Lieve Meiden! en misschien ook mannen..?! Ik dacht ik laat ook maar even een berichtje achter, steun vind je beter bij degene die in hetzelfde schuitje zitten dacht ik zo.. Mijn toekomstige man en ik .. jaja we trouwen in feb!Joehoe! Maar goed we zijn dus vanaf augustus gestopt met de pil en mn cyclus word er niet beter op! Hij is van 28 dagen nu naar 36 dagen verschoven en van 7 dagen ms naar 1 dag.. pff zo schiet het natuurlijk niet op! Heeft iemand dit ook meegmaakt? misschien ben ik ongeduldig .. maar ja zoiets is natuurlijk ook niet zomaar iets.. Op zich kan ik het wel naast me neerleggen, ik doe geen ovulatietesten, temperatuurscores enz.. je mag ook wel wat aan het toeval overlaten.. Maar ja nu dan die cyclus daar zit ik wel en beetje mee in mijn maag, iemand suggesties of ervaringen? Liefs Angel
Sorry geen ervaring en suggesties,hoop alleen voor je dat je snel een normale cyclus krijg. Dat is eigenlijk wat ik wilde zeggen
Hey Angel26 Ik heb een soort vergelijkbare situ. Ben alleen al 6 jaar geleden gestopt met de pil. Mijn cyclus is van 28 dagen naar 35 dagen gegaan. Eerst was ik 5-7 dagen ongi en heel heftig. Nou ben ik nog maar 2-3 dagen ongi en bijna geen bloed. Eerst was ik onzeker maar nou meer, ben nog wel geregeld ongi. Nadeel is wel dat ik niet weet wanneer ik een eitje heb en dus gewoon een gokje waag Ik hoop dat je hier iets aan heb. Ik doe ook niet aan testen.. ik merk het vanzelf wel.
Ik ben na de 1e x gestopt met de pil ook maar heel licht ongi geworden... ik werd na 3 maanden pas ongi en toen was het eigenlijk alleen maar roze afscheiding... dus misschien dat dat heel normaal is