dank je voor je lieve woorden! Ach ik ben ook geen heilige hoor! Ik probeer mn woede in toom te houden maar vandaag was ik helemaal klaar met alles! We hadden skype afspraak om 11 u. Komt meneer niet terwijl ik echt weg wilde met zoontje, boodschapjes doen en lekker buiten lopen met dat mooie weer. Kind was lief en prima. vader was er nog niet om 35 minuten over 11...ik kreeg toen ineens een smsje dat hij zich had verslapen en zo online kwam. Ik heb gezegd dat we lang hebben gewacht, ik ons kind niet kan laten wachten en we naar buiten gaan.Klaar. T is goed! kind inmiddels ook jengelig (die voelt meteen wat er aan de hand is voor zoveelste keer, die begrijpt ECHT WEL dat zn pa weer te laat is!!!), krijg ik n smsje dat hij wel online was, (not dus!). Maar waarom belt hij ons dan niet???Excuus: zijn mobiel stond nog op nederlandse tijd (maar zaterdag stond die nog op Gr tijd) is gewoon gelul, sorry voor t woord, gewoon leugens. Meneer is te lui om uit zn 'nest' te komen!afijn hij wilde in de late middag bij zn ouders. Ik heb mn woede echt n keer getoond maar ja, dat hoorde mn zoontje dat steeds meer ging krijsen. drama thuis. Hij werd nl erg vervelend wilde niks meer (mn zoontje)...op zulke momenten ontplof ik dus ook, heb me vier dagen ingehouden en dan komt t er, op verkeerde moment toch uit... heb t goed gemaakt met zoontje, zijn weer vriendjes zei hij dan heb ik echt spijt... Maar goed: ik later een smsje gestuurd dat het me echt niet bevalt dat hij steeds afspraken verandert of te laat is. dat ik dit keer omdat het zijn ouders zijn, niet zal weigeren te skypen, maar dat ik hem dringend verzoek op tijd te zijn en zn afspraken na te komen. Kreeg smsje terug: ik begrijp het... Afijn namiddag ging weer niet door, want zuslief haar laptop deed t niet...is kapot (twee jaar oude laptop!):x zegt hij: morgen om 11 uur? WTF????? je weet toch als vader, die naar eigen zeggen zoooooooo'n band met zn kind heeft, dat je kind dan op de peuterschool zit??? ben er klaar mee, alle smsjes bewaard hahaha! hij is zo dom om die te sturen... (moest ff woede kwijt sorry)
Mukkie, goed hoor dat je je niet meer op de kast laat jagen maar dat je wel alles bijhoud wat hij doet enzo. Mv3, hier ben ik ook al mijn vrienden kwijt geraakt hoor, echt iedereen. Maar gelukkig heb ik in het half jaar dat we nu uit elkaar zijn lieve mensen leren kennen die me nu enorm helpen Zo vandaag is boven over laminaat gelegd. Morgen beneden en dan is het klaar! Helaas zijn de kleine man en ik wel allebei wat ziek, dat is minder maar het heerst zo, die dans ontspring je haast niet.
Oh grr.. Hoe irritant! Logisch dat je ontplofte meid en goed dat alles op de sms staat, dat kan je mooi nog tegen hem gebruiken mocht dat nodig zijn.
jeetje meid toch dan ben je ook razend geweest is ook erg te begrijpen afspraken zijn afspraken toch kind wacht op zijn papa en dan verslaapt ie zich pff mannen soms ook vind wel je netjes bent gebleven hoor en je zoon merkt het uiteraard maar je bent vriendjes hihi dat vind ik wel lief dat hij dat zegt
@helise ja vind het wel jammer hoor ik veel mensen ben kwijt geraakt maar ander zijds weet ik waarom ze vrienden waren dat was echt niet om mij maar om het geld toen der tijd nu heb ik het niet meer en kan ook niet meer zo uitgebreid doen als eerst vind ik helemaal niet erg want ik leef voor mijn kinderen maar poeh soms mis ik het wel een gezellige klets of gezellig ff met vriendinnen weg ofzo helaas
ook ik ben vriendinnen/vrienden verloren...ach ja, dat zijn dan mensen die mijn vriendschap niet waard zijn en er komen vast anderen op mn pad die wel in mijn leven passen!vriendschap gaat vaak met fases en er zijn maar weinig vrienden die blijven...
