Eind februari uitgerekend.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Indiaantje, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indiaantje

    17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Hallo Allemaal,

    Ik ben uitgerekend op 20 feb.
    Aangezien t volgend jaar een schrikkeljaar is. en dus 29 feb ook een optie is. Ben ik benieuwd wie er nog meer dan is uitgerekend.
    Stel je voor bevallen op 29 feb. Is de kleine mup maar in keer in de vier jaar jarig officieel. Zouden ze daar rekening mee houden?

    Voelen we ons nog goed verder.
    Dinsdag de 1e echo om half 10 Spannend!

    Groetjes
     
  2. kessher

    kessher Actief lid

    4 mei 2011
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, hier ook eind februari uitgerekend........ verwacht 23 feb. Wij hadden idd ook al bedacht dat we niet op 29 feb willen bevallen. Zo onhandig, maarja aan de andere kant ben ik allang blij als alles goed verloopt.
     
  3. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    gefeliciteerd!!! Bij sem was ik ook op 20 februari uitgerekend het werd 17 februari haha.

    Wel lastig idd met het schrikkeljaar. Denk dat ze het met inleiden mist er geen risico is wel rekening mee houden maar de natuur laat het gewoon geboren worden
     
  4. MieWie

    MieWie Actief lid

    7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Nog meer dames die in februari zijn uitgerekend! Klets mee met de rest bij "zwangerschapsclubs" "uitgerekend in februari 2011"!
     
  5. Loes1980

    Loes1980 Fanatiek lid

    31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Hallo,
    4 jaar geleden was ik uitgerekend op 23 feb en riep toen ook altijd "Als die op de 29ste komt, knijp ik mijn benen bij elkaar :D"
    En wat denk je, woensdag 27 feb beginnen de weeen, donderdag 28 feb breken mijn vleizen en VRIJDAG 29 FEB is onze zoon (na wat weeenopwekkers) toch geboren om 19:19 uur.
    Ja, ik had er ook niet voor willen kiezen, maar ik ben toch heel blij. Nu kunnen we ieder jaar zijn verjaardag vieren wanneer het het beste uitkomt (soms 28feb soms 1mrt) ;)
    Nu ben ik uitgerekend op 8 feb, dus zit ik denk ik wel veilig;)
     
  6. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ze houden er echt geen rekening mee ;)

    mijn nichtje is ook van 29 feb tja zei vind het makelijk het ene jaar is de 28 ste jarig het andere jaar op 1maart hahahaha
     
  7. Doe

    Doe Lid

    3 jun 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van mijn dochter zou ik worden ingeleid op 29 februari 2000, maar nadat ik had gezegd dat ik een schrikkeldag niet leuk vond, mocht het een dagje eerder. Toen werd er in het ziekenhuis dus wel rekening mee gehouden en daar ben ik nog steeds blij om
     
  8. Indiaantje

    17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Hallo,

    jeetje wat een reactie's allemaal.:)
    Tja ik weet t niet hoor. Vind het toch wel prettig als t gewoon 20 of
    25 feb bijvoorbeeld is.
    Beeb Kan natuurlijk ook 2 weekjes eerder komen. We zullen t wel zien. T komt wanneer t komt toch.
    En iid eerst maar eens afwachten of t allemaal goed gaat.
    Waar we natuurlijk gewoon van uit gaan.;)
    Rustig aan allemaal.

    Groetjes.
     
  9. woman1974

    woman1974 Actief lid

    16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    ik ben 21 februari uitgerekend
    heb 15 juli mijn eerste echo en benieuwd of die datum nog gecorrigeerd word, de 28e vindt ik een mooie datum dat was de verjaardag van mijn oma maar als het de 29e komt ook goed, je kind wordt toch wel ieder jaar een dagje ouder
     
  10. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik heb er niet eens rekening mee gehouden. Ik krijg volgende week dinsdag mijn 2de echo en hopelijk krijg ik dan te horen hoe ver ik ongeveer ben. Het zal wel een stunt zijn....;)
     
  11. Indiaantje

    17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Hihi,

    Ja ben ook benieuwd. Hebben dinsdagochtend de 1e echo. spannend.
    Ja daar heb je wel gelijk in maar toch. officieel gezien niet natuurlijk.
    Maar goed we kunnen hummie niet terugproppen als ze zich aandient de 29e:). afwachten maar. Hebben jullie ook al een buikje?
    Het is voor ons de 2e, dan gaat t altijd sneller zeggen ze toch?

    Groetjes.
     
  12. kessher

    kessher Actief lid

    4 mei 2011
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat zou pas een stunt wezen, je hummie terugproppen, zie het gelijk voor me, haha:D
    Hier al een aardige buik, denk vooral mijn darmen, maar pas de meeste broeken al niet meer...... En al bijna 3 kilo aangekomen..... Voor mijn doen valt mijn buik ook al erg op....:$:(
    liefs
     
  13. jvd1

    jvd1 Actief lid

    3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    hoi!!! Hier hetzelfde probleem!!! 26 februari uitgerekend!!liever niet op de 29e.. Maar wat maakt het uit als het wel zo is! Opzich is het wel heel uniek en speciaal!
     
  14. Indiaantje

    17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Hallo hallo,

    Ja zie je t voor je.
    Nee dokter vandaag even niet stop maar terug.:)
    Ik heb vandaag een positierokje en een capri gekocht en ik moet zegen dat die toch wel weer erg lekker zaten.
    Geen knellende knopen iig. En ook al 2 kilo aangekomen.
    Dinsdagavond maar weer naar de sportschool, maar eerst om half 10 de echo. ik hou jullie op de hoogte.

    Kussie
     
  15. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Lijkt mij juist wel leuk! Is wel uniek!
     
  16. meerie

    meerie Actief lid

    30 apr 2011
    391
    0
    0
    sja....ben zoals het er nu uitziet op 29 februari uitgerekend...maar ik heb volgende week woensdag 13 juli mijn eerst echo....pffff vind het zooooooo ontzettend spannend!!!!!!
     
  17. syrae

    syrae Fanatiek lid

    14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    joh, gewoon denken dat slechts 4 procent op de uitgerekende datum bevalt ;)
     
  18. roselien

    roselien Lid

    23 jun 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik 't zo zelf bereken komt mn uitgerekende datum uit op 6 maart, dat kan dus ook makkelijk een weekje eerder zijn... Maar de eerste echo is pas 11 augustus, dus dan zullen we de precieze datum afwachten.
    't maakt mij eigenlijk niet uit, de 29e is wel weer uniek, en je kunt er meestal niet veel aan veranderen ;)
     
  19. Kimmie1983

    Kimmie1983 Actief lid

    5 aug 2008
    255
    0
    0
    O nog helemaal niet bij stilgestaan! Lijkt me wel leuk eigenlijk... :D
     
  20. marleen76

    marleen76 Actief lid

    27 mei 2010
    118
    0
    0
    Werk op de uitkeringsadministratie van sociale zak
    Hoogeveen
    Bij mij gaat altijd alles anders dan normaal. Ben uitgerekend op 28 februari. Zal me niets verbazen dat t bij mij dus bijna op tijd komt en dan maar 1 dagje later komt.
    14 juli hebben we 1e echo bij de gyn.
     

Deel Deze Pagina