Hier was t crisis dit weekend... Mijn ex beschuldigt mij alsnog van ontvoering.zegt dat ik niks doe aan het contact met zijn zoon.dat ik het niet stimuleer en ervoor zorg dat hij verder van zijn zoon vervreemdt... Bovendien zegt hij dat ik in een complottheorie geloof(???). Nu de waarheid...hij komt nooit optijd, hij accepteert niet dat ik voorlopig bij het bezoek van hem wil blijven, hij mag altijd zijn zoon opzoeken, hij is altijd te laat met skypen, zegt af of komt gewoon niet, ik zorg altijd voor een nieuwe afspraak...ik ben dus meer dan coöperatief!bovendien zorg ik voor leuke uitjes met ons kind.hij heeft alle vrijheid om met hem door te brengen maar laat het zelf afweten. Volgens hem is dat omdat hij zoveel te doen heeft wanneer hij hier is...wat??? Ga toch weg! Maar goed, hij zegt dat ik een rechtszaak ga verliezen omdat hij totaal geen probleem met zijn ogen heeft...(toen hij hier was, is zijn hand tussen de draaideur gekomen, is hij met z'n hoofd tegen een klimrek aan gelopen, liep hij de kleine omver,liep bijna tegen n rijdende tram aan, struikelde hij over wat speelgoed en een stoel en ik zie hem regelmatig met bulten en schrammen op Skype.hij geeft dan toe dat hij ongelukjes heeft...bovendien is hij van een trap gevallen drie meter naar beneden, daar was ik bij, met als gevolg, alleen maar een gebroken sleutelbeen gelukkig.hij heeft onwijs veel geluk gehad). Maar meneer heeft echt geen enkel probleem met zijn ogen!en wat vuil van mij om een zogenaamde handicap te suggereren! Een bord voor z'n kop heeft hij ook al dus...hij woont nu in een ruimte waar ze workshops doen, maar hij spaart heel veel geld voor de toekomst!ja die heb ik vaker gehoord... Toen neens begon hij in het Skype gesprek te zieken.eerst zei hij dat mijn advocaat gezegd zou hebben dat ik zonder toestemming van hem ben weggegaan en dat ik dus zijn kind ontvoerd heb...en daarna zei hij dat hij weet dat ik in mails aan Nederlandse vrienden heb geschreven dat ik weg zou gaan zonder dat hij dat zou weten... Dus dat zou betekenen dat mochten die mails bestaan, hij in mijn mailbox heeftingebroken. Mijn advocaat geeft uiteraard nooit zoiets gezegd, maar als hij zoiets gezegd zou hebben, dan is dat 0,0 bewijs.ik heb een papier met toestemming en ben weggegaan met toestemming van d vader van m'n kind.mails bewijzen niet dat ik zijn kind ontvoerd zou hebben.bovendien kan hij niet na ruim zes maanden en drie keer bezoek en regelmatig contact met zijn zoon, met mijn volledige medewerking, mij ineens gaan beschuldigen van ontvoering!dit kan niet.mijn advocaat zegt dat na zes maanden de vaste woonplaats her s bij mij in de gemeente waar we wonen.dit alles weet mijn ex niet.hij roept maar wat om mij bang te maken! Ik kreeg meteen die dag weer een mail.een heel ander gezicht.dat ik net bang hoef te zijn dat hij mijn kind van me gaat afpakken enz enz en dat ik dus in complottheorie geloof...blablabla. Ik heb hier ook contact met advocaten. Volgens hen sta ik heel sterk!gewoon laten gaan. Meiden ik was dus even afwezig.mn ex ziet dat het goed gast met me, dat ik werk heb, dat het ook heel goed gaat met ons kind hier, dat hij goed in z'n vel zit en op school gaat t ook heel goed!ons leven is hier. Wij hebben die sloeber niet nodig (sorry maar hij zag er weer zo onverzorgd uit!). Dit is dus zijn manier om mij uit balans te willen krijgen maar ik laat me niet kapotmaken!
mukkie ik wens je onwijs veel sterkte wat een gedoe allemaal denk aan je hoor denk ook beetje aan jezelf en zet soms even je verstand op 0 hoe moeilijk het soms ook zal zijn vanuit hier een onwijs dikke knuffel
nou lieve meiden ik wil jullie onwijs fijne pasen toe wensen hoop dat jullie gezellige dagen krijgen hier dadelijk met de kinderen naar mijn ouders zal vast en zeker gezellig worden ben nog niet gebeld voor de operatie dus ben erg benieuwd word onwijs spannend steeds
Meiden sorry dat ik een tijdje afwezig was! Veel gedoe weer.. Ex heeft zware bord voor zn kop ofzo, met zn vriendschapsverzoek op FB. Nu ik m niet accepteer, vragen zijn vrienden dat ook aan, terwijl tijdens onze relatie mochten we absoluut niet bij elkaar in de vriendenlijst staan! Verder heb ik EINDELIJK een postadres!!!! duurt nu nog 3 weken en dan kan ik een uitkering aanvragen eindelijk! Als ik nu een uitkering had gehad had ik zo'n leuk appartementje gevonden maar helaas geen geld= geen woning. Makelaar was niet bereid nog even te wachten. Bij vriendin gaat het bergafwaarts, steeds meer spanningen en ze ziet me liever nu dan morgen gaan heb de tijd gekregen tot mn uitkering rond is. en waar ik dan heenga? tja.. geen idee! Crisisopvang zit vol.. Mv3: jeetje een operatie?? Balen! Mukkie: Wat een *@#$!!!! Laat je niet uit het veld slaan door hem, sterkte de komende tijd! Al twijfel ik er niet aan dat t goed komt! Helise: lastig hoor die pnd. Hier zelf al sterk wisselende emoties, om onzin kan ik een uur lang huilen.. Hopelijk kom je er snel bovenop en geeft t UWV je nog even de tijd!