@Helise beterschap hoop je wat opgeknapt bent @mukkie ja het is inderdaad zielig voor je kleine man maar jij bent er en denk dit al veel goed maakt voor jou lieverd denk ook wel dat je gelijk hebt kwa vriendschappen ze komen en ze gaan maak me er ook niet meer druk om hoor vind het wel lekker zo haha nog meer tijd voor mezelf en mn kindjes.. @ pff zo heb het voor vandaag al gehad ga zo beginnen aan mijn keuken en koelkast dan hier ff alles schoonmaken en mijn meisje straks van school halen ben al blij als mijn zoon ook er weer is dan lekker zuurkool stamp maken heerlijk ben vandaag wel dood op maar ja dat hoort er ook bij hihi alles op zijn tijd denk ik zomaar
zo vandaag lekker ff bij mn moeder gepoetst eenmaal thuis de koelkast helemaal schoon gemaakt en van zn plaats gehaald achter helemaal schoon gemaakt daarna mn gehele keuken heerlijk mn huiskamer schoon gemaakt en mn wctje pff nu ben ik op hoor haha het is voor vandaag genoeg geweest de kindjes hebben lekker gespeeld dadelijk even tijd voor hun en dan lekker in bad als ze hebben gegeten eerst zo maar ff mn zuurkoolstamp maken waar je nog zin in hebt pff haha vrijdag ga ik mn bank uit elkaar halen krijg de bankstel van mn moeder met 2 luie stoelen de gordijnen wassen en mijn ramen lappen heerlijk dan is echt alles benenden helemaal schoon haha van t weekend ga ik mijn gang schilderen ben dood op zeg haha kan er nu al niet meer aan denken haha tot vanavond
Zo jij bent fanatiek bezig geweest!word er moe van als ik het alleen al lees! Hier ziekenboeg...ik werd gisteren beroerd, pijn overal en koorts.kleine is ZO ONTZETTEND lastig, jengelen, krijsen, driftbuien...!ik kon niet meer! Nu ook m'n moeder ziek op bed.kleine nog lastiger...ik zou veel willen en moeten doen maar heb geen energie.komt ook door bezoek van ex...nu komt alles eruit!
mamafaith is er sprake van geweld? Welkom hier. Ik klets nog wel mee. Ben officieel nog alleenstaande moeder maar mijn ex en ik zijn weer samen en gaan over een paar weken waarschijnlijk weer samenwonen.
@mamafaith je bent welkom en je mag overal over praten wanneer jij er klaar voor bent dan zijn wij er voor je om je te steunen @mukkie dank je wel meid het is erg veel geweest vandaag alweer hihi beterschap ik hoop dat je snel beter bent en ook je kleine schat @debby wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn hoop dat alles goed mag blijven gaan en je gelukkig word zo als jij het wilt lieve meid @ zo vandaag toch de bank gekregen en de twee stoelen hihi dus alles weer goed geruimd ramen gelapt en alles weer gestoft en gestozuigt gedweilt en mn wctje weer gedaan hihi ben er blij mee morgen ga ik mijn gordijnen wassen heerlijk dan is dat ook weer gedaan zal straks eens kijken of ik een foto neer kan zetten kunnen jullie een stukje van mijn huiskamertje zien hihi ben nu wel moe maar alles komt goed
zal eens n fototje van mij zelf en van mn nieuwe huiskamertje hihi hoe vinden jullie mn huiskamertje nieuw make upje van mezelf moest het gewoon ff delen hihi Bekijk bijlage 302858 Bekijk bijlage 302859
Welkom MamaFaith! En mv3, jeeeee wat een energie heb jij! adhd of zo? Mag anders hier ook wel ff komen heb nog berg strijk liggen en zo haha
@meisje89 haha kom zo hoor geen probleem ben gek op huishouden en strijken whaha erg eigenlijk maar zie daar altijd wel de lol van in vooral als de kindjes mee helpen op hun manier zo leuk hihi @zo dadelijk komen ze hier n uur lang mijn stroom afsluiten pff haha daarna kan ik mijn gordijnen lekker wassen heerlijk dan nog lekker stofzuigen en wctje doen ben ik ook weer klaar voor vandaag lekker wandelen met mijn jongste dochter hoop het mooi weer word al ziet het er vandaag erg somber uit het waait echt onwijs hard pff daar word je niet vrolijk van haha wens iedereen een fijne dag toe
GROM! Ga ik net de hond uit laten, ga ik gewoon door mijn enkel heen. Die ene dus, die in December net geopereerd is.. Hoe dom. Verder net weer aan het opknappen van een buikgriep, jeetje had het aardig te pakken. MamaFaith, tuurlijk mag je hier meekletsen, welkom! Wat lastig dat je nergens heen kan en op niemand kan terug vallen, dat is geen overbodige luxe in deze situatie.. Heftig allemaal zeg, hopelijk kun je snel naar die opvang toe. Mv3, zo poetsmiep! Ik dacht dat ik erg was maar als ik jou zo lees ben je nog een stukje erger Ziet er knus en gezellig uit je woonkamer zo! Mukkie, beterschap! Lastig he, ziek zijn en een kind en het alleen moeten doen. Vond het niet meevallen. One of kind, hoe is het met jou meis? Demi, en met jou? Je bent vast bevallen en van je mannetje aan het genieten, denk ik.
@Helise dank je wel voor je compliment het ziet er super gezellig uit ben nu lekker de gordijnen uitwassen heerlijk ruikt dat ook lekker hihi dan nog ff stoffen en stofzuigen.. hoop jullie snel helemaal opknappen @ zo de stroom is er alweer ff op was snel gedaan maar wat een weer zeg moest nog wat halen maar dat ga ik nu niet doen hoor wat een vreselijk harde regen nou meiden fijne dag nog