Ik vind zwaar om ineens alleen te zijn.

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Helise, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Heb hier in de living een canvas met handjes van toen ie 22 maanden was. Was toen al een geklieder dus met jouw zoontje zal dat inderdaad wel heel lollig geweest zijn :D maar wel mooi voor achteraf, ben er nog steeds super tevreden van en hangt mooi te pronken ;)

2. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Even een beetje quoten hoor, jullie hebben zoveel gekletst! Hier een gezellige moederdag gehad, lekker gaan brunchen met mijn ouders en broertje. Ex kwam zelfs zagterdag nog aan met een bosje bloemen toen ie de kleine terug kwam brengen dus dat was wel aardig!

3. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ja dat bedoelde ik ook inderdaad. Ik zou het hetzelfde aanpakken zoals jij het van plan bent :)

4. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik heb het gesprek met de arts voor de WIA inderdaad gehad. Ging heel fijn en was erg prettig. Zij stuurt het nu door naar de arbeidsdeskundige en die gaat beoordelen of ik wel of niet afgekeurd word en zo wel, voor hoeveel procent.

Jij hebt dus vandaag het gesprek? Succes!

5. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36

Oh dat meen je! Wat een zak! Knuffel!

6. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Wat rot meid, dat het zo voor je voelde.. Ik heb het gelukkig niet zo ervaren maar er zijn wel genoeg momenten geweest waarin ik me wel hetzelfde als jou heb gevoeld dus begrijp je heel goed. Knuffel!

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Meisje, wat rot dat je gezakt bent voor je examens..

Elsie, vervelend dat je ex niet reageert maar gelukkig heb je nog even tot Sam zijn verjaardag en komt het niet op een dag aan.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@helise wat lief van je ex!

klopt hoor dat er nog genoeg tijd is maar wil niet ineens een week van te voren ofzo alles moeten gaan regelen!

hij heeft nu wel vanmorgen een sms gestuurd dat ie het met familie zo raar vind, maja we zijn ook nog maar net uit elkaar... mijn ouders zeggen juist het is fijn voor sam als jullie op een goede manier met elkaar om gaan, en eigenlijk wil ik dat ook aan iedereen laten zien. tuurlijk doet het ons verdriet dat het zo gelopen is, maar we kunnen nu alleen maar het beste voor sam doen.

@meisje wat vervelend dat je gezakt bent!

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@elsie 5 weken is zeker niet lang zou dan ook de volgende dag bellen van hoe of wat
    @helise dank je wel en denk dit ook de beste aanpak is en ja moederdag was de 1e keer alleen en vond het echt raar heb wel alles weer op gepakt en er een leuke dag van proberen te maken

@ vandaag voel ik me onwijs moe en ging toch heel vroeg slapen om 21.45 lag ik er al in
    vanavond maar weer lekker vroeg:)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier zit zijn nieuwe partner dus in MIJN huis en hij is werken.
    Vind het sorry toch wel wat te snel en te ver gaan hoor.
    Het huis is ook nog altijd van mij en niet alleen van hem!!
    En dan maar te proberen straks op mij te gaan schuiven.

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@oneofakind dat is niet leuk idd! en wat als je er iets van zegt??

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat boeit hem niks meid.
    Nou waar ik vooral boos over ben, hij en zijn vriendinnetje zitten op de meubels wat mijn ouders betaald hebben.
    De hele inboedel hebben mijn ouders en ik betaald.
    Maar daar wil ik straks niet meer op zitten.
    Dat hij een nieuwe heeft boeit niks

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat vervelend!! ik zou ook pissig worden hoor!

ik denk dat wij sam zijn verjaardag maar 2x vieren... hij vind het raar met familie en vrienden erbij, want dan krijg je vragen als gaat het en waarom zijn jullie nou uit elkaar?... terwijl ik wel wil voor sam dat zijn papa erbij is op zijn echte verjaardag. ik stelde nog voor om het dan samen met mijn ouders zijn ouders en zijn dochtertje te vieren, maar hij wilde er weer over nadenken, pff ik heb me zovaak laten afschepen met ik heb het te druk met werken of ik wil er nu niet over praten. ik wil gewoon rust aan mijn hoofd en duidelijkheid het is al moeilijk genoeg allemaal!

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    One of kind, zou er ook pissig om zijn! Hier destijds, had hij me buiten gesloten uit m'n eigen huis :$ na verschillende keren aanbellen deed ie met knalrood hoofd de deur open, wil ik naar de slaapkamer lopen om wat kleren te nemen, mocht ik niet binnen wat juffrouw had nog geen kleren aan :$ In MIJN slaapkamer mocht ik niet binnen?!!! Amai, heb me serieus kwaad gemaakt en toen dametje eindelijk naar buiten kwam vloog ik naar binnen en ze sprong opzij, zo bang was ze van me :D Net goed, waar trekt dat op joh, huur een kamer of zo. Hij wist dat ik nog zou langskomen. Laat me niet buiten sluiten uit m'n eigen huis hoor, ook al woonde ik er op dat moment niet meer!

Ben serieus uitgevlogen hoor toen!

Wel nog even goed nieuws (bij iedereen is 't de laatste tijd precies niet zo heel best..): Mijn lieve schat is vanavond voor de 2e nacht ZONDER tutje naar bed !! :D Mama is super fier op haar flinke vent !!!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Nou besloten om op sam zijn echte verjaardag hier samen te eten, en dan vier ik in het weekend met vriendinnen zijn verjaardag en in het weekend dat is bij papa is gaat ie het ook daar vieren.

Morgen hebben ik een sollicitatiegesprek spannend!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elsie heel veel succes!!

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Succes!

Ik begin vandaag met dag 1 van 30 day shred :p Hopelijk hou ik het vol haha

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@meisje succes!

Nou gesprek gehad, kan aan het werk, het is een uitzendbureau voor de zorg, vind het alleen wel lastig hoe dat dan eventueel aangevuld kan worden met een uitkering, via dat werk krijg je elke week betaald als je gewerkt hebt, maar zou je dan elke week of elke maand aan de gemeente door moeten geven hoeveel je gewerkt hebt enzo, dat moet ik uitzoeken.

19. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@meisje succes hoop je het mag redden wat ik wel denk
    meestal zeggen ze waar n wil is is een weg
    @elsie dat zou je inderdaad even bij de gemeente moeten vragen
    wel fijn hoor werk hebben lijkt me wel heerlijk

20. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Hee meiden!

Vanmiddag brief gekregen van het UWV, aankomende woensdag moet ik naar de arbeidsdeskundige.. Ik ben benieuwd, spannend weer.

Elsie, wat jammer dat jullie er niet uit komen wat Sam zijn verjaardag betreft en het nu toch apart gaan vieren. Wat fijn dat je werk hebt!

Meisje, wat goed van je kleine man! Succes met je 30 days shred, ik vond hem erg pittig maar ik heb dan ook een conditie van een dood paard, haha.

Mv3, hoe gaat het met je meid?

One of kind, oef kan me voorstellen dat je het niet prettig vind dat zijn nieuwe vriendin in jouw huis zit op jouw meubels..

Deel Deze Pagina