Ik vind zwaar om ineens alleen te zijn.

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Helise, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Spannend! Hoop dat je snel herstelt!

Pff ik voel me echt rot! Ben ook zo moe door alle emoties! Ook weinig puf met Sam iets te doen maar wel belangrijk voor hem.

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Even alles weer bijgelezen!
    Had ff geen kracht om het bij te haden *schaam schaam*

Elsie welkom! En veel sterkte.. Goed dat jullie nog wel zonder ruzies met elkaar omgaan.

Mv3: alvast heel veel sterkte donderdag! Fijn dat er iemand voor je is die je ook helpt met de kids.

Helise: je ex is idd lekker bezig! Fijn dat t slapen nu wel beter gaat.

One of a kind: wat ontzettend balen van het donorzaad :( hopelijk kan er tch iets geregeld worden meis.

Bij mij komt er weet stukje bij beetje schot in.. Donderdag al intake voor bijstandsuitkering. Leger des heils gaat gelukkig mee dus das erg fijn.
    Belastingdienst gaat ook achter mijn achterstallig kgb aan. Rekeningnr is niet bekend dus al sinds mn meisje er is krijg ik al geen kgb.
    En verder.. Tja zie t andere topic.
    Wil ook weer naar de huisarts. Ik heb zowel met autorijden als fietsen als skeeleren soms een paniek aanval. Heel snel een benauwd en angstig gevoel :( vind dat niet bepaald normaal.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mnonc ik las je andere topic echt heel erg!!

ik heb na de geboorte van sam ook heel erg last gehad van paniekaanvallen, echt niet leuk!

pff wat een rot dag, veel huilen vandaag:(

4. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Pfieuw, vanochtend telefoon gekregen dat ik een voorschot krijg op mijn nieuwe uitkering, dus gelukkig zit ik straks niet ineens zonder inkomen.. Alleen als uiteindelijk blijkt dat ik straks geen recht heb op deze uitkering moet ik alles terug betalen. Maar ja, dan heeft mijn kind in ieder geval eten gehad en heb ik mijn vaste lasten kunnen betalen en daar iig geen achterstand.

Mv3, spannend meid, logisch dat je in de zenuwen zit. Heel veel succes en sterkte en ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!

Elsie, logisch dat je je rot voelt.. Het is ook niet niks allemaal. Lekker uithuilen en veel praten.

Mnonc, ik zal eens naar je topic kijken zo. Wat fijn dat er eindelijk schot in de zaak zit wat betreft je uitkering en dat je KGB terug zou kunnen krijgen. En die paniekaanvallen zijn echt verrot.. Weet er alles van.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik mis hem gewoon! Alles... Wat moet ik nou?

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elsie bel hem en zeg hem dat!
    Als jullie nog van elkaar houden is het misschien toch iets om voor te vechten!!

Mnonc meis ik las je topic en heb ook gereageerd ik hoop dat alles opgelost raakt maar het heeft echt tijd nodig.
    Wel fijn dat je kgb enz gaat krijgen.

Mv3hartendiefjes heel veel succes en beterschap meid.
    Ik hoop dat alles goed mag gaan!

Helise hoe voel jij je meis?
    Wat fijn dat je toch een voorschot krijgt, kan toch ook niet zomaar heh pffffff.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik mis hem wel, maar meer omdat ik het voor sam zo erg vind en ik het gevoel heb mijn beste vriend kwijt te zijn, ookal gaan we nog goed met elkaar overweg... het moet gewoon allemaal een plekje krijgen.

vanmorgen met sam gezwommen, wel ff lekker afleiding. vanmiddag ff de gemeente bellen over bijstand enzo hoe dat nou allemaal gaat werken.

