Fijn dat ie er begrip voor heeft! Ik heb mijn zoontje vorig jaar ook thuis gehouden. Moederdag hoort ie bij z'n mama te zijn vind ik..
Ja vind ik ook hoor, en vaderdag uiteraard bij zijn vader als ex dat wil. Staat ook zo in het ouderschapsplan maar was toch een beetje bang dat ie moeilijk zou gaan doen. Hoe gaat het met jou?
Hier ca va. Vorige week examens gehad en stage, vandaar dat ik even niet hier ben geweest Nogal druk gehad en was echt moe na een dag werken Nu hele week geen les gehad (maandag was laatste stagedag). Even bekomen! En voorbereiden op een bestelling taarten en cupcakes voor volgende week donderdag Zit ook op een datingsite sinds ... 3 weken nu geloof ik. Wat mensen leren kennen Is wel eens lollig voor afwisseling! Alleen.... zag ik opeens m'n vader tussen kennissen staan :s leeftijd stond 45 terwijl ie 56 is, en single ipv getrouwd.. Heb toen eerst aan hem gevraagd wat ie daar deed, en hij zei dat ie gewoon wou zien wat voor mensen daar op zitten, hij had toch tijd (verandert binnenkort van werk, en verveelt zich blijkbaar nu op z'n nog huidige job) Had hem gezegd dat ofwel hij het aan mama moest vertellen of dat ik het zou doen... Mama weet het intussen ook maar hoe het nu verder is heb ik geen idee van.. Vind wel dat eerlijkheid het langst duurt. Voor de rest kijken ze maar hoe ze het doen, denk dat mama zelf even moet bekomen en ze zal ons wel wat zeggen als ze het zelf ook wat heeft kunnen laten bezinken. Hoop alleen maar dat ie echt niet wist wat voor site het was en dat hij niet met vrouwen heeft afgesproken of zo ... Zou wel echt balen zijn
@meisje89 ik las je topic daar over idd! zou ik echt erg vinden! @helise fijn dat je ex het niet erg vind! sam is met moederdag ook gewoon bij mij en met vaderdag bij papa, in dat weekend vieren we ook sam zijn verjaardag. morgen gaan sam naar zijn papa en dochter van papa is er dan ook die is 5, zijn toch broertje en zusje he... maandagochtend ga ik hem dan weer ophalen... zal mijn kleine ventje wel missen! zaterdag ga ik met 2 vriendinnen naar de bios en ff wat eten maar voor de rest nog geen idee.
Meisje, hoe zijn je examens gegaan, ben je nu klaar met studeren? Ja joh, las het in de lounge, had ook gereageerd. Vind dat je goed gehandeld hebt hoor. Inderdaad, eerlijkheid duurt het langst. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen en of de waarheid boven tafel komt. Ik vind het namelijk raar dat hij zegt daar op te zitten om te kijken wat voor mensen er op zitten en al helemaal omdat hij liegt over dat hij getrouwd is en zegt dat hij jaren jonger is. Maar hoe voel jij je daaronder? Veel stress ervan of kan je het wel langs je neer leggen? Lijkt mij lastig joh.. Zou denk ik in alle staten zijn als ik mijn vader daartussen zou aantreffen en niet eens eerst verhaal bij hem had gehaald maar gelijk mijn moeder had ingelicht.
Ben nog niet klaar met studeren nee, na dit schooljaar nog 2 jaar te gaan! En ja ik was geschrokken ja. Had hem al tussen mijn kennissen zien staan maar kon niet via gsm op zijn profiel. Toen ik dus eenmaal zijn profiel toch kon zien via pc werd ik ook wel effe gek hoor... Heb raad gevraagd en nadenken nadenken van hoe het best aanpakken. Dingen afwegen ... Niet aangenaam iig ! Was er ook even niet goed van en mijn mama toch ook niet. Die schrok toch ook wel. Gisteren aan de telefoon klonk ze precies wel anders dan normaal. Heb de indruk dat ze het er pas woensdag over gehad hebben. Ga proberen er mij zo weinig mogelijk van aan te trekken tot ze zelf er over begint. Niet altijd makkelijk maar is wel het best denk ik dat ik wacht tot zij er ook klaar voor is. Voor de rest, ben nog steeds aan het wachten op mijn uitkering van vorige maand... Nog 1200 euro heb ik. Als dat op is dan ben ik failliet dus hoop dat het snel komt!! Heb nl. Herinneringen liggen van elektriciteit maar durf dat nog niet betalen, stel dat ik nog langer moet wachten eer ik geld krijg dan heb ik dadelijk niks meer om te eten of zo!
@meisje 2 jaar is nog best een tijdje! wat studeer je? ik hoop echt zo dat ik me komende week kan aanmelden bij het uw, want dan gaan ook pas de 28 dagen van verplicht opzoek naar werk in en kan ik me daar mee bezig houden, als ik inkomen heb kan ik ook echt voor een eigen huisje gaan. al reageer ik nu wel erop hoor want anders duurt het nog langer! en als ik dan over een tijdje een eigen plekje heb schrijf ik me gelijk weer in. en mocht ik in de toekomst weer iemand tegen komen dan laat ik me wel ingeschreven staan, en wil ook graag werken en zal dat ook blijven doen. sam word over een uur opgehaald door zijn papa en maandagochtend haal ik hem op tijd weer op.