Mukkie wat een domme vent zeg... Ze denken soms echt dat ze weet ik wat gevonden hebben om je te raken hé! Mijn ex begon vorige week weer over "de glazen koepel". De rechter had dat destijds eens tijdens een zitting gezegd, dat ik mijn zoontje niet onder een glazen koepel mocht zetten. En nu gebruikt ex dat wanneer hij vindt dat ik dingen zeg die hem niet aanstaan. Vorige week ging het bv. over dat ik hem van mijn kind wil weghouden enzo, en dat hij diep teleurgesteld is in mij Gewoon omdat ik zei dat ik niet graag heb dat de kleine veel chocola eet e.d. (hij zou Pasen doen deze week als de kleine bij hem is) En aangezien mijn zoontje met Sinterklaas de hele avond/stuk van de nacht geweend heeft van de buikpijn en zei dat hij heel veel koekjes en chocola had gegeten bij z'n "papa", heb ik hem daar nog eens aan herinnerd. Maar volgens ex heeft kleine er helemaal niks gehad van koekjes of snoep hoor! Toen ik zei dat zoonlief dit zelf zei van wel gegeten te hebben antwoordde hij dat ie wel een koekje had gehad, maar eentje zonder chocola! Ja hoor, en in de Sint geloof ik ook, jeetje zeg. Ben niet dom hoor. Maar soit Het ging over jou dus haha. Die vent heeft helemaal niks te zeggen, hij is elke keer te laat, en als ie beweert toch niks aan zijn ogen te hebben, dan zal hij er vast ook geen probleem mee hebben als hij in NL een controle ondergaat door een oogarts! Jee zeg, van de trap vallen ed, zelfde geld heeft ie op zo'n moment je zoon vast en ligt die er onder! Onverantwoord! Mv3, succes als je de ingreep krijgt! Kan je weinig tips geven, heb het zelf nooit gehad. Maar vooral niet teveel stressen! (of proberen althans ) Mnonc jee, stomme situatie :s wel fijn dat je nu uitkering kan krijgen! Nog heel even en dan kan je ook eindelijk weer verhuizen! Ik woon ook alleen en kom ook (soms wel maar nipt) rond, maar het is te doen. Eigen plaats doet al veel, die hele luxe hoeft dan ook nog niet. Ik duim dat je snel verder kan!
Dankjulliewel meiden! Jeetje meisje89 dat slaat idd nergens op! Hopelijk krijgt je zoontje niet veel chocola binnen, want het s nergens goed voor en al helemaal niet als je zoontje buikpijn ervan krijgt pff.. En dan ontkent je ex t ook nog! Lastig hoor...
@meisje89 jeetje ook lekker dan hij lekker onkent net of je zoon daar over zou liegen hoop hij er niet veel last van zal krijgen dank je wel voor je steun
Meisje bah volgens mij gaat het toch overal zo heh. Hier hetzelfde altijd. En iets halen wat hij lekker vind is blijkbaar te duur en krijgt de kleine de hele dag brood met fetakaas na ja. mv3hartendiefjes Ik ben heel benieuwd wanneer je voor de operatie zult moeten gaan Mukkie die exen met hun zuiders temperament heh!! Helise hoe is het nu met je meid? Misschien zien jullie al wat in mijn banner Ik had vorige week contact opgenomen met het zh waar S is verwekt en gevraagd naar mijn reservering van het zaad. Maar tegenover vorig jaar bleek dat ineens ongeldig. Nu heb ik 7 mei een afspraak met mijn fert arts en ga ik alles eens navragen bij hem en vragen wat mijn opties/ mogelijkheden zijn. Ook een gesprek gehad met mijn ouders en zij steunen me. EN zeiden ook hier is genoeg plaats dus komt goed. Maar ik weet niet of ik toch naar de psycholoog moet en dan hopen dat ik door mag. Ik zou graag eind dit jaar begin/ zomer volgend jaar willen starten voor een brusje. En dan is de kans op een huisje ook stuk groter.
One of kind: gaaf! Hoop dat je idd zo door kan! Ben heel benieuwd hoe t gaat lopen. Hoe s t verder met je?