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

poeh meiden ben zo zenuwachtig als de pest pff
    alles zo snel opruimen en klaar zetten
    snel schoonmaken mijn laatste wasje ff vouwen en dan naar mn familielid waar ik verblijf
    ben echt op van de zenuwen en dat heb ik niet snel
    ik wens iedereen onwijs fijne dag toe

@elsie heerlijk ff met sam gezwommen daar zal die vast en zeker van genoten hebben

9. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mv3, kan het me voorstellen meid, weet nog heel goed hoe mega zenuwachtig ik was afgelopen december toen ik aan mijn voet werd geopereerd. In het ziekenhuis, voor de operatie aan, krijg je wel een pilletje om rustig te worden. Ik voelde toen helemaal high en moest echt constant lachen :)

One of kind, ja hoe voel ik mij? Das eigenlijk best een goeie vraag. Aan de ene kant wel goed maar heb zoveel stress vanwege de financiën, das echt heel vervelend. Maar voor de rest gaat het eigenlijk wel goed. En met jou?

Elsie, dat gevoel herken ik heel erg. Je bent niet alleen je vriend kwijt maar ook je maatje. Iemand waarmee je alles deelde. Nou heb je natuurlijk wel je ouders en je vrienden enzo maar ik vind dat toch anders. Tja, dat heeft echt tijd nodig..

Nou vanochtend de brief gehad van het UWV, voorschot is toegekend. Wel dikke 100,- euro minder in de maand maar boeiend, ik kom in ieder geval nu niet in de problemen :) Net werd ik gebeld en moet 7 mei op gesprek bij de arts voor een wia uitkering. Ben benieuwd..

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mv3 spannend hoor hoop dat het allemaal goed gaat.

@helise balen 100 euro minder, maar je kan idd je vaste dingen betalen...

vanmiddag bij de gemeente geweest, ingeschreven hier en papieren gekregen voor een bijstandsuitkering. wat een invul gedoe zeg! en moet mijn digd code hebben, en die staat als het goed is in mijn agenda en die ligt in mijn oude huis... maarja ik ga sam toch nog naar de psz brengen daar dus dan ga ik dat daar wel regelen. vind het allemaal best lastig!!

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@helise o jeetje high worden van een pillentje dat is nog eens n goede hihi
    100 euro minder is niet fijn maar gelukkig kan je wat dingen betalen
    dank je wel
    @elsie bedankt meid

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vandaag een best goeie dag.

hij zou vandaag komen voor sam, maar te druk met werken dus word het morgen. heb al gezegd tegen hem dat ik graag wil praten over hoe het verder gaat met de omgang tussen hem en sam.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mv3 succes vandaag! en met het herstel!

@de rest hoe gaat het?

hier best goed, af en toe wel momentje dat ik het moeilijk heb maar dat lijkt me logisch!

sam vanmorgen op school geweest, kreeg alvast het cadeautje mee voor moederdag, alleen heeft sam het al open gemaakt gekkie. morgen breng ik sam naar papa en blijf ik ook eten kunnen we ook even over de verder omgang met sam hebben. geen ruzie gelukkig echt fijn.

14. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Elsie, fijn dat er geen ruzie is idd. Blijft je ex in jullie huis wonen? Hopelijk hebben jullie een goed gesprek morgen en komen jullie eruit wat betreft de omgangsregeling.

Mv3, ben benieuwd hoe het gegaan is vandaag.. Hoop dat het goed gaat!

Nou hier gaat de kleine man vanaf morgen naar zijn vader tot en met zondagavond. Ik heb gelukkig een druk weekend dus ik zie er deze keer niet zo tegenop :)

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mv3 ik ben ook benieuwd hoe het nu met je is?

Elsie is heel normaal hoor en vooral omdat bij jullie de liefde gewoon anders is gelopen en er geen "haat" nu is tussen jullie.

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@helise hij blijft er idd wonen het is zijn huis.

ik heb ook geen werk helaas, dus moet op zoek en formulieren voor bijstandsuitkering liggen klaar, moet ik me aanmelden bij het uwv doet digid het niet grrr...

vind het heel lief hoor dat ik bij mijn ouders mag wonen maar het zorgt wel voor irritaties af en toe... ben gewoon niet meer gewent bij mijn ouders te wonen en zeker niet met kind.

17. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Elsie, ja daar weet ik alles van. Ik heb een maand of zeven met de kleine man bij mijn ouders ingewoond en dat is echt niet makkelijk nee.. Praat erover met ze, voor hun is het ook niet makkelijk en ze zullen alles doen met de beste bedoelingen.

Geef aan wat jou grenzen zijn, en wat je wel en niet wilt wat betreft Sam, dat kan al een hele hoop irritatie schelen.

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@helise dat ga ik ook zeker doen.

vanmiddag sam naar papa brengen en mijn ouders gaan zondag op vakantie dus komende week heb ik het huis alleen samen met sam, volgende weekend gaat sam ook naar papa, best moeilijk dat ik dan helemaal alleen ben!

aanmelden bij het uwv lukt niet, moet met digid en dat werkt nu niet! ben al bij het uwv geweest maar daar kan je je niet aanmelden, wat ik wel best vaag vind maargoed niks aan te doen.

19. Zafina

Zafina Lid

2 jan 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    #579 Zafina, 27 apr 2013
    Laatst bewerkt: 27 apr 2013
    Dag meiden,
    Ben hier sinds lange tijd weer, had me een tijdje terug 'aangemeld' bij t clubje maar ondertussen erg druk gehad met mijn (inmiddels) dreumes, hij is pas 1 geworden en dat geregel omtrent de verjaardag en ook nog de vader van mijn zoontje die alles op alles zette om me terug te krijgen.. bloemen sturen etc. Ik wilde niet en heb hem telkens afgwezen maar merkte dat hij veranderd was en wilde het toch nog een kans geven.. erg naief van me, natuurlijk had ik kunnen weten dat als hij in 4 jaar tijd dat we een relatie hadden niet veranderde dat nu ook niet zou doen. En helaas viel hij na een paar weken weer terug in oud gedrag... hoop loze beloftes dus weer en heb hem weer de deur gewezen want merkte dat het dezelfde kant op ging.. ruzies, irritaties, ik gestrest, ging weer veel meer eten terwijl ik juist net 10 kilo kwijt was.. in andere woorden, ging weer helemaal de verkeerde kant op, en omdat ik wist dat ik prima op mijn eigen benen kan staan en alleenstaand gelukkiger was met mijn zoontje samen heb ik er ook net zo makkelijk weer een punt achter gezet.

@Helise; toevallig heb ik ook een aanvraag lopen voor wia... mijn ziektewetuitkering loopt in Juni af dus heel spannend allemaal, ik snap je helemaal dus ik hoop en duim voor je dat de uitkering toegekend wordt. Waarom kun jij (gedeeltelijk) niet meer werken, als ik vragen mag? als je dat niet wilt vertellen begrijp ik het helemaal hoor :) En is het allemaal gelukt met de verhuizing, dat was in januari ergens toch?

@Elsie; welkom, fijn dat jij en ex niet mer ruzie uit elkaar zijn gegaan.. ook al blijft het pijnlijk natuurlijk. en dat jullie goed met elkaar overweg kunnen, is heel belangrijk zeker voor jullie zoontje.

Heb verder niet alles terug gelezen, was iets teveel aangezien ik hier lang niet ben geweest. :)

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zafina het is zeker fijn geen ruzie te hebben.

gister sam dus naar papa gebracht en hij was erg blij! samen gegeten en hem in bad gedaan en naar bed, toen nog even gepraat en weer naar mijn ouders gegaan.

vanmorgen heel even gebeld met sam alles ging goed. vanmiddag met vriendinnen een high tea gehad was erg leuk! en vanavond gezellig naar een vriendin toe! morgenochtend komt sam weer terug.

Deel Deze Pagina