Ik vind het niet zo passen maar dat komt misschien omdat ik Edo geen leuke naam vindt. Vroeger hadden we een klasgenoot die we ook pesten met zijn naam... Ik vind Bor meer passen bij Olsen, Kjell en dat soort namen. Heb je nog andere namen die je leuk vindt?
Mijn oma had vroeger een hondje en die heette Edo..Daar moet ik dus gelijk aan denken Maar doen wat je zelf leuk vindt. De namen passen wel bij elkaar vind ik...
Jemig wat een onzin. Net of het al vast staat. Iemand die gepest word word helaas 'gewoon' gepest. En ja daar pakken ze ook zijn naam bij Of hij nou Edo heet of Sem. Ik ken meerdere Edo's en nooit over edopedo gedacht. Ik vind het wel een stoere naam bij B.or
Ik vind Edo geen leuke naam. Ja kinderen vinden altijd wel iets om mee te pesten maar het eerste waar ik aan denk is Pedo. Zou het om die reden niet doen..
Yep dat gaat geheid gebeuren... Het is een beetje een inkoppertje. Op alle namen is vast wel wat te verzinnen maar het ligt zo voor de hand nu.
Leuke naam, past goed bij Bor. Belachelijk die suggestie met pedo, zieke geest spreekt daar uit. En dom, als er gepest moet worden wordt er toch wel gepest.
Hoi hoi, Ik vind de namen redelijk bij elkaar passen. Komt vooral omdat beide namen uit drie letters bestaan. Qua klank past het ook. Ik vind de naam B.or wel mooier klinken dan E.do. B.or is een naam die ik niet vaak hoor, en dat vind ik zeker een pluspunt. E.do is wel een bekende naam. Succes met kiezen!
Niet mijn smaak maar zou geen rekening houden met pesten. Onze dochter heet N.oa en ja dat klinkt als soa en dat zal ze ook vast wel s horen maar om daarom nou een naam niet te kiezen.....
Ik vind de namen op zich wel bij elkaar passen maar ik vind Edo echt een verschrikkelijke naam. Sorry...
Het past wel. Toch vind ik B o r veel leuker. E d o tja ik denk dan gelijk aan Japan, leuke naam voor een stad.