Ik vind zwaar om ineens alleen te zijn.

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Helise, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje meid
    ik hoop dat hij over 6 maanden wel goed is
    ik denk aan je knuffels

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank jullie wel meiden!

Helise wil zeggen dat er onrustige cellen in de baarmoederhals zitten.

3. mv3hartendiefjes

one of kind nou denk echt aan je zo iets is altijd rot om te horen
    onwijs dikke knuffel hoor

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat lief dank je wel!!
    Het eerste wat ik dacht was, Hey maar ik wil nog voor een 2e heh! ( voor degene die het niet weten mijn zoontje is een donorkindje;) en wil graag straks als bam verder met de 7 resterende rietjes voor een brusje)
    Ik ben vooral bang dat me dit ontnomen zal worden ( lekker dramatisch doen;))heb al 4,5 jaar over mijn zoontje gedaan aangezien mijn ex onvruchtbaar was.
    En dadelijk gooit dit weer roet in mijn eten.
    Ik ga een afspraak maken bij mijn gyn in België dat zij nog eens kan kijken en me ook advies kan geven.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    wist ook niet wat het was!

Wel balen joh, pff!

als het over half jaar wel goed is, mag je dan gaan voor een 2e?

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    heeee meid dat is schrikken! niet te ongerust maken hoor, kan je lichaam ook zo weer opruimen! Komt goed! Ik heb zelf ook onrustige cellen gehad (geen pap3 maar we onrustig). Destijds ben ik meteen behandeld (laser) omdat ik een zwangerschapswens had...Ik zou dat toch vragen bij je gyn.Maar maak je niet al te ongerust he! Stress en verminderde weerstand zijn niet goed...

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ja kan me voorstellen dat je je hier zorgen om maakt, hopelijk heb je wat aan de reactie van Mukkie! En zou sowieso even contact opnemen met je gyn.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bedankt lieve meiden!!
    8 maart mag ik bij mijn belgische gyn komen.
    Ga dan ook alles met haar overleggen.

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Zou zeker goed zijn om met je gyn te overleggen. Ik kreeg (dan wel in GR) meteen een behandeling omdat ik dus een zwangerschapswens had. het is wanneer het onder controle is, niet gevaarlijk. Maar heel zelden gaat het fout omdat je het te lang (let wel 15 tot 20 jaar!!!) laat zitten in actieve vorm want het is het HP virus...

Ik heb me laten vertellen dat je het maar een keer kan krijgen daarna komt het niet meer terug..iig bij mij niet meer.helemaal genezen!Laatst weer uitstrijkje en na 7 jaar helemaal schoon nog steeds!Maar ik zou toch een beetje aandringen op behandeling. In Belgie zijn ze daar volgens mij sneller mee...

Sterkte meid komt goed!

10. mv3hartendiefjes

one of kind hoop dat je wens nog mag uit komen
    ik zal echt onwijs hard duimen en aan je denken
    en kaarsje voor je branden laten we het hopen

vandaag naar het ziekenhuis geweest en heb goed nieuws
    eindelijk na 2 jaar in en uit geweest te zijn is mijn middelste dochter eindelijk ziekenhuis vrij ben zo blij echt zo blij
    ben zo moe vandaag we zijn echt de hele dag heen en weer geweest
    mijn ex is vandaag mee geweest naar het ziekenhuis voor het 1 in al die tijd daar stond ik echt ff van te kijken maar vond het heel fijn voor mn meissie
    moest kei hard lachen hoe hij deed whaha bang dat ze zijn dochter pijn deden lag echt dubbel daaro
    fijne avond lieve meiden

11. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Fijn dat je daar terecht kunt en ook nog wel op redelijke termijn, super!

Mv3, waarvoor liep je met je dochter in het ziekenhuis dan?

Zo vandaag weer een beetje opgeschoten in huis. Woonkamer, keuken en de kamer van de kleine man zijn af wat betreft het sauzen. Eens zien hoever we morgenavond weer kunnen komen.

12. mv3hartendiefjes

@helise mijn dochter is 2x met spoed in het ziekenhuis gelegen ze was 2 en woog toen nog maar 7 kg 42 graden koorts al 5 dagen toen en werd maar nie door gestuurd woensdag nog bij zk geweest nog naar huis gestuurd donderdags geweest werd ze met spoed op genomen wegens zware uitdroging en infectie 1,5 week heeft ze gevochten voor der leven
    nu dus 2 jaar onder controle geweest en nu was ze echt helemaal goed en hoefde niet terug te komen of ik moest me zorgen maken ben er blij mee eindelijk voor mn meisje:D

13. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Dag meiden!heel even kort berichtje van mij, ik ga alles lezen en reageren zodra ex weer weg is!

Hier gaat het op zich goed, rustig, ontspannen.best leuke dag gehad.ex bij ons thuis, later buiten in de sneeuw gespeeld.kind blij maar doodop toen hij om vier uur weer wegging...m'n zoontje slaapt nog in de middag en vandaag dus niet...

Papa weg, mama kreeg alle vermoeidheid en huilbuien over zich heen maar daar ben je mama voor haha!mn zoontje riep wel toen z'n papa weg was: ik wil niet bij papa wonen!!!ik wil bij mama wonen en bij opa en oma!mama mag niet weg!.....

Dus hij heeft veiligheid nodig. Hij wilde ook niet naar papa en heb hem uit moeten leggen dat papa bij hem komt...toen was het ok...

Morgen na peuterschool komt m'n ex weer.

Meiden fijne week nog en ik ben over paar daagjes weer terug!

14. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    (Bedenk me dat het best weird is je ex weer over de vloer, ik maak lunch, altijd hem iets meer geven dan mezelf, uit gewoonte...gek is dat die patronen die gewoon toch ineens erin sluipen! Maar ik wil hem nooit meer terug!het zijn de gewoontes die ik ineens weer zag...ik val meteen in moederrol, hij is altijd net een puberzoon...)

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mukkie dus de dag weer overleefd gelukkig.
    Wat fijn wel dat de kleine al zo goed kan praten en je kan zeggen wat hij wil.
    Hier begint S net te babbelen hahaha, maar kan snel gaan natuurlijk.
    En het liefst bij zijn mama dat is goed.

Heel ander vraagje?
    Heeft je zoontje ook een Griekse naam, als je niet hier wil zetten wil je hem anders een pb'en:)

16. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar eigenlijk!

Fijn dat de eerste dag goed verlopen is, hopelijk vliegt de rest zo om ben je er weer mooi vanaf! Die gewoontes herken ik wel, gebeurt hier ook wel een beetje. Wat heerlijk dat je zoon zo dol is op jou en dat ie ook zo duidelijk laat blijken dat ie bij jou wil blijven en niet met zijn papa mee wil :)

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahah ben ik niet alleen!
    Mijn zoontje heeft overigens wel een Turkse naam.

Meiden ik mag trouwens 8 maart naar mijn gyn.
    Hopelijk heeft zij daarna wat beter nieuws;)

18. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Zo dat is heftig geweest! gelukkig dat het nu goed gaat en ze niet meer naar het ziekenhuis hoeft!zal een sterk meisje zijn!fijn dat haar papa er was, voor haar vooral...

19. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Zo jij schiet op! is het een groot huis? heb je al meubels uitgezocht?
    Heerlijk hoor je eigen plekje!

20. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    #240 Mukkie11, 24 jan 2013
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
    ja meiden mijn zoontje heeft een Griekse naam! vernoemd naar zijn griekse opa!het is een naam die niet veel voorkomt in GR en ik vond het meteen een mooie naam.Was dus ook mijn idee om te vernoemen vooral ook omdat mijn (ex) schoonvader echt een loeve zachtaardige man is. In tegenstelling tot zijn vrouw, die een egocentrische vrouw is, zeer 'toegewijd' aan de kerk (maar vooral om zichzelf te poneren en te laten zien hoe goed zij wel niet is!) en ondertussen meer met priesters aanpapt en haar eigen man daarin totaal vergeet!Ik vind haar niet 'echt' en vraag me altijd af bij haar of ze iets meent of dat het voor de buitenwereld is om haar 'gezicht' te laten zien!

Ik moet zeggen dat mijn ex best te pruimen was gisteren.Ik ben wel bekaf want moet altijd diplomatiek blijven.Hij vroeg weer wanneer ik dan naar Gr kwam met de kleine.Ik zei dat we het daar beter niet over konden hebben met de kleine erbij...dat ik ga komen als de scheiding een feit is.Hij zei meteen dat ik bang ben voor hem, omdat er verder geen andere reden is...

dat is natuurlijk waar maar ook: mijn ex stelt altijd alles uit, is in alles zo langzaam.Ook nu weer met dingen regelen in GR omdat hij ineens toch kinderbijslag krijgt (98 euro in een jaar) en als hij dat krijgt de kans bestaat dat ze het bij mij hier gaan weghalen...vraag ik of hij dat al geregeld heeft, dat hij dus geen recht meer heeft op kinderbijslag, heeft hij dat nog niet gedaan...dus ik wil dat hij vaart gaat zetten achter de scheiding en als ik naar GR ga, dan heeft hij zijn zin en gebeurt er niets!

na de middagslaap van mn zoontje komt hij weer en dan wil hij ook skypen met zijn ouders en zus.Prima! maar ook dan zal ik wel weer de vraag krijgen.

Nu is het zo dat ik hoop dat ik in de zomer naar Gr kan maar mijn ouders en tantes/ooms nichtjes met kids gaan naar frankrijk. Ik ken het daar: ideaal voor kids met zee op loopafstand en zwembad en niet eens duur...niet echt mijn eerste keus vakantie, ik hou van meer variatie en wat minder georganiseerd.maar is wel erg leuk voor mn kind!Maar ik kan het natuurlijk niet maken daar wel heen te gaan...Ik ben uitgenodigd, mijn ouders zijn 45 jaar getrouwd dan!Ik twijfel...het plan zou dan zijn dat ik daarheen ga (twee weken) en als de scheiding een feit is, dat ik daarvoor twee weekjes Gr doe (ik kan bij vrienden verblijven)...

Ik hoor om me heen zoveel rare verhalen met griekse exen! Ineens een rechtszaak en uitspraak omtrent omgangsregeling terwijl de nederlandse vrouw nooit is opgeroepen en de scheiding al een feit was en haar ex ook akkoord ging met de omgangsregeling...snap er niks van en ik word daar wel bang van!!!terwijl mijn advocaat zegt dat het bij griekse uitspraak allemaal een feit zal zijn en ik echt het alleengezag krijg. (klopt ook)...ik ben de hele procedure zat en wil dat we gewoon op deze manier voorlopig de bezoekregeling in alle vrede kunnen doen.Ik zie dat het goed is voor mn kind!

Heel verhaal maar kindlief is op de peuterschool dus heb ff tijd haha!

Ik zal de naam ff pb-en haha!

Deel Deze Pagina