Ja echt zielig dat ie liegt over zoiets, zoontje schreeuwde van de buikpijn, echt erg! Hij moet donderdag en vrijdag weer gaan, hopelijk valt het wat mee... Vrijdagavond blijft ie nl. bij m'n schoonzus/broer/m'n nichtjes slapen dus zou zielig zijn als hij dan niet eens met hen zou kunnen spelen omdat ie ziek is van de chocola! One of Kind: super zeg Ik heb hier ook al eens laten vallen dat als ik over 2j niemand heb, ik het ook alleen doe. Maar hier zijn ze daar niet zo fan van merk ik. Ze blijven nog van "ja, wacht maar, je vindt wel iemand" of: "voor een kind moet je met 2 zijn hé!" en dan zeg ik "nee hoor" en dan zie ze al verschrikt kijken van ... ze gaat dat echt doen hé Ze weten nl. dat als ik iets echt wil, ik er gewoon voor ga, eender wat ze zeggen Zoontje kan nu ook bij hen terecht en is echt niet heel vaak, doe nu ook alles alleen dus het maakt weinig verschil dan vind ik. Heel veel succes bij de fert. arts!
one of kind ik hoop alles mag gaan zo als je zou willen spannende tijd weer ben ook heel benieuwd wanneer nu alles een rond is en ik gebeld word meisje89 hoop dat hij een leuke tijd heeft gehad zonder buikpijn en er geen gelieg is @ jeetje heb zieke boeg gehad de ene na de ander werd ziek overgeven en diarree nu hebben ze het alle 3 gehad en allemaal maar 1 dag raar eigenlijk allemaal ben benieuwd
Meiden ik leef nog maar zit vanwege familieomstandigheden alweer anderhalve week aan de andere kant van het land. Heb wel alles gelezen maar om op jullie allemaal te reageren is geen doen via m'n telefoon. Maar ik leef met jullie allemaal mee! Mnonc, wat ben ik blij voor jou dat je eindelijk een postadres hebt! One of kind, super meid, fijn om dat je ouders achter je keuze staan en je steunen! Mv3, beterschap met je kindjes!
Zo, ben weer lekker thuis. Of nou ja, lekker.. Zie ineens dat ik morgenochtend een afspraak heb met de psycholoog dus schiet natuurlijk weer enorm in de stress.. Niet mezelf op voor kunnen bereiden, had eigenlijk andere plannen, nog geen oppas voor zoon geregeld enzovoorts. Nu was die oppas niet zo'n probleem, hij kan zo bij ex terecht en die heeft hem natuurlijk ook anderhalve week moeten missen dus komt mooi uit. Alleen ja, dan moet ik hem wel bij zijn ouders brengen want daar is ex. Leuk, de afspraak was dat ik hun pas weer onder ogen zou komen als ik het aan zou kunnen omdat ik nog steeds enorm veel verdriet ervan heb dat ze mij zo in de steek hebben gelaten. Nou wil ex zoon ook nog hebben tot en met zaterdag. Logisch, snap ik ook helemaal, hij heeft hem anderhalve week niet gezien en vorig weekend was officieel zijn weekend en heeft ie zo aan zich voorbij laten gaan omdat wij aan de andere kant van het land zaten en de situatie niet anders was. Top van hem natuurlijk om daar niet moeilijk over te doen. Maar ik kan mijn kleine mannetje gewoon niet missen, ik kan er echt niet tegen en zit heel de avond alweer te janken. Ik weet gewoon echt niet hoe ik die dagen door moet komen. En als ik dit zelf zo terug lees denk ik, mens maak je niet zo druk. Maar ik haat het zo dat mensen mijn gevoelens niet respecteren en dus over mijn grenzen heen walsen en ik haat mezelf omdat ik het ook nog toe laat ook. Maar nee, volgens ex dacht ie altijd aan mij dus ik moest ophouden zo te doen. Ja je dacht zeker ook aan mij toen je vreemd ging? Dat laatste dacht ik, heb ik maar niet gezegd Maar al met al, het gaat geloof ik niet zo goed met me op het moment. Steeds paniekaanvallen, afgelopen nacht zelfs zo erg dat ik er van moest overgeven. Nou dit zal ook wel weer een leuke nacht worden want ben doodsbang in mijn huis, alleen 's nachts trouwens, en voel me er niet veilig. Daar is totaal geen aanleiding voor maar ik ben zo bang dat er ingebroken word en er dus iemand in mijn huis komt en misschien zelfs mij of de kleine wat aandoet. En uberhaupt ben ik erg bang dat de kleine wat overkomt, hij is alles nog wat ik heb. Het idee dat hem misschien iets overkomt en hij er niet meer is.. Ik word er gek van, ik kan aan niks anders meer denken. Hij is alles waarvoor ik leef. Niet dat jullie hier wat mee kunnen maar het is wel even fijn om van me af te schrijven, ondanks dat het niks helpt. Ik hoop dat mijn psycholoog morgen actie gaat ondernemen want dit gaat van kwaad tot erger en komt niet goed zo.