Ik vind zwaar om ineens alleen te zijn.

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Helise, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Tp is tegenpartij:p

2. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Haha lol :D Dat had ik er niet van kunnen maken ;)

Ja ik kan me voorstellen dat jou moeder het daar moeilijk mee heeft. Maar goed, je hebt wel gelijk vind ik en snap dan ook dat je dat tegen je moeder hebt gezegd.

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh okee :D had ik ook niet kunnen bedenken haha :p

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

tjee dat een mens zo ziek kan zijn
    kom niet vooruit vandaag lijkt wel of mijn brandertje echt op is vandaag
    maar ik moet straks moet de vaatwasser zeker even doen en koken voor mijn moppies lekker vers eten altijd gezond
    maar wat voel ik me ellenig
    wil zo graag jullie antwoorden maar de puf en mijn moed is er even niet
    ben op
    er zullen wel meerdere dingen spelen natuurlijk maar ja komt er vaker later uit

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heel veel beterschap meid:(

Ja de term tp gebruik ik hier thuis en bij de advocaat.

6. annabel1985

9 apr 2013
    27
    0
    0
    NULL
    nijmegen
    hoi jeetje wat een verhaal. ik ben zwanger en moet het alleen gaan doen daar ernstige omstandigheden en hou mijn hart vast. jouw verhaal greep me aan>als je ooit een keer een luisterend oor nodig hebt dan mag je me altijd aanspreken. sterkte

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Beterschap Mv3!!

Annabel, jeetje ook heftig hoor, sterkte!

8. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Krijg net een brief binnen van het UWV dat mijn ziektewetuitkering stopt per 3 mei.. :( lekker op tijd he? Nu kan ik binnen drie weken ervoor gaan zorgen dat ik een ander inkomen krijg. Heel fijn voor iemand die het psychisch sowieso al niet trekt.

Ik heb gelijk gebeld met het UWV, als ik vond dat ik niet kon werken moest ik maar een wia aanvraag doen. Joh, dat heb ik vorig jaar al gedaan. Nee mevrouw, die is toen niet in behandeling genomen, nu geld ie niet meer. Nu opnieuw een aanvraag gedaan maar ik moest wel rekening houden met het feit dat het 8 weken kan duren voordat het in behandeling genomen word. Nou heeeeeeel fijn kan ik je zeggen als je uitkering over 3 weken stopt.

Idem voor WW, kan ik ook wel aanvragen maar ook die 8 weken weer voordat het in behandeling genomen kan worden. Dan erbij moet je dan beschikbaar zijn voor werk en ben ik dat? Nou nee, ik zit niet voor de gezelligheid in de ziektewet.

Maar goed, al met al heb ik gewoon helemaal geen keus en is mijn enige optie om werk te zoeken via een uitzendbureau die wekelijks betaald om geen betalingsachterstanden of schulden te krijgen. Oh ja, en dan ook nog maar hopen dat ik dat lichamelijk en psychisch trek en dat ik oppas heb voor mijn zoon.

Tjonge, wat moet ik nou? :(

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mv3hartendiefjes schreef in een ander topic dat ze verplicht zijn je een voorschot te geven voor iig je huur en levenskosten.
    Bij de belasting of gemeente las ik.
    Dus zou dat eens gaan doen!

Wel echt heeeeeeeeeel erg kl*te!!!

10. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    ik sta er ook alleen voor ben nu ruim 2 jaar alleen staande moeder geweest me ex keer ook nooit naar ze kinderen om toen kreeg hij vorig jaar januari kanker wat niet te genezen was daar is hij dus 10 januari dit jaar aan overleden heb nu gelukkig een hele lieve vriend die wel om mijn kinderen geeft
    er komen betere tijden als is het nog steeds zwaar soms
    hoop dat je jesnel beter voeld

11. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Oh en wat ik vanacht trouwens mee maakte!! Echt ik heb 75895485 kleuren stont gescheten..

Ik word wakker van gerommel. Kijk ik uit mijn slaapkamerraam, staat er naast mijn huis een vreemde auto met een draaiende motor. Stappen daar vervolgens 3 mannen uit. Nou echt, ik had het niet meer, ze liepen recht op mijn achterdeur af. Dus ik alle lampen in huis aan gedaan en toen liepen ze weg, achter de coniferen langs en kon ik ze niet meer zien.

