Hallo, Hoe vaak ik al niet op deze site heb gekeken! Heb eindelijk de moed gehad om me aan te melden! Ik zal proberen in het kort te vertellen waarom. Inmiddels zijn mijn vriend en ik al weer een aantal jaar samen, en krijgt iedereen om ons heen kinderen, ook ik wil dit heel graag, maar hij wil liever nog even wachten. Heb lange tijd de pil gebruikt, toen ineens bleek dat ik hier alergisch voor was ben ik er mee gestopt, en overgestapt op een andere pil. Elige tijd later voelde ik me zo raar, zo anders, en dacht dat ik zwanger was ( wilde gewoon veel te graag) heb een aantal testen gedaan, maar die bleven negatief. Dus naar huisarts, ben ik soms schijnzwanger? Zij dacht van niet en stuurde me naar het ziekenhuis voor een bloedtest, deze was ook negatief (wat een teleurstelling) Nog steeds niet ongesteld geworden, dus naar de gyn. voor een echo. Baarmoeder was leeg, en zei dat ik binnenkort ongesteld zou worden zo had ze gezien. Dus ik wachten, en ja hoor ongeveer 14 dagen na mijn nod bloed verloren. Ben inmiddels gestopt met de pil, rotzooi. Mijn vriend wil echter nog niet beginnen en we zouden het veilig doen, maar dit gebeurd tot op heden niet. Kreeg na 2 weken de uitslag van het uitstrijkje dat gemaakt was tijdens het gyn. onderzoek. Pap 2. Terug voor een nieuw onderzoek. Weer inw. echo gehad, bleek niet zwanger, maar er zat wel een mooi rijp ei op eierstok, hebben die avond onveilig gevreen (wat ik overigens niet zo erg vond, wil heel graag) Hoop nu zo dat ik zwanger ben! Ik weet dat mijn vriend nog wil wachten, maar hij zou het ook niet erg vinden anders hadden we wel iets gebruikt. Moet nu nog ongeveer 10 dagen wachten! Wordt er gek van! Hoop het zo..... Hopelijk ben ik niet de enigste. Nou ik heb geprobeerd om het kort te houden maar lukt toch niet helemaal! Sorry
Ik heb geen idee of je nu zwanger kan zijn! Je zegt dat je net gestopt bent met de pil, dus het kan ook ontpillen zijn! Evt symptomen die op een zwangerschap kunnen duidden kunnen ook van het ontpillen komen! Maar goed, de wonderen zijn nog lang de wereld niet uit natuurlijk Ik zou wel wachten met testen totdat je je NOD hebt, dan weet je het in ieder geval zeker! Welkom hier en veel succes met zwanger worden! Groetjes Eleni
Hoi Ik had deze klachten al voordat ik stopte met de pil (ben nu ongeveer 4 weken gestopt) Volgens gyn. was ik niet zwanger, nu een week geleden weer bij gyn. geweest, en zij zei dat er veel slijm in mijn baarmoeder zit? En er zat een groot rijp ei op mijn eierstok, die avond hebben we gevreeen. Dat is nu 5 dagen geleden, en ik ben nu nog 6 dagen ongeveer (weet niet precies hoe mijn cyclus van de keer loopt) voor mijn nod. Heb pijn in mijn rug vandaag, en was vanmorgen misselijk bij het opstaan (beetje leeg gevoel, draaierig). Ik heb meestal geen klachten voor mijn ongi, ik voel meestal een uur ervoor ofzo dat het komt en dat is dan ook zo. Heb ook beetje last van mijn ogen, merk dit omdat ik lezen draag. Beetje droge ogen. Ik zal het me allemaal wel inbeelden, wil gewoon veel te graag. Weet ook niet of ik vandaag al iets zou kunnen merken. Bedankt voor je reactie in ieder geval.
Hoi SV1, Als ik jou was zou ik me er niet te druk om maken. Ik weet dat het heel moeilijk is, maar zou toch even rustig afwachten. Je kan meteen testen na je 1e dag van je nod. Ik zelf heb 2 dagen na mijn nod getest en die was positief. Het zou inderdaad zo kunnen zijn dat als je te graag wil je ongesteldheid uitblijft en je allerlei dingen gaat voorstellen. Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen. Ook omdat je niet weet wat precies je cyclus is. Ik zou een weekje wachten met testen en je gedachte even op andere dingen zetten. Ik hoop dat je dit wel met je vriend bespreekt,en ik hoop dat hij een luisterend oor voor je zal zijn. Het lijkt mij iig wel eerlijk dat je tegen hem zegt waar jij je mee bezig houd zodat het niet rauw op zijn dak komt vallen. Ik wens je wel veel sterkte! Laat je het nog even weten?
ik was 5 nov voor t laatst ongesteld en heb 1 nov een rare buikpijn gehad voelde als eiersprong maar die hoor je niet te voelen als je de pil slikt! (wat ik deed) Ik heb die dag sex gehad met me vriend en t was meteen raak! ik kreeg op 3 dec voor t eerst syptonen mijn borsten werden gevoelig en heb normaal heel ongevoelig borsten dus toen zei me collegatje je moet test doen en die heb ik die dag gedaan en die was positief! Ik slikte dus de pil maar heb sinds 3 mnd een nieuwe die niet sterk genoeg blijkt voor mij! Dus zo zie je maar t kan zomaar raak zijn!
Hoi hoi, Ik zit nu op dag 7 na "gemeenschap" . Moet as zondag pas ongi worden, nu had ik vandaag vreselijk pijn onder in mijn rug, en beetje misselijk. Vanavond had ik bij het afvegen licht roze bloed met sliertjes? (geen gewoon ongi bloed, sorry voor het taalgebruik) Kan dit een innesteling zijn? Heb geen buikpijn of krampen gehad ofzo. Wordt hier zo onzeker van. Iemand die dit ook heeft meegemaakt? Groetjes
Hoi allemaal, heb donderdag ook wat rood bruin slijmerig bloed verloren, vrijdag bij het afvegen, en zaterdag nog een klein beetje (wel met veel slijm). dit was 4 dagen voor mijn nod en niet echt ongesteld te noemen. Ben nu een dikke week verder, heb vrijdag getest, negatief. Ben nu een dikke week verder en verlies veel rekbaar slijm beetje snotachtig, heb dit normaal nooit. Weet iemand wat dit betekent? : Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben? Heb ook steeds van die rare steken in mijn buik, vooral als ik moet hoesten. en opgezette buik en mijn (.) (.) doen een beetje raar. Iemand die dit ook wel eens heeft gehad en toch zwanger bleek te zijn. Wordt er zo onzeker van Kijk uit naar jullie antwoord, heb veel gezocht op het net, maar kan eigenliijk niets vinden