Fijn dat je een leuke avond hebt gehad en dat je genoten hebt, is wel belangrijk even tijd voor jezelf ondanks dat je je kindjes mist
dank je wel meid het was zeker de moeite waard mijn kindjes kwamen zondag lachend terug met een super dikke knuffel heerlijk gewoon
jeetje ben vandaag dood ziek geworden maar ga door ben vandaag met mijn erwtensoep bezig helaas ruik ik niks haha is wat mijn huisje al opgeruimd maar wat voel me ik me beroerd zeg jammer een mama nooit uit kan zieken haha vanavond als de kindjes slapen kan ik eens lekker in bad en even ontspannen ik wens iedereen een fijne dag toe en hoop alles goed gaat
Mv3, beterschap! Helemaal niet handig ook ziek te zijn als je mama bent, laat staan ook nog alleenstaand. Mukkie, hoe ging je eerste werkdag?
@helise dank je wel nee is zeker niet handig hoop het ook snel voorbij is pff word er niet echt vrolijk van komt goed hihi @mukkie hoop je 1e werkdag leuk was
Dag meiden!ben op gewoon! Die pubers vreten energie haha! Op zich is het niet ui de hand gelopen, ze hebben zowaar gewerkt in m'n les maar heb vandaag wel al een paar na de les moeten spreken...kids zijn druk.maar zijn ook niet de makkelijkste.kinderen met gedragsmoeilijkheden. Dan komt er nog bij dat alles in de school geautomatiseerd is en ik de programma's nog niet ken en ook geen codes heb...beetje improviseren dus maar ok, kids zijn van de straat haha!
Haha nou je hebt het overleeft in ieder geval Gaat vast helemaal goed komen allemaal! Hoe is het met de rest van de meiden? Beetje stilletjes hier.. Hier contact met ex opzich nog steeds goed op wat kleine irritatietjes na af en toe maar goed. Hij helpt me ook ontzettend dus ik laat het maar gaan. Kleine man word eind van de maand twee.. Echt geen idee wat ik voor 'm moet kopen, jullie een idee?
Ja overleefd heb ik t maar het is een moeilijke klus, invallen middenin het jaar... De klassen hebben standaard zo' vijf kids die erg de grenzen opzoeken.ze proberen mij uit en jeetje wat hebben sommige een grote mond zeg!voor je het weet zit je in een machtsstrijd met een paar leerlingen.maar nu vakantie en zo heb ik tijd om de boeken door te worstelen en een planning te maken.ook ga ik nadenken over hoe ik de klassen ga aanpakken zodat er gewerkt wordt en ze niet met andere dingen bezig zijn zoals hun nagels of make up. ik ben dus erg aan het zoeken maar heb wel laten zien dat je met mij niet moet sollen! De collega's zijn erg behulpzaam, heel fijn.ik moet nog helemaal ingewerkt worden wat betreft het computersysteem en de digitale borden in de klas.maar ook daarin heb ik hulp. Nu ff in bed nog, heerlijk... Maandag ga ik weer rijlessen nemen!ik heb al tien jaar niet meer achter het stuur gezeten dus heb echt weer lessen nodig! Met twee jaar heb ik een playmobile ark van Noach gegeven!mijn zoontje is helemaal wild van dieren.ook dieren poppetjes vindt hij geweldig.ik wilde niet een te groot cadeau.vind ik niet nodig.een loopfietsje is ook leuk!
Whaaaaaaaaaaaaaa ik typ dit gewoon vanuit mijn nieuwe huis, we zijn verhuist!! Poeh, eindelijk! Het is nog niet allemaal af, kleine dingetjes nog maar daarom kunnen we er wel wonen en dat komt nog wel. Heerlijk dit! Mukkie, wat spannend dat je weer gaat rijlessen! Ze zeggen dat je het niet verleerd maar lijkt mij wel eng om na 10 jaar ineens weer te gaan autorijden, succes morgen. Fijn dat je collega's zo behulpzaam zijn. Hopelijk ben je snel op de hoogte van de systemen enzo, lijkt mij erg irritant als je niet alles kunt. Zal eens naar die ark kijken, hier is de kleine man ook helemaal gek van dieren dus misschien is dat wel wat. Zat ook al te denken, hij heeft de toet toet garage om daar wat uitbreiding spul voor te kopen, maar dat ie daar nou echt wat mee doet, nee. Dus ja. Loopfiets heeft ie al, is inderdaad erg leuk, hij is er helemaal gek mee.