Vervolgens rijd die auto ook weg, draait en gaat op de andere hoek van de straat staan. Komt er weer een andere auto aan, die gaat weer naast mijn huis staan. Die rijd op een gegeven moment ook weg, komt er weer een andere auto aan! Zo bleef het doorgaan.

Ik in alle angst mijn ouders gebeld en mijn vader kwam eraan, die was er binnen 10 minuten. Komt die aanrijden, lopen er net weer twee nieuwe mannen richting mijn huis dus mijn vader stapt uit en loopt er heen. Blijkt een van die mannen van de politie te zijn. Later blijkt de rest ook politie te zijn, allemaal gewoon in burger, met burgerauto's. Maar goed, wat er was wouden ze natuurlijk niet zeggen maar ik hoefde niet bang te zijn want ik was veilig ;) Gaan ze bij mijn overburen zo de tuin in, schutting open, overal aan het schijnen met zaklantaarns.

Nou wij naar binnen, 5 minuten later: komt er een vreemde auto aanrijden, geschreeuw!! En overal komen ineens met bosjes politie in burger vandaan. Die man in de auto moest zijn motor afdoen, uitstappen en zijn handen op het dak leggen, werd toen gelijk geboeid en afgevoerd.

Het is duidelijk dat ze dus die persoon zochten maar waarvoor en hoe en wat wouden ze natuurlijk weer niet vertellen, flauw ;)

Maar goed, allang blij dat het dus politie was en geen inbrekers zoals ik in eerste instantie dacht want ik denk dat ik dan nooit meer een oog dicht zou doen..

12. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    wat een verhaal zeg zou in paniek raken weet niet wat ik zou doen maar in ieder geval niet naar buiten denk ik heb verder ook geen cfamilie hier
    gelukkig liep alles goed af

13. mv3hartendiefjes

jezus @helise wat een nacht zeg
    zou hem ook vele kleuren gescheten hebben pff
    hoop je vanavond nog lekker kan slapen bbrrr en dan ben je alleen jeetje meid
    knuffel

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh jee helise wat was dat joh!! Ik zou ook suuuuper benauwd zijn en niet eerst iemand bellen maar gelijk politie lol :D

Ukky welkom!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Helise brrrrrrrrrr was ook niks voor mij hoor!!!

Ukky welkom hele situatie ook zo te lezen.
    Maar gelukkig nu een lieve nieuwe vriend.

Meisje hoe is het nu bij jou?

En mukkie bij jou?

mv3hartendiefjes, hoe voel jij je nu meid?

16. mv3hartendiefjes

@one of kind nog steeds onwijs beroerd pff dit heb ik nog nooit zo lang gehad
    krijg er zelfs nu koppijn van bleh bijna weekend dus dan kan ik flink uit zieken dat is dit keer een voordeel:)

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hier gaat ie, heb vakantie :) Zoontje is wel heel druk en luistert slecht pff. Zit hele tijd de katten te irriteren. Daarstraks had ie de stoel achter de zetel gezet, sprong ie over de rugleuning zo de zetel in vanop die stoel :$:$ niet normaal joh!! Lag er bijna nest, de gek. Schrok me kapot

18. mv3hartendiefjes

@meisje89 o jeetje dus een hele drukke boel bij jou
    hopenlijk heb je dadelijk wat meer rust
    kan begrijpen je eigen kapot ben geschrokken zou ik ook hebben
    fijne avond voor straks

19. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Jeetje ukky, wat een verhaal! Wel fijn dat je nu een nieuwe vriend hebt.

Mv3, beterschap, vervelend zeg om steeds ziek te zijn of zieke kinderen te hebben!

Meisje, wow, ja daar zou ik ook van schrikken!

Hier is de rust weer wedergekeerd gelukkig en omdat ik weet dat het politie was en dus geen inbrekers oid ben ik niet echt banger als anders en heb ik vanacht gewoon redelijk geslapen.

20. mv3hartendiefjes

@helise ja word je niet goed van dan de kinderen en dan mama haha zo blijf je aan de gang zal blij zijn als het weer echt geheel weer omslaat..
    gelukkig al de rust is weder gekeerd

Deel Deze Pagina