Ik vind zwaar om ineens alleen te zijn.

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Helise, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ben het wel met jou eens. Eerst zorgen dat je je eigen leven weer op de rit hebt en happy bent en dan verder kijken. En vooral, eerst oude hoofdstukken afsluiten en zorgen dat je alles verwerkt hebt. Als je dat niet hebt gaat een nieuwe relatie ook niet werken.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Was al bang dat het misschien verkeerd overkwam.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Helise wat erg dat je zo shit in je vel zit:(
    Dikke knuffel meid.

Over mijn pnd, mijn ex duwde me steeds verder erin.
    Was ook nog werkloos toen wij uit elkaar gingen.
    Moet zeggen dat het minder werd toen ik ging werken en het gewoon moest natuurlijk ( het werken heh)
    Hier zit het vaker ver weg nog wel, vanmorgen ff een rotopmerking van ha gehad.
    Omdat ik de kleine dus moet brengen anders kan ik aangeklaagd worden voor ontvoering.
    En die zei tegen me.
    Nou het is of je brengt hem niet, of je brengt hem wel en niet hier zeuren.
    Kleine heeft al weken last van zijn darmen en diarree , en hoopten op een briefje van de ha dat de kleine niet hoefde te gaan.
    Maar dat gebeurde niet.
    Moet zeggen dat ik toen ook het liefste huilde door die opmerking, ik kan nu gewoon niet anders ook al zou ik willen.
    Wetten in Be zijn heel anders als hier ivm niet brengen.
    Misschien had de man ook geen goede dag kan natuurlijk.

Misschien herkennen jullie dit ook?:
    Het ene moment kan ik heel gelukkig zijn / voelen en dan ineens heel verdrietig.
    Heel vreemd.

4. Lentebaby

Lentebaby Lid

27 mrt 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt ook helemaal. Eerst afsluiten en verwerken en dan eens kijken wat er mogelijk is. Dat is ook mijn intentie. Stabiliteit en een balans vinden. Ik ben een heel weloverwogen persoon en zal me dan ook niet zomaar in een relatie storten. Ik date af en toe met een man, het is gezellig, maar ter afleiding en we drinken een wijntje en het is prettig. Vriendelijk zonder druk.

Vandaag is het dan zover...mail van mijn ex. Hij heeft een ander en wil deze aan onze zoon voorstellen. Ze kennen elkaar VIER DAGEN en het is serieus. Toch van de pot gerukt? Niet te vergeten dat ex 1.5 week nog een lijmpoging deed, wanhopig was en zo graag weer bij elkaar wilde komen. En nu opeens dan weer dit. Het houd ook nooit op met hem. Hij blijft impulsief. Ik heb geantwoord dat ik het verstandiger vind dat zij eerst lekker gaan daten en het onderling onderzoeken voordat onze zoon hierin wordt betrokken. In een paar maanden kan heel veel veranderen, vooral met mijn ex.

Tja, boos teleurgestelde emoties maken nu plaats voor een bek vol tanden. Letterlijk flabergasted....vind het gekscherend en heb hem van harte gefeliciteerd met zijn nieuwe relatie. Maar komt op je kent iemand VIER dagen en al spreken van een serieuze relatie en die persoon voorstellen aan onze zoon...

Here we go again....and again...

5. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Wat een lul van een huisarts! Misschien dat ie niks voor je kan betekenen maar een beetje medeleven en begrip zou niet misstaan. Hoe is het verlopen dat je zoontje bij je ex was?

Ik herken het wel, mijn emoties schieten ook alle kanten op steeds. Vind dat echt ontzettend vermoeiend, haha. Vooral ook omdat het van het ene uiterste in het andere uiterste gaat lijkt wel.

Hier is de kleine man eerder naar huis gekomen vandaag. Normaal altijd om 17.00 maar hij had een kinderfeestje vanmiddag. Hij is wat ziekig dus we gaan er maar niet heen. Beetje verhoging, hangerig. Alles is nee en steeds huilen, zo ken ik hem niet. Vind het altijd zo zielig :( Oh en dan is ie nog nooit eens echt ziek geweest, volgens mij vergaat dan mijn wereld, haha :p