Wauw!wat super! Hoe voelt t nu in je huisje?eerste nacht??? Heerlijk, ff flesje wijn opentrekken en proosten! Haha!geniet evan hoor! Hier een fijn dagje met de kleine man broodjes bakken bij de kinderboerderij hier vlakbij.kwam daar nog een oud klasgenoot tegen!leuk hoor, oude herinneringen ophalen haha! Morgen rijlessen dus, spannend hihi!verder ben ik met planning bezig voor m'n klassen.geeft n goed gevoel! Hoe gaat t met de rest van de meiden?
@mukkie kan begrijpen je zo moe bent hihi is ook erg wennen natuurlijk @helise heerlijk eindelijk in jullie eigen huisje die kleine dingentjes komen wel af @ zo gisteren ben ik 30 geworden was wel een gezellige dag maar heb al dagen last van hoofdpijn n drukkend gevoel van hoofd naar kaak aaarrrg doet best zeer met wat paracetamol is het nog redelijk te doen niet alles is er weg mee maar het is dragelijker mijn weekend was ook wel leuk heb een heerlijk rustig weekend gehad en een heerlijke wandeling gemaakt straks alles weer lekker schoonmaken maar dadelijk eerst lekker kroelen in bed met mijn jongste dochter doen we eigenlijk elke maandag ochtend vind dat gewoon heerlijk en dan even wandelen ik geniet er wel van hihi wens iedereen een fijne dag
Mamav3hartendiefjes proficiat met je 30e verjaardag en fijn dat je ondanks je hoofdpijn kon genieten. Mukkie je doet het super hoor!! Helise ik wil foto's zien!! Heerlijk heh. Hier morgen naar de rechtbank voor de scheiding!
Zijn gisteren gaan uiteten bij de Griek. En mijn ventje had een hemd met colbert aan, wil ff de foto's met jullie delen.
one of kind dank je wel voor je felicitatie en wat een mooi fototjes zeg n echte knappe jongen heb je...
Mukkie, ja die fles wijn heb ik ook wel opengetrokken hoor, haha Eerst nacht was verrot, nieuw bed en andere omgeving + dat ik al geen goeie slaper ben = drama. Kleine man daarintegen heeft wel goed geslapen en uitgeslapen tot 10 uur vanochtend! Hoe ging je rijles? Mv3, van harte gefeliciteerd nog! Fijn dat je een geslaagde dag hebt gehad maar minder van je hoofdpijn.. One of kind, ja ik ga foto's plaatsen. Haal ze wel weer weg hoor als jullie ze gezien hebben Spannend morgen naar de rechtbank voor de scheiding, waar gaat het over? Leuke foto's, wat een heerlijk ventje heb je toch, een echt hartendiefje! Dit is in ieder geval vast een deel van de woonkamer:
Ik dacht laat k hier maar weer eens kijken Helise: gefeliciteerd met je huisje!!! Mv3: nog gefeliciteerd! Mukkie11: fijn dat het zo goed gaat en dat je een baan hebt! One of kind: wat een heerlijk mannetje! Geweldig! Succes morgen bij de rechtbank
@helise dank je wel meid wauw wat een mooi huissie daar mag je ook zeker trots op zijn hoor wauwie @mnonc dank je wel meid voor je felicitatie alles goed met jullie? @ o nee mijn oor is dicht wat is dat vervelend krijg hem gewoon niet open haha hoop dat ie snel open schiet kan daar totaal niet tegen hihi lekker avondje met mijn zoon die gaat dadelijk naar bedje heerlijk en ik niet veel later lekker eens op tijd wens iedereen een fijne avond toe