk zijn die vier dagen zo om en ben je er voorlopig weer vanaf. One of kind, knuf meid.. Dat zijn geen leuke dingen inderdaad, hopelijk krijg je snel in nl een woning toegewezen gekregen zodat je verder kunt met je kleine man.
one of kind t gaat gelukkig goed hopend dat ze morgen lekker allemaal naar school kunnen behalve mn jongste natuurlijk hele dikke knuffel hoi meiden tjee lees vandaag beetje half al nachten niet echt geslapen wil iedereen een hele dikke knuffel geven voor de gene die het nodig hebben probeer morgen ff te lezen wat jullie vandaag hebben geschreven huisje door geven is altijd moeilijk zou er ook moeite mee hebben hoop je snel n huisje mag krijgen
Hey meiden. Hier vandaag minder nieuws gekregen. Mijn uitstrijkje was niet helemaal goed namelijk pap3a. ik moet over 6 maanden weer opnieuw een uitstrijkje laten doen. Was toch wel een klap in mijn gezicht