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hoi meiden

sorry ben even paar dagen niet geweest
    zo moe en ontdaan van vele dingen
    de ct scan was ook niet geweldig kreeg infuus erin en hij heeft hem op nieuwe moeten prikken was best pijnelijk
    woensdag krijg ik de uitslag ben zo benieuwd
    over dikke 1,5 week krijg ik uitslag van mijn uitstrijkje
    en de uwv is goed gegaan over 1,5 jaar kom ik weer terug bij hun
    ben daar dus echt wel blij mee dat ik nog even thuis kan zitten om alles te verwerken
    met ex heb ik amper contact alleen over de kinderen voor de rest niet meer
    heb hem gezegt ik er klaar mee ben om steeds de strijd te moeten aan gaan daar heb ik geen behoefte meer aan
    heb jullie verhalen gelezen maar weet even niks meer terug te reageren
    ben even op ik kom op jullie nog terug
    vind het allemaal vervelend
    hugs voor jullie allemaal

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Meiden, sorry, het is ontzettend druk nu op school en heb nog steeds moeite met bepaalde leerlingen en klassen.met ex is ook een heel verhaal!

Ik ga zsm reageren op jullie.denk niet dat ik niet geïnteresseerd ben maar kom niet aan schrijven toe...

Voor nu liefs!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mv3hartendiefjes dikke knuffel hopelijk is de uitslag goed!!!

Mukkie dat snap ik meid.
    Heb ook vaker geen tijd.

Hier heeft gisteren na weken waarschuwingen van mijn advocaat richting tp de deurwaarder beslag op het loon laten leggen vanwege achterstallig alimentatie.
    En ja hoor daar kwamen de dreigsmsjes.
    Dat ik alleen aan geld denk ( uhm hij heeft nog alles van ons samen qua geld en inboedel)
    En dat hij alles van me af gaat pakken.
    Toen dacht ik jeetje wat ben je toch een grote l*l , want dat geld is voor S en niet voor mij!

9. mv3hartendiefjes

@mukkie wij komen wel hoor sterkte met alles
    @one of kind jeetje wat is dat toch weer met ex net wat je zegt is voor je kindje erg hoor dat er dan zo gedreigt moet worden door je ex
    alles opschrijven hoor en de datum erbij zetten sterkte

@ pff morgen uitslag hoop het allemaal goed is
    ben als de dood maar komt wel goed ergens hoop ik:)

10. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mv3, wat fijn dat je nu weer even voor 1.5 jaar van het UWV af bent. Ik krijg binnenkort ook weer een oproep en knijp hem ook best wel. Ik wil dolgraag werken maar ik zit psychisch nog zo in de knoop dat ik hoop dat hun dat ook zien en mij de tijd geven om beter te worden.

Spannend, morgen dus de uitslag van de scan. Ben benieuwd!

Mukkie, ben benieuwd naar je verhaal, was ook te mooi om waar te zijn dat het bezoek van je ex goed zou verlopen. Rustig aan!

One of kind, jeetje meid wat een $%&($@$^*$#$ van een ex! Wat een lul! Alimentatie is verplicht! Of hij het nou leuk of niet vind, kom op zeg! En dan een beetje jou bedreigen. Bah! :x Ben je er bang van?

11. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    #431 Mukkie11, 19 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2013
    Dank meiden!ik lees al jullie ontwikkelingen...dreigberichtjes van ex...lekker hoor!bah!

Mv3 ik snap dat je moe bent van alles...wel prettig dat je voorlopig van het UWV af bent...nu kan je rust nemen en idd verwerken!

Helise hoe gaat het nu met je?wat minder emo?
    Pnd is niet niks!ik schiet zonder pnd al van de ene emo in de andere!

Is idd niet makkelijk nee...

Mijn ex was er dus vorige week.hij was in Brussel, zou op zondag komen en kwam toch niet, omdat hij gewoon niet op tijd vertrok vanuit Brussel...echt m'n mond viel open want hij was om half drie nog niet weg!als je dan je zoon zooooo graag wil zien, dan sta je toch vroeg op?

Toen op maandag was de afspraak om 11 uur.hij belde naar huis om 12.10 u dat hij zoooooo moe was en later zou komen....pffffff!dus hij zou om 3 u na middagslaapje komen.was hij er pas om 16.15u.
    Dinsdag zou hij zoontje mee op gaan halen van school.hij was te laat...

Woensdag ook weer anderhalf uur te laat!