Ik ben in september begonnen met de bachelor verpleegkunde. Hier is dat een knelpuntberoep, wij krijgen dan uitkering en die wordt de volledige studie vastgezet (normaal zakt die na aantal maanden, en later nog een keer) Dus kan zo wel verder bouwen aan mijn toekomst Moet alleen zien dat ik slaag elk jaar. Veel sterkte dit weekend! Hier gaat Maxim morgen namiddag naar ex, en zondag rond 17u is ie weer bij mij. Zou 't niet kunnen, 3 nachten weg, pfoe! 2 niet eens. Voel me nu al leeg als ie nog maar die ene nacht ga. Functioneer dan niet heel goed meer zelfs, val zo precies in een zwart gat dan, kan er nog steeds niet aan wennen.
@meisje89 dat klinkt wel als een leuke opleiding! tsja vind het ook lastig, maarja vind dat papa ook recht op zijn zoon heeft en sam die is gek op zijn papa dus waarom zou ik dat tegen gaan houden? hij heeft ook een dochter van een andere moeder dus dat meisje is 5, die ken ik al vanaf 14 maanden en die ziet hij echt allemaal om het weekend en verder ook geen contact... gelukkig willen we beide dit voor sam anders.
Meisje, ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen en of je het hele verhaal nog te horen gaat krijgen. Knap dat je afwacht tot je moeder er over begint, ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Maar het is verder inderdaad aan hun. Wat een stress over je financien zeg. Hoe komt het dat je vorige maand niks uitgekeerd hebt gekregen? Elsie, hoe hebben jullie de omgang nu geregeld? Ja ik vind het ook lastig hoor als ie een heel weekend weg is, drie volle dagen en twee nachten zijn dat. Maar ja, papa heeft net zo goed recht op zijn zoon. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel beter mee om kan gaan nu als een paar maanden geleden. De kleine is vanmiddag naar zijn papa geweest en dit weekend gewoon bij mij. Nog geen plannen dus maar eens zien wat we gaan doen
@helise we hebben samen wat op papier gezet en als het anders loopt overleggen we gewoon, gelukkig goed contact!
heb gisteren te veel hooi op mn vork genomen dat voel ik vandaag dus echt wel mijn zoon heeft 2 kittens gevonden die net geboren waren we zitten nu op dag 3 ik geef ze te eten en maak alles schoon wat een werk maar doe het met liefde hoop ze het mogen overleven dierenarts gebeld voor raad en ik deed het super meer kon ik niet doen dan ik nu al deed ze warm houden ze wat aandacht geven eten en alles goed schoon houden laten we hopen ze de week goed door komen ga ze dadelijk wegen ben benieuwd hoeveel ze wegen
@mv3 dat is balen dat je te veel gedaan heb en daar nu last van hebt! rustig aan! wel goed dat je die kittens verzorgd! nou beetje uit kunnen slapen, half 9 was ik wakker moest erg nodig naar de wc dus gelijk er maar uit en naar beneden gegaan, ff broodje gegeten en zit nog op de bank haha! ook weleens lekker dat je niks hoeft! al ik het wel stil zo zonder sam in huis.
Meisje heftig hoor lijkt me heel erg moeilijk om dit ook als dochter te zien mv3hartendiefjes doe rustig aan meisje!! Hier nog 3 dagen tot het gesprek met de arts brrrrrrrrrr vind het zo spannend worden. En vandaag 3 jaar geleden is mijn prachtig wondertje verwekt om 10:10
hehe heb me eindelijk kunnen aanmelden bij het uwv, maar nu staat er dat het in mijn gemeente niet mogelijk is om een aanvraag voor bijstandsuitkering te doen, moet ik nu naar het uwv toe gaan of naar de gemeente? zoiezo maandag maar even bellen...
One of kind, zeker spannend meid! Mijn duimen draaien voor je! Elsie, ik zou in eerste instantie de gemeente bellen, van hun krijg je uiteindelijk de uitkering dus lijkt mij dat je daar moet wezen. Mv3, rustig aan jij! Wel goed dat jullie de kittens opvangen en verzorgen. Pff ik weet niet wat het is met die zoon van mij maar die bouwt elke avond een feestje in bed. Gisteren toen ik om 23.00 uur naar boven ging sliep ie nog niet! Nu 20.45 weer niet, had hem expres al ietsje later op bed gedaan en zijn middagslaapje verkort maar het lijkt niet te helpen.. Hij is nu 26 maanden, hoe sliepen jullie kindjes met die leeftijden?
Helise mijn zoontje slaapt al maanden heeeeeeeeeeeeel slecht in. Dat ik hem zelfs een hele tijd bij me in bed heb genomen. OKe niet altijd de beste oplossing maar ik moet elke dag ook gaan werken dus moet wel energie hebben. Heb niet echt tipx voor je helaas.
De ene keer maar een uurtje. De andere keer 2 uurtjes. Vandaag dus helemaal niet maar lag uitzonderlijk er eens om half 9 in en was doodop.
Okee. En hoelaat is jouwe s' ochtends wakker? Die van mij slaapt als ik het aan hem zelf overlaat sowieso 3 uur wel s' middags Dit was ik de laatste tijd al terug aan het brengen naar max. 2 uur ivm het wat moeilijker gaan slapen s' avonds. Nu vandaag maar 1.5 uur op bed gedaan. Maar hij heeft dat middagslaapje ook echt nog wel nodig, hij red dat echt nog niet zonder. Dus ik wil dat ook niet eraf halen.