Ik vind zwaar om ineens alleen te zijn.

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Helise, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Precies Elsie, jij kan jezelf tenminste recht in de ogen aankijken dat je er alles aan doet voor zoveel mogelijk contact tussen vader en zoon. Gelukkig maar dat Sam er nog niet zoveel besef van heeft.. Had hij trouwens nou een ander? Zoiets las ik laatst geloof ik toch?

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Kijk hij heeft het super druk en werk bijna 24/7 behalve als sam natuurlijk het hele weekend bij hem is niet, en snap echt wel dat je dan even tijd nodig hebt voor jezelf, maar om dan ook niet naar je zoon toe te komen... Dat moet ie zelf weten, ik zelf zou het nooit doen.

Hij heeft geen ander gelukkig nu nog niet! Hij had een leuke middag gehad met iemand ofzo... Heb hem gezegd wat je in je vrije tijd doet moet je zelf weten maar wil niet dat sam zo snel aan een nieuw iemand word voorgesteld! Was ie het gelukkig helemaal mee eens! Wel zo fijn.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elsie wat super dat je het werk zo leuk vind!!
    En je ventje word alweer bijna 3!!

Helise hoe is het met jouw nieuwe liefde:D
    Nog kriebeltjes in de buik?

Ik vertrek vannacht op vakantie en zoals jullie in mijn banner zien 21 juni krijg ik het telefoontje van de psycholoog of ik mag starten voor een brusje.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@oneofakind ja gaat hard hoor! Ze zijn zo groot! Fijne vakantie.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Geniet van je vakantie OOK! Hopelijk goed nieuws de 21e.

Elsie , hier is het zondag al zo ver, dan hier eentje die 3 jaar wordt :) gaat inderdaad héél vlug! Helaas is ie dan bij ex, maar wanneer hij terug komt dan ga ik hem wel zijn cadeautjes geven, feestje is de week er op! Heb dag erna examen dus in dat opzicht is het wel beter dat ie bij ex is want moet hoop studeren.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hier is het de 19e zover! Sam is dan bij mij maar we gaan samen met zijn papa een dagje naar de dierentuin als het goed weer is! Ik vier het de 23e bij mij en ex viert het de week erna bij hem thuis. Van mij krijgt sam een fietsje! Wat geef jij meisje?

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    One of kind, veel plezier op vakantie! Spannend, nog even afwachten dus of je groen licht krijgt, ik duim.

Meisje, wat balen dat je zoon dan bij je ex is, dat lijkt me echt niet leuk. Succes met studeren!

Hier is het helemaal mis momenteel. Vrijdag nieuwe medicijnen gehad van mn psychiater vanwege de paniekaanvallen en het is momenteel drie keer zo erg als dat het was en daarbij heb ik last van hallucinaties, echt doodeng.. :( HAP kon niks voor me doen, morgen bellen met de psych en ondertussen maar even bij mn ouders slapen met de kleine man..

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@helise jeetje dat is niet leuk zeg! waarom kreeg je andere medicijnen?

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hier krijgt ie een spelletje om woorden en letters spelenderwijs te leren en een cars puzzel van 60 stukjes. De anderen beginnen wat makkelijk te worden en van 60 moet ie nog over nadenken soms :)

Helise bah wat eng! Wat voor dingen zie je dan allemaal?

10. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Elsie, ik kreeg andere medicijnen omdat ik van de oude heel erg aankwam, 10 kilo in een maand of 2, echt niet normaal.

Meisje, er stond dus midden in de nacht ineens een kind aan mijn bed, een meisje van een jaar of 6(?), dus toen flipte ik helemaal..

Ondertussen nu gestopt met de medicijnen, word weer een beetje mezelf maar de angst zit er zo goed in dat ik gewoon niet meer durf te slapen en constant bang ben dat ik gek aan het worden ben, bah.

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh bah joh :( Lijkt me idd doodeng om nog in slaap te vallen!
    Maar nu zonder de medicatie zal het wel snel beteren en kan je weer normaal slapen.

Je wordt heus niet gek, is bijwerking van de medicatie geweest en zodra die uit je lijf is, ben je gewoon weer jezelf!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@helise jeetje dat is idd eng zeg!

hier vandaag ex jarig, ff langs geweest met sam omdat ik bij een vriendin was daar, toch raar dat ik er dan voorderest niet meer bij ben hoor...

13. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ja het was echt super eng om mee te maken, vandaar dat ik nu ook niet goed meer durf te gaan slapen en al helemaal niet meer in het donker. Nu die stomme medicijnen nog uit mijn lijf zodat ik weer gewoon normaal word en normaal kan functioneren.

Elsie, ja dat lijkt me ook raar idd, wel goed van je dat je bent langsgegaan met Sam.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@helise ik heb ook weleens dat ik gewoon niet kan slapen het dan niet fijn vind om in het donker te liggen dan doe ik het licht gewoon aan en val vanzelf in slaap!

ja weetje het is toch zijn papa en hij heeft ook recht om zijn zoon te zien. maar lastig is het wel, voor mij zou het beter zijn hem een tijdje niet te zien, maarja hij komt sam natuurlijk gewoon ophalen en brengen en sam belt elke avond met papa voor ie gaat slapen dus dan hoor ik ook zijn stem, vind dit erg lastig.

15. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Jeetje helise, wat eng die hallucinaties! Hopelijk gaat t slapen snel beter.
    Hier zijn ouders op vakantie dus alleen thuis met mn broertje.
    Van maatschappelijk werkster opdracht gekregen om een brief te schrijven, gericht aan mn ex. En daar alles neerzet wat me dwars zit.
    Die brief moet ik over 2 weken meenemen en dan gaan we alles bespreken.
    Maar goshhhhhh wat is dat moeilijk!!!
    Beginnetje gemaakt maar vind t echt zwaar..
    Uiteindelijk zal ik de brief verbranden als afsluiting.

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mnonc dat zal idd niet makkelijk zijn! Maar misschien wel goed om te doen.

Hier besloten wat afstand te nemen van ex, het was zo gewoon geworden om hem vaak te bellen of smsen en dat kan nu dus niet meer dus dat soort dingen mis ik wel, maar nu schrijf ik het op en als ik hem zie vraag of bespreek ik het wel. Wel moeilijk maar denk ik wel goed. Maar dingen over sam die belangrijk zijn daarvoor stuur ik een sms en dan belt hij mij terug.

17. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mnonc, oeh dat lijkt me wel lekker voor je dat je ouders even op vakantie zijn, even rust en tot jezelf komen. Wat goed dat je een brief aan het schrijven bent, lijkt me idd niet makkelijk maar wie weet lucht het op.

Elsie, lijkt me goed van je dat je afstand neemt van je ex. Het is ook allemaal niet makkelijk en je hebt gewoon tijd nodig om het te verwerken.

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vanmiddag weer naar de psycholoog geweest en die zei ook dat het verstandig is wat afstand te nemen, juist omdat je dus zo gewend bent voor elk ding te bellen of smsen, nu schrijf ik het wel op en dan zeg ik het als ik hem zie of spreek. en vraag van te voren of we het ergens over kunnen hebben. maar wat sam betreft laat ik het hem natuurlijk wel meteen weten als dat moet.

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Dat is inderdaad het best. Geef het maar wat tijd. Je doorloopt nu een rouwproces , het afscheid nemen van je rol als partner, het samen wonen, de momenten die jullie samen hadden en het afscheid nemen van het feit dat jullie geen gezin meer vormen en dat je nu zelf verder moet alleen. Dat duurt eventjes maar neem je tijd. Jullie hebben samen tenslotte veel meegemaakt en gedeeld.

Als je moeite hebt met het in 1x stoppen van dat vaak bellen en smsen, bouw dan geleidelijk af. 1x per dag of 1x per 2 dagen , iets waar je je goe
    d bij voelt op dit moment. En daarna naar 1x per week of zo.

Komt wel goed, de eerste periode is het zwaarst! Daarna gaat het steeds beter.

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

gister bij de psycholoog besproken waarom ik niet extreem verdrietig ben, want het gaat best goed. ik zei waarschijnlijk was de liefde tussen ons al een tijdje over en hebben we al afscheid genomen van elkaar zonder daar echt bewust van te zijn en toen de beslissing er was uit elkaar te gaan was ook gelijk een soort van opluchting eigenlijk. zij bevestigde dit in iedergeval.

sam nu weer het weekend bij papa.

Deel Deze Pagina