Vraagje..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ladypink, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik zit nu op dag 17 van mn cyclus..dit is mn eerste cyclus sinds mn operatie dus ben in mn banner voor het gemak maar uitgegaan van 28 dagen.

we hebben op de 13 en de 14de dag geklust de vruchtbaarste dagen.
    van de 15 de op de 16de cyclusdag in de nacht dus voelde ik een zeurderige pijn aan mijn linkerkant dus ik dacht dat is mijn eisprong alleen nu tussen de 16 de en 17 de cyclusdag dus nu vannacht heb ik heel erg zeurderige pijn aan mn rechterkant die al een paar uur aanhoudt kan dat ook een ei zijn of kan er elke cyclus maar 1 kant springen zeg maar?

Ik snap het niet meer en twijfel nu of ik uberhaupt wel een eigevoel heb of heb gehad...
    Ik heb het idee ook dat ik voorheen nooit kon voelen dat ik een ei heb alleen nu we er meer mee bezig zijn voel ik het wel zijn er meer meiden die dat ook hebben?

en het klopt ook wel want een tijdje terug ben ik naar de gyn geweest en toen zat er een rijp eitje en die avond had ik die pijn en de volgende dag zagen we op de echo dat het eitje was gesprongen.

Nou dat was mn verhaal even weer..groetjes Anita

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hey anita,

Ik heb mijn ei deze maand ook gevoeld, maar bij mij was het 2 dagen achter elkaar links onderin, dus niet versprongen en daarna heb ik ook niks meer gevoeld. het lijkt me ook sterk dat er eerst links een springt en vervolgens rechts nog 1? maargoed, tweelingen ontstaan ook doordat er in 1 cyclus 2 eitjes zijn vrijgekomen, dus wie weet kan het toch! Succes met afwachten...

groetjes!

3. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    nou kreeg net een beetje bruin dus ziet er niet goed uit

Deel Deze Pagina