Ik ga nu pas (sinds ik op dit forum zit) goed op mn lichaam letten. Erop letten of ik mn eisprong voel, erop letten of ik de dagen voor dat ik ongesteld word iets voel enz. enz. Nooit echt gedaan eigenlijk, ook nooit ergens echt last van gehad. Nu kreeg ik net een beetje pijn onder in mn rug, linkse kant. Kan natuurlijk altijd een keer, maar vroeg me af wat jullie allemaal voor 'klachtjes' hebben. Zodat ik bij de dingen die ik voel, kan nagaan of dat het iets met mn cyclus te maken kan hebben of waarschijnlijk iets totaal anders is. Ik hoor het wel, groetjes!
Ik let niet meer op alle pijntjes die ik voel, het blijkt toch elke keer achteraf mijn rug of darmen te zijn... Als ik echt op alles moet gaan letten word ik gek... en dat werd ik dus 1 ronde geleden... heb toen besloten niet meer te tempen, niet meer verplicht klussen enzo... het gaat me veel beter af... heb nu zelfs minder last van mijn darmen Iedereen voelt andere dingen, dan kun je bij elke darmkronkel wel gaan denken dat het je ongi is die eraan komt of misschien een innesteling of whatever... Ik zou me dus niet teveel uitgaan van de klachten die anderen hebben, want ik dacht dus ook dat het wel eens raak kon zijn, bleek ik een verstopping te hebben
Ik vind het ook altijd leuk om te lezen bij het onderwerp eerste symptomen daar lees je ook "klachtjes" die later helemaal geen "klachtjes" meer bleken te zijn. Maar over het algemeen let ik bij mijn eigen lichaam wel op maar schenk er weinig aandacht aan want net als Realtjuh wordt je dan gek van jezelf.