Ik werkte en mijn ouders vingen op.ze hebben ex veel alleen gelaten met zoontje, bij ons thuis maar ook bij de kinderboerderij.maar ex verpest t zelf door steeds te laat te komen.ik krijg de schuld dat hij z'n kind niet vaak kan zien maar wat doet hij zelf?
    Bovendien loopt hij overal tegenaan, botst met z'n hoofd keihard tegen een speeltoestellen aan, z'n hand zit klem tussen de draaideuren, hij valt bijna, loopt zoontje omver...dus dat is echt niet te doen...en zelf ziet hij dat niet in!ok, hij kan niets doen aan zijn handicap maar bescherm dan je zoon...

ik heb hem de laatste avond flink de waarheid gezegd.dat hij niet eens t fatsoen kan opbrengen om op tijd te zijn!zegt hij doodleuk:ik heb zoveel te doen...

Ik schoot uit m'n slof:wat?t interesseert me niet wat je te doen hebt, je moet er zijn voor je zoon!!!maar de waarheid is, dat hij gewoon liever in z'n nest ligt...zoontje lief was de eerste dag helemaal blij met papa maar dag twee was de lol er al vanaf en dag drie keek hij nauwelijks om naar z'n vader...hij was vooral behoorlijk uit z'n ritme...

Donderdag ging hij weer terug in de vroege ochtend, naar Griekenland.zaterdag wilde hij skypen om 11u.meneer kwam niet opdagen en om half 1 kreeg ik een sms dat hij zooooo moe was van het vroege opstaan op donderdag(!!!) dat hij niet wakker was geworden...let wel:het is een uur later in Griekenland, dus hij werd wakker om half 2... Vandaag was hij er weer niet en kreeg ik n sms dat hij morgen wil skypen...zoontje zit wel een half uur te wachten!

En nu wilde m'n ex met mij spreken...ik zal wel weer de volle laag krijgen maar na dit alles ben ik er klaar mee!

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Sterkte morgen!!! Ik duim!

13. mv3hartendiefjes

nou mijn uitslag was ff schrikken word weer geopereerd mijn darmen zijn verschoven/gekantelt dus word weer met kijk operatie goed gelegt
    komt er een bloeding of wat ook dan worden dat dus grotere sneedjes
    weet niet precies wanneer ik word geopereerd zal paar dagen van te voren worden opgeroepen pff:)

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh bah meis wat schrikken.
    Dikke knuffel meid, het zit je ook niet mee heh!!

15. mv3hartendiefjes

dank je wel lieverd
    het zit inderdaad op het moment allemaal ff tegen maar slaan ons hier ook weer door heen al hoewel ik nu al de stuipen ervan krijg:(

16. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Oh bah, hoe kan dat nou weer? Knuffie..

17. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mukkie, hier nog steeds drie keer niks, emotioneel echt een wrak, bah. Ik word er echt doodmoe van.

Gisteren ook weer, moest om 13.30 werken en ex zou oppassen. Appt ie 's ochtends ineens af, want hij moest weg. Nou dan kan je mij niet gekker krijgen, ik denk dat ik alles goed geregeld heb en dan ineens nog zo'n stress om een oppas te vinden. Uiteindelijk heeft m'n moeder haar afspraak af moeten zeggen om op de kleine te passen.

En nu ik dat hier zo typ denk ik, is dat alles? Maak je je daar zo druk om? Maar echt, ik heb de hele ochtend zitten janken van de stress hoe ik dit moest oplossen en daarna omdat ik me zo ontzettend kut voelde omdat mijn moeder nu haar afspraak voor mij moest afzeggen.

Zucht..

Jeetje die ex van jou weet het ook wel weer te presteren zeg, mijn god. Dan zie je je zoon al zo weinig en dan heb je de kans en dan is in je nest liggen en andere zaken belangrijker. Geen woorden voor..

Wat betreft het skypen. Is het geen optie om je zoon gewoon al niet meer in te lichten van te voren? Ik bedoel, de afspraak gaat zo vaak niet door en hij zit zo vaak voor niks te wachten. Je kan hem toch zo bij zijn spel vandaan halen als papa er toevallig wel is?

18. mv3hartendiefjes

geen idee vind het ook best eng
    maar ja hopenlijk snel achter de rug
    jij onwijs veel sterkte meid
    is niet niks allemaal
    en dan nog is die ex die afbelt mannen soms ook
    hele dikke knuffel

19. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Wat heftig zeg!kan me voorstellen dat je er doorheen zit, zo'n vooruitzicht is ook niet echt tof...

Heel veel sterkte ook nu met wachten op wanneer je wordt opgeroepen...valt niet mee!

Knuffels!

20. mv3hartendiefjes

dank je wel lieve meid
    hoop dat de oproep ook snel zal zijn ben echt benieuwd pff vind het ook erg spannend allemaal;)
    ben wel als de dood maar ja dat zal wel normaal zijn

Deel Deze Pagina